Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2016

Το παραγάδι του Νικηφόρου








Ο κουμανταδόρος του Π Α Σ Κόρινθος πριν να αναλάβει για να οδηγήσει τον ιστορικό Π Α Σ Κόρινθο στα πεπρωμένα του ανέλαβε να οδηγήσει τον Ηρακλή Λεχαίου και η συνεργασία του αυτομάτως διακόπηκε στην αρχή .
Ζητώ από τον κ.Γιάννη Βασιλόπουλου τον επιφανή υβριστή μου να μας πει τον λόγο της διακοπής της συνεργασίας  του με την ομάδα του Ηρακλή Λεχαίου αλλά και με την Ακαδημία του Παναθηναϊκού.Και στην πρώτη συνεργασία μπορεί να μας βοηθήσει ο κ. Δημήτρης Κριτσελάς Στην περίπτωση του Παναθηναϊκού θα βρω την λύση του προβλήματος Γιατί θέλω να γνωρίζω πολλά από αυτούς που με βρίζουν γιατί δεν μπορούν να με απαντήσουν Αυτή την αδυναμία τους πολύ την διασκεδάζω Επίσης μου αρέσει οι υβριστές μου να μπερδεύουν αυτά που γράφω Γιατί όταν ζητώ από τον Ανδρέα Ντούλη να σταθεί στο ύψος του και αυτό θεωρείται απειλή είναι για πολύ γέλιο αφού ο άνθρωπος δεν γνωρίζει ούτε ανάγνωση Κύριε Βασιλόπουλε ότι μάθω για την διακοπή των συνεργασιών σας θα τα δημοσιεύσω αφού έχω το δικαίωμα μετά τον δικό σου χαρακτηρισμό ότι είμαι μέλος μαφίας.Κάποιοι θα αναρωτιούνται γιατί δεν προσφεύγω στη δικαιοσύνη Δεν το έχω κάνει ποτέ αφού έχω πένα και φωνή και μπορώ να αντιμετωπίσω όλους αυτούς που οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν ούτε ...ανάγνωση!!!