Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2016

Ένα όμορφο ποδοσφαιρικό στέκι που μπορεί να σε βρει το πρωί χωρίς να το καταλάβεις


Την περασμένη Τρίτη αν και είχα πάρει ένα διαβολεμένο κρύο και στην Αθλούπολη θα έκανε πολύ παγωνιά   όλα τα αψήφησα και πήγα να παρακολουθήσω τον αγώνα που θα έπαιζε ο φίλος Γιώργος Παππάς Και μπορεί τον αγώνα να μη μπόρεσα να τον παρακολουθήσω λόγω του ψύχους αλλά όμως
πέρασα μια υπέροχη βραδιά αν και ο οικοδεσπότης Σταύρος Μπινιάρης μου πήγε τόσο κόντρα που είμαι βέβαιος ότι αν έλεγα ότι τα ποδοσφαιρικό στέκι που έχει στήσει μαζί με τον συνάδελφο του γυμναστή Κώστα είναι πολύ καλό ( και δεν θα έλεγα ψέματα ) αυτός θα μου έλεγε το αντίθετο.
Σε κάποιο τραπέζι ΄έπαιζαν δηλωτή δυο παίκτες που ήξεραν το άθλημα και νικητής ήταν αυτός που το γνώριζε όπως ο ηττημένος αλλά ήξερε να νευριάζει τον αντίπαλο Υπήρξαν αρκετοί ποδοσφαιριστές που υπηρέτησαν το ποδόσφαιρο πιστά και άλλοι με μικρές παραφωνίες. 
Αυτό που ήταν το κλου της βραδιάς τα σουβλάκια και ιδίως οι πανέμορφες πατάτες. 
Είναι ένα πανέμορφο ποδοσφαιρικό στέκι που μπορείς μέσα σ ένα πολιτισμένο περιβάλλον να παρακολουθήσεις ποδόσφαιρο που να παίζεται  από ομάδες που οι παίκτες δόξασαν το ποδόσφαιρο της Κορινθίας Να δεις παιχνίδια τοπικού η παγκόσμιου ενδιαφέροντος 
Τώρα κάποιος θα με ρωτήσει πόσα πήρα για να κάνω αυτή την διαφήμιση που κάνω στην Αθλούπολη Ναι όσα έχω πάρει από τις τηλεοπτικές εκπομπές τις ραδιοφωνικές και τα εκατομμύρια λέξεων που έχω γράψει στις εφημερίδες τις τοπικές και στις εφημερίδες των Αθηνών,Για όλα αυτά δεν έχω πάρει ούτε μονόλεπτο.Και ο λόγος είναι πολύ απλός Να γράφω ότι εγώ θέλω και ποτέ καθ υπαγόρευση.Για να καταλάβετε πόσο ωραία πέρασα που έφυγα στις 2 η ώρα το πρωί γιατί υπήρχε κίνδυνος να πάςθει καμιά ζημιά από το χασμουρητό ο περιποιητικός οικοδεσπότης Σταύρος Μπινιάρη