Παρασκευή 4 Αυγούστου 2017

Παπάς Νικόλαος:Βρήκα στα λόγια του την γαλήνη που είχα χάσει

Αγαπήσεις τον πλησίον σου ως σεαυτόν
                                                                                            Απόστολος Παύλος



Σε μπλοκ Κορινθιακό βρήκα αυτή την σπάνια για μένα φωτογραφία που φανερώνει έναν παπά με παιδιά Δημοτικού Σχολείου.της Αρχαίας Κορίνθου.

Γνωρίζω ότι αυτό το δημοσίευμα ίσως γίνει αφορμή και δυσαρεστήσω τον φίλο Νικόλα που είναι μαέστρος να δίνει ζωή σε κάθε απογοητευμένο.
Μετά τον κεραυνό που δέχτηκα και δεν μπορούσα να βρω ηρεμία βρέθηκε ένας με τα ράσα που ήταν κατάμαυρα να υλοποιήσει τα λόγια " ...αντί να καταριέσαι το σκοτάδι άναψε καλύτερα ένα φως" Και αντί για μένα το άναψε προβολέα ένας διαφορετικός παπάς που μιλάει τον λόγο του Χριστού με τρόπο που ανακουφίζει τον συνομιλητή του Και δεν τον χαρακτηρίζω εξομολογητή γιατί δεν μου έδωσε ποτέ αυτό το δικαίωμα.
Και έτσι Δεσπότη μου εγώ ο  Νικηφόρος κάποιας ηλικίας έχω βρει ένα νεαρό ρασοφόρο και του λέω τα πάντα
 Νομίζω ότι  παπάδες  όπως ο  Νικόλας Πολύζος   έδωσε στον Αντώνη Σαμαράκη την έμπνευση να δώσει στο βιβλίο του τον τίτλο "Υπάρχει Ελπίς"
Είμαι ευτυχής που μέσα στους φίλους  μου είναι και  ο πνευματικός μου παπάς Νικόλας