Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2016

Μιλόγεβιτς: «Για πάντα στη μνήμη μου ο Γκοΐκοβιτς»


ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ
Ο προπονητής του Πανιωνίου Βλάνταν Μιλόγεβιτς σε δηλώσεις του αναφέρθηκε στον αδικοχαμένο του φίλο, Γιόβαν Γκοΐκοβιτς, που πριν 15 χρόνια έχασε τη ζωή του σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα, ενώ παράλληλα μίλησε και για τα προβλήματα του Ηρακλή.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του:
«Κάθε χρόνο τέτοια μέρα θυμόμαστε τον Γκόικο. Ο Ηρακλής δεν ξεχνά και γι΄αυτό είναι μεγάλη ομάδα. Η χήρα του Γκόικο είναι καλά, τα κορίτσια του μεγαλώνουν τους λείπει ο μπαμπάς.
Όταν έγινε το ατύχημα ήταν στον 7ο μήνα εγκυμοσύνης η γυναίκα του. Το κορίτσι ονομάστηκε Γιοβάνα. Ο Σπάσιτς με είχε πάρει τότε και μου είπε για το τραγικό συμβάν. Έφυγε πρόωρα ένας πολύ ταλαντούχος παίκτης που δεν πρόλαβε να δείξει σχεδόν τίποτα στον Ηρακλή. Αγάπησε τη ζωή, άρχισε το τελευταίο 6μηνο να ωριμάζει στον Ηρακλή. Αριστεροπόδαρος με πολύ καλή τεχνική και πάρα πολύ καλό παιδί.
Δεν έχω επαφή με τον κύριο Μυτιληναίο, αλλά γνωρίζοντας τον χαρακτήρα του είμαι σίγουρος ότι βοηθάει ακόμα την οικογένεια.
Όσο για τις μεταγραφές και τις φήμες, τώρα γράφουνε οι δημοσιογράφοι. Είδηση από εμένα δε θα πάρετε.
Ο Ηρακλής βλέπω ότι παλεύει με τα νύχια και με τα δόντια. Ξέρω πολλά πράγματα από μέσα. Έχουν τρομερά προβλήματα. Είναι δύσκολο για έναν προπονητή όταν υπάρχουν τόσα προβλήματα. Τα παιδιά παλεύουν. Κι όταν χάνει ο Ηρακλής δεν τα παρατάει. Έχει τον κόσμο του που πρέπει να βοηθήσει τους παίκτες. Πρέπει να σωθεί η ομάδα, να λύσουν τα προβλήματα».