Πέμπτη 10 Αυγούστου 2017

Μια φωνή αγωνίας μιας γυναίκας που οικονομικά ψυχορραγεί

                           Αποτέλεσμα εικόνας για Η αγορά του Λουτρακίου

Έλαβα το παρακάτω μήνυμα και το οποίο και δημοσιεύω για να το σχολιάσω.

Φίλη που παρακολουθεί το Μπλοκ μου:


"Έχω ένα κατάστημα στο Λουτράκι και εγώ και μόνο εγώ ξέρω πως τα βγάζω πέρα. Μερικές μέρες κάθομαι και κάνω ταμείο το βράδυ και βλέπω ότι δεν έχω εισπράξει ούτε ευρώ.Και όλοι περιμένουμε το καλοκαίρι για να κινηθούν τα μαγαζιά μας Αλλά πως θα γίνει αυτό όταν δεν κάνουμε το παραμικρό για να τραβήξουμε τον κόσμο στο Λουτράκι.Παντού οι Εμπορικοί Σύλλογοι κάνουν γιορτές που μ αυτές φέρνουν κόσμο στην πόλη τους. 
Εμείς έχουμε έναν σύλλογο μόνο στα χαρτιά που δεν νοιάζεται γι αυτά. Και πιστεύω ότι αυτή είναι και η φιλοσοφία της προέδρου που μάλλον δεν τις αρέσουν οι εκδηλώσεις Εμείς όμως ψυχορραγούμε και αν φύγει και αυτό το καλοκαίρι πως θα μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε τον χειμώνα που περνάνε μέρες που δεν ανοίγει πελάτης την πόρτα μας.Επιτέλους η κ. πρόεδρος αν είναι ακατάλληλη δεν έχει παρά μόνο να παραιτηθεί.