Τετάρτη 9 Αυγούστου 2017

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.






Στυλιανος Δοξας ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ ΚΥΡΙΕ ΝΙΚΗΦΟΡΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΙΚΡΌ. ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΑΥΤΟΝ ΛΟΓΩ ΑΠΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΤΈΡΑ ΤΟΥ ΒΡΙΣΚΌΤΑΝ Ο ΠΑΠΠΟΎΣ ΤΟΥ.

Απάντηση Νικηφόρου 


Ο συνεργάτης μου Γιώργος Παππάς μου είπε ποιος είσαστε και χαίρομαι γι αυτό.Το γαμπρό σας Κώστα Κιούλο τον γνώρισα ως ποδοσφαιριστή και μου έκανε τεράστια εντύπωση η σεμνότητα του αλλά και η ικανότητα του.
Και έχω μεγάλη πείρα να μπορώ να κρίνω ποδοσφαιριστές εκτός αγωνιστικών γηπέδων. Γράψατε δεν μου αρέσουν οι σάλτσες και σας έδωσα την απάντηση 
Κύριε Δόξα έμαθα στη ζωή να γράφω και να λέω την αλήθεια. Παραλλήλισα τον Παναγιώτη με τον πατέρα του Κώστα γιατί πολύ φοβάμαι μήπως έχει την τύχη του πατέρα του που και αυτός θα μπορούσε  να γίνει ένας πολύ καλός τερματοφύλακας.Γνωρίζω για τον χαμό του πατέρα και τρέμω μήπως έχει την ίδια τύχη και ο γιός του.