Κυριακή 27 Αυγούστου 2017

Ναι είμαι συνεργάτης του Θύμιου Κάπου και θα παραμείνω.!!!

Αποτέλεσμα εικόνας για Κορινθιακή εφημερίδα ΣήμεραΑποτέλεσμα εικόνας για Κορινθιακή εφημερίδα Σήμερα

Την Πέμπτη 31 Αυγούστου 2017 κυκλοφορεί με τριάντα δυο ( 32) σελίδες η
Καθημερινή εφημερίδα της Κορινθίας και όχι μόνο. 
Και θα είναι μια επανάσταση σε μια εποχή που δεν είναι και τόση εύκολη.
Από το δικό μου μπλοκ είμαι υποχρεωμένος να γνωρίσω όλους αυτούς που αγωνιούν αν θα μπορέσουμε κλείσουμε την ύλη της εφημερίδας. 
Και επειδή κάνει ζέστη από την μια και από την άλλη θα έχουν και την δική μας αγωνία αν θα βρούμε ύλη τους πληροφορώ. Θα την πάθουν όπως με την αλεπού που περίμενε να πέσουν του ...Κριαριού.
Ναι την πρώτη περίοδο που συνεργάστηκε με τον Θύμιο Κάπο δεν χωρίσαμε φιλικά Και όπως έλεγε ο αείμνηστος Σπύρος Νίκας οι άνθρωποι τα βρίσκουν εν ζωή Και εγώ τα βρήκα και θα είμαι συνεργάτης του και γνώμη δεν αλλάζω.
Έχω σπουδάσει πολιτικές επιστήμες και δημοσιογραφώ από ένδεκα χρονών 
Και επομένως έχω όλα τα προσόντα  να είμαι επαγγελματίας δημοσιογράφος Χρησιμοποιώ τον τίτλο του ερασιτέχνη γιατί δεν αμείβομαι Λοιπόν αυτοί που την δημοσιογραφία την έχουν ως επάγγελμα καλό θα είναι να σέβονται και τους ερασιτέχνες όχι σε γνώσεις. 
Τέλος πρέπει να καταλάβουν ορισμένοι ότι δεν τους μοιάζω και ούτε επιθυμώ.