Πέμπτη 8 Ιουνίου 2017

Ο Νικηφόρος δεν είναι απέναντι στο Δημήτρη Μπινιάρη

Ανοικτή επιστολή προς τον πρόεδρο της ομάδας  Κόρινθος 06
                     Δημήτρη Μπινιάρη                   



Έχω δεχτεί πολλά τηλεφωνήματα και απαράδεκτους χαρακτηρισμούς  για σας τους οποίους και κόβω και δεν τους αφήνω να δημοσιευθούν. 

Αυτό όμως που με ενοχλεί είναι ότι οι περισσότεροι νομίζουν ότι και εγώ έχω την ίδια γνώμη με αυτούς. 
Μου λένε ότι καιρός ήταν να ανοίξω και εγώ τα μάτια μου και να καταλάβω ποιος είναι ο ...βενζινάς. 
Ομολογώ ότι αν δεν πίστευα ότι μπορείτε  να προσφέρετε στο ποδόσφαιρο δεν θα είχα ασχοληθεί μαζί σας . Όπως κάνω με πολλούς συναδέλφους σας που ούτε το όνομα τους δεν ξέρω.
Σου κλέψανε δυο φορές το πρωτάθλημα και αντί να αηδιάζεται με τους ανθρώπους που ασχολούνται με το βασιλέα των αθλημάτων έχετε περίσσιο κουράγιο και συνεχίζετε.
Δίνετε όμως αφορμές και σας σχολιάζουν και την ευκαιρία σ αυτούς που σας αγαπάνε και σας χτυπάνε την πλάτη αλλά θα ήθελαν να σας καρφώσουν 
Δεν σας έχω καμία ανάγκη αλλά επειδή το ποδόσφαιρο σας χρειάζεται επιμένω και ασχολούμαι με την αφεντιά σας. 
Δεν έχετε ανάγκη από αυλοκόλακες αλλά πιστούς συνεργάτες που να σας λένε τα λάθη σας. 
Έχω ένα μεγάλο ελάττωμα να λέω και να γράφω μόνο αλήθειες με αποτέλεσμα να έχω τόσα πάθει αλλά μυαλό δεν έχω βάλει και ούτε λόγω ηλικίας δεν προλαβαίνω να βάλω. 

Πρόεδρε

Αλλάξετε  τακτική και βρείτε  ως συνεργάτες αυτοί που μπορούν να σας  πουν τα λάθη σας. Αυτοί  νοιάζονται για σας και θέλουν την προκοπή σας. 
Οι άλλοι να ξέρετε θα τους χάσετε  μόλις καταλάβουν ότι η τσέπη σας δεν μπορεί να τους συγκινεί. 
Ο Νικηφόρος σας ξεχωρίζει και λυπάται για όλα αυτά που γίνονται εδώ και δυο χρόνια Και όλα αυτά γιατί ορισμένοι που διοικούν την ευγένεια την θεωρούν αδυναμία 
Να είσαστε βέβαιος τα λόγια του Χριστού (...πριν αλέκτορα φωνήσαι . τρις απαρνήση με ) θα υλοποιηθούν στο πρόσωπο σας αν δεν λάβετε τα ΄μέτρα σας.