Παρασκευή 25 Αυγούστου 2017

Δημήτρης Μπίτζιος :αυτά έλεγε όταν μισό φεγγάρι ήταν πρόεδρος του Π Α Σ Κόρινθος

Αυτά έλεγε όταν έγινε πρόεδρος της Κορίνθου "... και αφού ήμουν αντίθετος και με την ΕΠΣΚ και εκεί θα υπήρχε πρόβλημα."


Ο άνθρωπος που έλυσε το ασφαλιστικό με την τιμή δυο τσιγάρων το χρόνο


Συνέντευξη εφ' όλης της ύλης παραχώρησε ο Δημήτρης Μπίτζιος, στην οποία αναφέρθηκε στους λόγους της παραίτησής του από την Κόρινθο...

Ο Μπίτζιος αναφέρθηκε σε όλα όσα βίωσε το διάστημα της θητείας του στην Κόρινθο, μίλησε με αριθμούς και δεν δίστασε να "καρφώσει" κυρίως τον διάδοχό του, Μάριο Σταματάκη. Αναφορικά με το μέλλον του τόνισε μάλιστα, πως πιθανότατα μέσα στις επόμενες μέρες να βρεθεί στο Δ.Σ. ομάδα της Β' Εθνικής. Αναλυτικά όσα δήλωσε:

"Όταν αποφάσισα να έρθω στην Κόρινθο, ήξερα λίγο πολύ, ότι τα πράγματα θα είναι δύσκολα και λόγω της οικονομικής γενικότερα κατάστασης. Η απόφασή μου όμως ήταν οριστική και δεν άλλαζε. Στην πρώτη μου συνέντευξη ανέφερα ότι θα έπρεπε να αναλάβουμε το οικονομικό βάρος, να δημιουργήσουμε ένα διοικητική συμβούλιο με 10 άτομα και να βάζει ο καθένας περίπου 10-15 χιλιάδες ευρώ, για να βγει η χρονιά.

Να δημιουργήσουμε ένα υγιές σωματείο, σιγά-σιγά να ξεχρεώσουμε παλιές εκκρεμότητες, ώστε η ομάδα να μπει στο σωστό δρόμο. Καταφέραμε να φτιάξουμε το συμβούλιο, ανέλαβα την προεδρία, με συνεργάτες τους Φόρτη, Κωστήρη, Γιαννίκο, Αντωνόπουλο, Φουρναράκη και Σταματάκη. Αφού φτιάξαμε συμβούλιο, αν και είχαμε καθυστερήσει πολύ, μιας και είχα παραλάβει μια διαλυμένη ομάδα, έπρεπε να βρούμε και έναν προπονητή".

Προπονητής



"Οι επιλογές μας ήταν οι Δημήτρης Μαγκαφίνης και Γιώργος Χορμής. Σαν πρόεδρος, σκέφτηκα ότι έπρεπε να βρούμε έναν τεχνικό, με εμπειρία στην κατηγορία και σχετικά οικονομική λύση. Εκεί υπήρξε η πρώτη παραίτηση, από πλευράς Γιώργου Γιαννίκου, ο οποίος διαφώνησε, όμως, το Δ.Σ. δεν τη δέχθηκε και έτσι ο Γιώργος συνέχισε κανονικά μαζί μας. Στη συνέχεια είπαμε να βρούμε και παίκτες και μάλιστα παίκτες από την Κορινθία. Μιλήσαμε και με τους ποδοσφαιριστές που ήταν πέρσι στην ομάδα".

Προκαταβολές


"Από όσους μιλήσαμε, εκτός του Τάκη Παππά, οι υπόλοιποι ζήτησαν 2500 ευρώ το ελάχιστο ως προκαταβολή και ένα συμβόλαιο περίπου 10000 και με εγγυήσεις (γραμμάτια – επιταγές). Σαν Δ.Σ. όμως είχαμε άλλα αποφασίσει και έτσι θέλαμε να κάνουμε τον αγώνα μας για να καταφέρουμε ότι καλύτερο. Έτσι πήραμε τους Παναγιωτόπουλο, Μπαλή, Γεώργαρη, Μπούκη, Νούλα, Ντερτιλή, Λούβρη, με τους περισσότερους χωρίς καν προκαταβολή και οι υπόλοιποι κάποια μικρά ποσά.

Στη συνέχεια θα παίρναμε άλλους 3-4 εκτός Κορινθίας που θα έμεναν σε ξενοδοχείο και θα έπρεπε και να τρώνε. Όταν ήρθε η στιγμή να δούμε που θα μείνουν και τι θα φάνε, ο κ. Σταματάκης είπε «Θα το κανονίσω εγώ» και κάποιος άλλος από τη διοίκηση είπε: «μην ανησυχείς θα βρει τη λύση μέσω των ΚΑΠΗ!». Αποφασίστηκε να τρώνε οι παίκτες σε ένα συγκεκριμένο μαγαζί, δεν ήθελα εγώ να ανακατευτώ, αν και πιστεύω ότι έπρεπε να πάρουμε προσφορές και από άλλα ξενοδοχεία, αλλά και εστιατόρια και όχι να αποφασίσουμε έτσι.

Είχαμε φτάσει να έχουμε 17-18 παίκτες, χωρίς να έχουμε δαπανήσει πάνω από 7000 με 9000. Μέχρι τότε όλα καλά. Ούτε γραμμάτια, ούτε τίποτα. Και αρχίσαμε να φτιάχνουμε την ομάδα, η οποία ακουγόταν σιγά –σιγά και πιο έξω. Από την αρχή που ανέλαβα, είχα την υποχρέωση να σεβαστώ τον κ. Φόρτη, κ. Κωστήρη, κ. Γιαννίκο και δεν έπρεπε να τους εκθέσω. Κάπου εκεί άρχισε η αντίστροφη μέτρηση για μένα".

ΕΠΣΚ και Σταματάκης

"Οι δύο λόγοι της παραίτησής μου, ήταν α) ΕΠΣ Κορινθίας και β) Μάριος Σταματάκης

Α) Στις πρώτες εκλογές ως εκπρόσωπος του Ατρόμητου Χιλιομοδίου ψήφισα τον κ. Τσιχριτζή. Στις επαναληπτικές όμως έκανα αυτό που ήθελε η καρδιά μου, καθώς ψήφισα τον κ. Λαμπρινό, έναν άνθρωπο του ποδοσφαίρου και εν γνώσει μου ήξερα ότι σε περίπτωση που δεν κέρδιζε, ίσως και να είχα πρόβλημα εγώ στη συνέχεια, όπως και έγινε.

Β) Αφού είχαμε πάρει κάποιους παίκτες, ο κ. Σταματάκης άρχισε να παίρνει κάποιες πρωτοβουλίες. Σαν διοίκηση είχαμε πει, να μη δώσουμε προκαταβολές 2500, εκτός αν ήταν απαραίτητο σε κάποιον επιθετικό ή τερματοφύλακα.
Κάναμε την επαφή με τον Φίλη, τα βρήκαμε στο οικονομικό, όχι όμως και στην προκαταβολή (ήθελε 2500 μπροστά). Εκεί τον φώναξε στο γραφείο του ο κ. Σταματάκης, αφήνοντας εμάς έξω. Τελικά βρέθηκε η λύση και ο παίκτης έμεινε. Εκεί όμως ο Φώτης Φόρτης, θεώρησε λάθος την ενέργεια του κ. Σταματάκη και αποχώρησε, ενώ και εγώ είπα ότι δεν ήταν σωστή κίνηση.

Ήταν θέμα χρόνου η παραίτησή μου. Αρχικά ο κ. Σταματάκης είχε πει ότι είχε ένα σπίτι στο Λουτράκι και θα φιλοξενούσε εκεί κάποιους παίκτες, ενώ άντε να είχαμε και 2-3 στο ξενοδοχείο. Μάλλον όμως δεν άρεσε σε κάποιους, το ότι θα είχαμε μόνο τόσους  λίγους εκεί".


Μπεθάνης


"Πριν αναλάβω την Κόρινθο, είχα συναντηθεί με τον κ. Κωστήρη. Ήταν προβληματισμένος που θα βρίσκαμε τα χρήματα για τη σεζόν και να μην τρέχαμε μόνο 2-3 άτομα για αυτά τα 100-150 χιλιάρικα που χρειάζονταν. Είχαμε μια κάποια επικοινωνία και οι δύο μας με τον Πάνο Μπεθάνη, ο οποίος ήθελε να βάλει τα 70000. Ο κ. Κωστήρης, επειδή τον ήξερε καλύτερα από πέρσι, είχε τις αμφιβολίες του. Όταν εγώ μίλησα με τον Μπεθάνη, του ζήτησα όσο γίνεται πιο σύντομα 5-10 χιλιάδες ευρώ και μετά 2-3 χιλ. κάθε μήνα. Δεν έγινε ποτέ κάτι τέτοιο βέβαια.

Όλα αυτά πριν την ανάληψη της προεδρίας από μένα. Μετά εγώ και ο κ. Σταματάκης είχαμε κάποιες επαφές με τον Μπεθάνη και αφού είδα ότι οι Κορίνθιοι δεν ήθελαν καθόλου λεφτά από αυτόν, του έστειλα μήνυμα να μη στείλει τίποτα με τον Τζάφη. Τελικά ο κ. Σταματάκης μας ενημέρωσε ότι παρέλαβε από τον κ. Τζάφη, 2000 και έπρεπε κατά τη γνώμη μου να το αναφέρουμε, για να ξέρει ο κόσμος, κάτι που τελικά δεν έγινε".

Επενδυτές

"Κατά τη διάρκεια της προεδρίας μου, είχα συναντηθεί με επενδυτές για να αναλάβουν την ομάδα, κάτι που το Δ.Σ. το γνώριζε. Αυτοί οι κύριοι ήθελαν την πλειοψηφία. Μου πρότειναν να μου δώσουν μια επιταγή, αλλά δεν ασχολήθηκα γιατί δε με ενδιέφερε αυτή η πρόταση. Εγώ τους πρότεινα να κάνουμε από 7μελές, το συμβούλιο 9μελές, από την Τρίτη, την ημέρα που γινόταν η κουβέντα, μέχρι το Σάββατο, να πάρουμε 4 παίκτες εγνωσμένης αξίας, οι οποίοι θα ήταν πληρωμένοι από αυτούς και εγώ θα εγγυόμουν ότι θα έπαιρναν την πλειοψηφία της ομάδας. Δεν το δέχθηκαν και έτσι χάλασε η συμφωνία".

Αρχοντάκης και διαμονή

"Φτάνουμε στο θέμα Αρχοντάκη. Είχα μιλήσει εγώ μαζί του, καθώς σαν Δ.Σ. είχαμε αποφασίσει ότι είναι χρήσιμος για την ομάδα. Του είπα 2000 προκαταβολή και γενικά όσα είχαμε αποφασίσει και ενώ σχεδόν τα είχαμε βρει (ίσως είχε και επαφές με παίκτες της περσινής ομάδας, δεν το ξέρω αυτό), τελικά αποφάσισε να πάει στο Αιγάλεω.
Και φτάνουμε στην παραίτησή μου. Είμαστε στο γραφείο του Φόρτη και δεν γνωρίζω τίποτα για την απόκτηση Αρχοντάκη (με 3000 προκαταβολή μάλιστα). Αρνήθηκα μια τέτοια κίνηση, γιατί αν το ήξερα, με αυτά τα χρήματα θα παίρναμε κάποιον καλύτερο τερματοφύλακα. Μια ημέρα πριν, πάλι σε συμβούλιο, ο κ. Σταματάκης έφερε τον άνθρωπο που είχε το ξενοδοχείο που θα έμεναν οι παίκτες, ο οποίος μας ανέλυσε γενικά το πόσο θα κοστίσει η διαμονή τους. Πάλι ενοχλήθηκα, γιατί και αυτό έγινε χωρίς να το γνωρίζουμε".

"Εγώ ή ο Σταματάκης"

"Επίσης μια ημέρα πριν, στην ιστοσελίδα fresh-press.gr, αναφερόταν ότι νέοι επιχειρηματίες θα αναλάμβαναν την ομάδα και η παραμονή μου θα ήταν δύσκολη. Μίλησα με τον δημοσιογράφο για να μάθω γιατί τα έγραψε αυτά και μου απάντησε : «Βρες τα με άτομο της διοίκησής του» και ορισμένα άλλα πράγματα, που δεν μπορώ να πω.
Έτσι την επόμενη μέρα το πρωί, βρισκόμαστε στο γραφείο του κ. Φόρτη και ότι μου είχε πει ο δημοσιογράφος, τα έβρισκα μπροστά μου. Ή θα έπρεπε να παραιτηθώ εγώ, όπως και έκανα ή ο κ. Σταματάκης, ο οποίος θα έβαζε κάποιους άλλους επιχειρηματίες. Δήλωσα παραίτηση, γιατί αν έμενα, θα έπρεπε να πληρώσω το ξενοδοχείο, το φαγητό των παικτών, το πρόστιμο που ήξερα ότι δεν θα είχα βοήθεια και ίσως και το ΙΚΑ, μιας και αφού ήμουν αντίθετος και με την ΕΠΣΚ και εκεί θα υπήρχε πρόβλημα.
Κατάφεραν έτσι και βγήκε ένα Δ.Σ., όπου μπήκε γραμματέας ένας άνθρωπος που είναι υπεύθυνος σε στούντιο, προστέθηκαν και 2-3 ακόμα άτομα τα οποία εγώ είχα διώξει, γιατί δεν θα έβαζαν καμία οικονομική βοήθεια, κάτι που εμένα δεν μου άρεσε.

Τέλος για να κατάφερνε η ομάδα μα γίνει ένα υγιές σωματείο και όλα να είναι καθαρά, αυτό θα γινόταν αν κάποιος από τους Φόρτη-Κωστήρη-Γιαννίκο, αναλάμβαναν πρόεδρος ή γραμματέας. Τότε όλα θα ήταν καθαρά. Πραγματικά ήταν τιμή μου, που βρέθηκα έστω και λίγο πρόεδρος στην ομάδα της Κορίνθου".

Σχολιασμός Νικηφόρου 

Αυτά έλεγε ο Δημήτρης Μπίτζιος όταν ήταν πρόεδρος του ιστορικού σωματείου Περιμένω από την νέα του θέση πότε θα μας κουνήσει το μαντήλι.
Ο εικονικός κ. βου αντιπρόεδρε ( αντικατάστησες τον καθηγητή καλών τρόπων μέγιστο επίτευγμα ) σε χρησιμοποίησε για τις εκλογές τώρα είσαι επιταγή εξοφλημένη και πολύ γρήγορα θα το καταλάβεις.