Δευτέρα 21 Αυγούστου 2017

Ευχαριστώ τον φίλο μου Παναγιώτη που μ έσωσε από κάποιον που ήθελε να το παίξει Σουμάχερ

Την περασμένη Πέμπτη παρακολουθούσα τους αγώνες της Ευρώπης στο εστιατόριο που βρίσκεται πίσω από το Ξενοδοχείο Αχίλλειο Είχα παρκάρει μέσα
σε σημείο που για να βγω έπρεπε κάποιος να με οδηγήσει.Και εγώ βρήκα τον πιο κατάλληλο άνθρωπο τον επαγγελματία οδηγό Παναγιώτη  που αν δεν ήταν θα είχα και εγώ ταξιδέψει για ...
Και ενώ ο φίλος Παναγιώτης που έλεγε να προχωρήσω ξαφνικά ακούω " σταμάτα" και κοκαλώνω Κάποιος ερχόταν από το μέρος της Εθνικής Τράπεζας τρέχοντας πάνω από 100 χιλιόμετρα. Πρόλαβε ο Παναγιώτης και του πέταξε ένα Γαλλικό. Το τραγικό της υπόθεσης ήταν που ο Σουμάχερ που βρήκε το κεντρικό δρόμο του Λουτρακίου να δείξει ότι είναι ο διάδοχος του όταν άκουσε το Γαλλικό γύρισε να ζητήσει τον λόγο.Ευτυχώς που ο φίλος μου ήταν ήρεμος γιατί στο τμήμα θα τις βγάζαμε. Και πολλοί που γνωρίζουν το φίλο μου απορούν πως συγκρατήθηκε
Και θα ήθελα να να του έλεγα του νερού Αλβανού ότι οι 
Έλληνες  είναι φιλόξενοι αλλά τους προκλητικούς ξέρουν να τους τιμωρούν. 
Γι αυτό να μη θεωρεί μαγκιά αυτό που έκανε και  τιμωρήθηκε
Βέβαια στο σημείο των ταξί μια αναπνοή που έγιναν όλα αυτά ήταν αστυνομικοί που δεν συγκινήθηκαν από την τρελή κούρσα. Άλλο να βγάζεις πινακίδες ( έσοδα ) και άλλο να προστατεύεις ζωές!!!