Δευτέρα 7 Αυγούστου 2017

Λυπάμαι που πολλοί παράγοντες θα διαψευστούν από τις υποσχέσεις που τους έχουν δώσει

Θέλετε να έρθετε μαζί μου να επισκεφτούμε τους φίλους μου τους θάμνους και τα δένδρα ;Αυτά δεν γνωρίζουν ούτε φθόνο ούτε προδοσία 
                                                                                                   Μπετόβεν 






Όταν  έγραφαν όλα αυτά στους τοίχους του σπιτιού μου ήταν γιατί υποστήριζα
ότι η ομάδα Κόρινθος 06 αδικείται από την διαιτησία και το είχα αποδείξει για δυο ποδοσφαιρικές περιόδους.
Δεν έχει καμία σημασία που εγώ τις απόψεις  μου υποστήριζα και υποστηρίζω όταν οι άμεσοι ενδιαφερόμενοι έχουν ρίξει λήθη σ όλα αυτά. Και άνθρωποι που έχουν άμεση σχέση με γραφείο τύπου να παρουσιάζουν υβριστές του χειρίστου τύπου ως ευαίσθητους . Πράγματα που δεν μπορούν να εξηγηθούν όσο και να προσπαθήσεις Ίσως να έχουμε αλλαγή πολιτικής αλλά όχι τόσο ξεδιάντροπα.
Ο Νικηφόρος  όμως δεν κάνει καμία αλλαγή και ακολουθεί την ίδια πορεία γιατί κατά την ποδοσφαιρική περίοδο 2017- 2018 θα γίνουν είμαι βέβαιος  πολλά παρατράγουδα Γιατί οι υποσχέσεις έχουν μοιραστεί χωρίς μέτρο προς όλες τις ομάδες που ψήφισαν την Αναγέννηση του Κορινθιακού ποδοσφαίρου που θα μας έρθει μετά από οκτώ χρόνια