Σάββατο 16 Ιουνίου 2018

Φίλοι μου κατήγοροι : σας δίνω την ευκαιρία από μάρτυρες να γίνετε μηνυτές μου

Το να περιμένεις να σου φερθεί ο κόσμος δίκαια επειδή 

είσαι καλός άνθρωπος, είναι σαν να περιμένεις να μη 

σου επιτεθεί ο ταύρος επειδή είσαι χορτοφάγος.

Ο μηνυτής μου υπαρχιφύλάκας Αθανάσιος Ιατρού ως "συνοδός " του Λουδοβίκου 14 σ αγώνα σπουδαίας σημασία  που ο
άρχοντας ήταν παρατηρητής τάξεως. Αν και πολλές φορές τον έχουμε ρωτήσει από αυτά τα αξιώματα πόσα έχει τσεπώσει ο ανιδιοτελής  άκρα του τάφου σιωπή στη Νοταρά 48 .

Δικαστήριο: Εφετείο Ναυπλίου
Κατηγορούμενος: :Νικηφόρος ( Γεώργιος Σκούρτης)
Μηνυτής : Υπαρχιφύλακας Αθανάσιος  Ιατρού
Μάρτυρες  κατηγορίας : Μιχάλης Τσιχριτζής -- Γιάννης Γεροβασίλης -- Δημήτρης Δημόπουλος
Μάρτυρας Υπεράσπισης :Που  με δήλωση του  κρέμασε το φωτοστέφανο του ήρωα τον παράνομο ευρισκόμενο στο χώρο της συνέλευση μηνυτή μου. Και δεν ήταν κανένας τυχαίως  αλλά αρχηγός του ψηφοδελτίου που είχε αντίπαλο  τομ Τσιχριτζή Δημοτικός Σύμβουλος  τότε πρόεδρος του Πολιτισμού και του αθλητισμού του Δήμου Κορινθίων  Δεν γράφω το όνομα του επειδή έχω ορκιστεί να μη το προφέρω ούτε να το γράψω  Αν θα θελήσει να με μηνύσει δηλώνω δημόσια ότι θα δεχτώ ότι αυτό εννοούσα. Ήταν μια από τις χειρότερες γνωριμίες μου. 

Ο μηνυτής μου αστυνομικός ήξερε καλά την διαδικασία υποβολής της μήνυσης Και γι αυτό την έκανε την τελευταία μέρα και την τελευταία ώρα για μη έχει δικαίωμα άλλος.Γιατί υπήρχε η παρουσία του Μιχάλη Πρωτόπαπα την επαύριο της γενικής συνέλευσης ανέφερε στον προϊστάμενο του υπαρχιφύλακα για την επίθεση που του έκανε στην αίθουσα της γενικής Συνέλευσης Αλλά δεν του έκανε μήνυση  αλλά ούτε έγγραφη αναφορά που είχε το δικαίωμα Και το οποίο το έχασε στις 2 Οκτωβρίου.2013 ( τρεις μήνες από την ημέρα που έγινε το αδίκημα. )
Σε επτά μήνες προσδιορίστηκε η δίκη και μάλιστα αν και ήταν για πρώτη φορά στο ακροατήριο είχε νομίζω νούμερο 2 Ενώ ήταν μια υπόθεση δυσφήμισης δια του τύπου και επειδή ο δικηγόρος μου ήταν από την Αθήνα και δεν θα μπορούσε να έρθει και ζητήσαμε αναβολή.Και το δικαστήριο δεν μας την έδωσαν και πιστεύω ότι στο πρωτοδικείο Κορίνθου θα ήταν από τις ελάχιστες περιπτώσεις 
Και εκεί  κατέθεσε ο μηνυτής μια και δεν είχε αντίπαλο ότι

 "εγώ παρενέβην ως μέλος της Ε Π Σ διότι έγινε προσπάθεια λιντσαρίσματος της δικαστικής αντιπροσώπου. Είπαν ότι παραβρέθηκα εκεί με μπράβους Ήταν ψέματα Ήμουν μόνος και και επενέβην επειδή θεώρησα ότι καθήκον μου και επειδή ήξερα προσωπικά την πρωτοδίκη λόγω της δουλειάς μου. Τη αποκαλούσαν τσούλα. 

Αλλά δεν μας είπε ο μηνυτής από ποιους κινδύνευε η κ. πρωτοδίκης Γιατί δεν νομίζω ότι  από την παράταξη του κ. Τσιχριτζή που ακύρωσε τρία ψηφοδέλτια  από τους αντιπάλους του για να έρθουν ισόπαλες οι παρατάξεις. Επομένως κινδύνευσε   από τον πολιτικό βιομήχανο Πισιμίση  την οικογένεια Μαργέτη που είναι πάντα με την δύναμη και από τον αρχηγό του αντίπαλου ψηφοδελτίου. Γιατί η πρωτοδίκης δεν έκανε μια μήνυση και γιατί δεν φώναξαν την αστυνομία ;

Δεν έγιναν όλα αυτά γιατί ήταν αποκυήματα της φαντασίας του μηνυτή μου αλλά δεν υπήρχε κανένας αφού πρωτόδικα  καταδικάστηκα ερήμην να τον ρωτήσει 
Μ αυτά τα ασύστολα ψεύδη καταδικάστηκα.Μια και ο κ. Υπαρχιφύλακας δεν ήταν μέλος της ένωσης  επομένως παράνομα βρισκόταν στην αίθουσα  Κανένας δεν αποκάλεσε την πρωτοδίκη τσούλα. Όλοι είδαν ότι μέσα στο εργατικό κέντρο υπήρχαν δυο φουσκωτοί Και κανένας από τους δικαστές δεν ρώτησε τι φιλικός δεσμός μπορεί να υπάρχει μεταξύ μιας πρωτοδίκη και ενός αρχιφύλακα. Και με την κατάθεση του αυτή  εκθέτει την δικαστίνα που ακύρωσε τρία ψηφοδέλτια από μια παράταξη. Και ενώ η εισαγγελέας της έδρας ζήτησε να τιμωρηθώ με 10 μήνες φυλάκιση το δικαστήριο το αύξησε και το έκανε δώδεκα μήνες. Σπάνιες περιπτώσεις 
Όλοι κατηγορούν ότι στην χώρα μας δεν απονέμεται η δικαιοσύνη γρήγορα Η δική μου καταδίκη πρωτόδικη και εφετείο τελείωσε δε 17 μήνες γιατί μεσολάβησε και μια απεργία δικηγόρων Σαν ένα χέρι αόρατο κατεύθυνε όλα αυτά Ενώ γνωρίζω άλλες περιπτώσεις όπως κάποιον Ρουμάνο χρειάστηκαν χρόνια για να κλείσει  που απασχόλησε το πανελλήνιο.


Και να η καταδικαστική απόφαση 


Και ρωτώ τους τρεις μάρτυρες που είχαν την ευαισθησία και κατέθεσαν εναντίον μου γιατί δεν με μηνύουν για τα παρακάτω που τους έχω γράψει 

Α-- Μιχάλης Τσιχριτζής πρόεδρος του Π Α Σ Κόρινθος -- Της ένωσης 

1--Είναι αλήθεια ότι πήγατε με ένα εικονικό ( ψεύτικο ) τιμολόγιο να βάλετε στην τσέπη σας 9.000 ευρώ;
2--Γίνατε πρόεδρος του Π Α Σ Κόρινθος χρησιμοποιώντας εν γνώσει σας ως επενδυτή κάποιον που δεν είχε μαντήλι να κλάψει Και μ αυτόν πήρατε την προεδρία καταθέτοντας μια επιταγή 220.000 ευρώ Που η τράπεζα ήταν ανύπαρκτη και όχι ακάλυπτη η επιταγή. Και δεν γυρίσατε  πίσω στη γενική συνέλευση να πείτε  ότι σας εξαπάτησα Αλλά συνεχίσατε να είσαστε πρόεδρος αν και το σώμα ψήφισε επάνω σε λαθεμένα στοιχεία 
3--Χάσατε το πρωτάθλημα του Π Α Σ Κόρινθος αντικαθιστώντας τον προπονητή της ομάδας που την είχε πρώτη,  Βάλατε εν γνώσει  σας  τιμωρημένο παίκτη. για να χάσει η ομάδα τέσσερις βαθμούς. Ποτέ δεν μας εξηγήσατε γι αυτή την απώλεια Χάσατε την δεύτερη προνομιούχο θέση ενώ θα μπορούσε τότε ο Π Α Σ να βγει πρωταθλητής 
4-- Χρησιμοποιείτε τους διαιτητές για να ευνοήσετε τα φιλικά σας σωματεία
5--Δεν δημοσιεύετε τις αποφάσεις για τις τιμωρίες παραγόντων για να σας ψηφίζουν τα ευνοημένα σωματεία. 
6-- Διακόψατε  τα πρωταθλήματα επειδή κάποιοι μασκοφόροι έκαναν δολοφονική απόπειρα σε βάρος του μέλους της επιτροπής ορισμού διαιτητών.Που παρουσιάζει πολλά κενά αυτή η κακοσκηνοθετημένη  απόπειρα..  Και σε ενίσχυση σας όπως εσείς δηλώσατε έχετε και έγγραφο της αστυνομίας  η οποία σας ζητά την διακοπή ( το είπατε σε συνέντευξη σας ) των πρωταθλημάτων σας Αυτό το έγγραφο δεν το είδαμε δημοσιευόμενο εκτός και αν έχετε απόρρητη αλληλογραφία με την αστυνομική αρχή. Που όμως δεν τιμά ούτε εσάς ούτε και την Αστυνομία. Γιατί από την ανάγνωση θα μπορούσαμε να αποφανθούμε αν είναι δικαιολογημένη η διακοπή. Βέβαια χορεύετε με την ανεξήγητη ανοχή της Διοίκησης της Κορίνθου 06. 
Αν τολμάτε να με οδηγήσετε στην δικαιοσύνη. Αλλά τώρα δεν έχετε καμία πρωτοδίκη να σώσετε από λιντσάρισμα που θα το έκαναν οι σημερινοί σας συνεργάτες  

Β-- Γιάννης Γεροβασίλης  πρώην αθλητικός δικαστης -- Πρώην Σύμβουλος της ένωσης 
Κατέθεσε στην πρωτόδικη δίκη 


Από που βγαίνει κ. Γεροβασίλη ότι εγώ έγραψα ότι ο Ιατρού κάνει παρέα με τον υπόκοσμο; Υπήρχαν φουσκωτοί στη γενική συνέλευση της ένωσης του 2013
Από ποιους προστατεύσατε την πρωτοδίκη δεν μας είπατε.Μπορείτε να αναφέρετε μια περίπτωση που με την εφημερίδα μου έχω διαβάλλει όχι άτομα αλλά ένα άτομο. Αλήθεια από που γνωρίζετε ότι ο μηνυτής μου είναι αξιότιμος και καλός αστυνομικός;
Εγώ σας ερωτώ και θα ήθελα μια απάντηση σας Όταν είσαστε πρόεδρος του Σπαθοβουνίου η ομάδα σας τιμωρήθηκε με ένα χρόνο να απέχει από κάθε αθλητική δραστηριότητα.. Μπορείτε να μας γνωρίσετε αν αυτά που γράφω υπηρετούν την αλήθεια; Αν ναι είχατε το δικαίωμα να αποκτήσετε αξιώματα στο Κορινθιακό ποδόσφαιρο ;Αν όχι έχετε υποχρέωση να με οδηγήσετε στον εισαγγελέα. Αν δεν το κάνετε είσαστε ένας δειλός 

Γ--Δημήτρης Δημόπουλος Όργανο προσωπικό του Μιχάλη Τσιχριτζή. 

Κατέθεσε στην πρωτόδικη δίκη που εκεί ήταν μόνος 

Δημόπουλος :Ήμουνα υποψήφιος με το Τσιχριτζή ως μέλος 
Νικηφόρος : Μέλος σκέτο εννοούμε ότι αναφερόμαστε στο διοικητικό συμβούλιο που σημαίνει ότι  είσαστε σύμβουλος. Ενώ εσείς είσαστε μέλος της εξελεγκτικής επιτροπής Και εσείς και  και ο μηνυτής  μου ψεύδεστε
Δημόπουλος Η δικαστική αντιπρόσωπος κινδύνευσε πραγματικά Εγώ και ένας φίλος μου την συνοδεύσαμε  να μη της επιτεθούν 
Νικηφόρος :Κανένας δεν μας είπε από ποιον κινδύνευε και γιατί δεν φωνάξατε την αστυνομία. Τώρα υποτακτικό όργανο του Τσιχριτζή ποιος έσωσε την πρωτοδίκη Εσύ και ο φίλος σου ή ο μηνυτής μου; 
Δημόπουλος : 300 έως 400 άτομα ήτα τα άτομα στην διαδικασία της διαλογής
.Νικηφόρος :Ο Τσιχριτζής καταθέτει ότι μέσα στην αίθουσα ήταν 70- 80 άτομα  Να συνεννοηθείτε  με τον Μέντορά σας
Δημόπουλος:Και σε μένα έχει τύχει να αλλοιώσει το περιεχόμενο της έκθεσης μου κόβοντας λέξεις Υπάρχει πλειάδα τέτοιων περιπτώσεων 
Νικηφόρος Έχω την δημοσίευση και την πρωτότυπη έκθεσης σας Είσαστε υποχρεωμένος να μας δείξετε που έχω κάνει αυτή την αήθη πράξη σε βάρος σας.Επίσης αυτό το έχω κάνει σε πολλές περιπτώσεις Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι πλειάδα σημαίνει μεγάλος αριθμός  Εγώ σας ζητώ μια περίπτωση που έχω αλλοιώσει ένα κείμενο Θα σας περιμένω μέχρι την ερχόμενη  Τετάρτη 20 6 2018 να μου παρουσιάσετε τα στοιχεία ( αλλοίωση της έκθεσης σας -- και μια  από την  πλειάδα  των περιπτώσεων) που ένορκα   καταθέσατε στο δικαστήριο. 
Δημήτρη Δημόπουλε 
Σας κατηγορώ ότι είσαστε ένα όργανο στα χέρια του Μιχάλη Τσιχριτζή που έχετε παραβιάσει τους κανονισμούς του αθλήματος του ποδοσφαίρου. Το γραφείο του εισαγγελέα απέχει ελάχιστα από το γραφείο σας Ενώ η  χάρη σας έφτασε μέχρι το Ναύπλιο Εμπρός λοιπόν αν δεν γράφω αλήθειες να με μηνύσετε και δικηγόρο έχετε που δεν θα τον πληρώσετε.Για να πατσίσετε για τις τόσες παρανομίες που κάνατε ως παρατηρητής τάξεως. 

Επίλογος 

Έχω δώσει την ευκαιρία και στους τρεις μάρτυρες κατηγορίας τώρα να γίνου μηνυτές μου. Ας τολμήσουν