Σάββατο 23 Ιουνίου 2018

Παράγοντες του Κορινθιακού ποδοσφαίρου αποκαλώ τον Παρατηρητή Δημόπουλο ψεύτη και δεν με οδηγεί στη δικαιοσύνη Και η ένωσης που εσείς ψηφίσατε τον χρησιμοποιεί


Αν υπάρχει αδικία κάπου είναι απειλή για την δικαιοσύνη παντού 
MARTIN LUTHER KINC  JR




Μιχάλη Τσιχριτζή


Ποτέ δεν θα ξεχάσω την πρωτόδικη δίκη που έγινε εισαγόμενη για πρώτη φορά στο πρωτοδικείου Κορίνθου και πήρε αριθμό 2 Ο Δικηγόρος μου έχοντας  άλλη δίκη στην Αθήνα με επιστολή του ζητούσε αναβολή και η οποία όπως ήταν βέβαιο ότι το δικαστήριο να κάνει αποδεκτό το αίτημα μου 
Και εκεί είπατε πολλά και διάφορα.  Αυτό όμως που μ εντυπωσίασε είναι ο παρατηρητής  τάξεως Δημήτρης Δημόπουλος που γνωρίζω ότι εκτελεί  πλημμελώς τα καθήκοντα αφού δεν βλέπει κάθε  παράνομη  πράξη που κάνουν οι φίλαθλοι του Π Α Σ Κόρινθος. Και ενώ δεν τηρεί τον Πειθαρχικό Κώδικα της Ε Π Ο τον κρατάτε στον πίνακα των παρατηρητών παράνομα
Αν δεν είσαστε παρατηρητής και Ένωσης παράνομοι υπάρχει και ο εισαγγελέας Αλλά χωρίς δικαστίνα που πήγατε να σώσετε. Και αυτός είναι ο λόγος κυρ-Μιχάλη που τον αποφεύγετε όπως ο διάβολος το λιβάνι.  Να διαβάσετε με προσοχή το παρακάτω κείμενο 
Γ--Δημήτρης Δημόπουλος Όργανο προσωπικό του Μιχάλη Τσιχριτζή. 

Κατέθεσε στην πρωτόδικη δίκη που εκεί ήταν μόνος 

Δημόπουλος :Ήμουνα υποψήφιος με το Τσιχριτζή ως μέλος 
Νικηφόρος : Μέλος σκέτο εννοούμε ότι αναφερόμαστε στο διοικητικό συμβούλιο που σημαίνει ότι  είσαστε σύμβουλος. Ενώ εσείς είσαστε μέλος της εξελεγκτικής επιτροπής Και εσείς και  και ο μηνυτής  μου ψεύδεστε
Δημόπουλος Η δικαστική αντιπρόσωπος κινδύνευσε πραγματικά Εγώ και ένας φίλος μου την συνοδεύσαμε  να μη της επιτεθούν 
Νικηφόρος :Κανένας δεν μας είπε από ποιον κινδύνευε και γιατί δεν φωνάξατε την αστυνομία. Τώρα υποτακτικό όργανο του Τσιχριτζή ποιος έσωσε την πρωτοδίκη Εσύ και ο φίλος σου ή ο μηνυτής μου; 
Δημόπουλος : 300 έως 400 άτομα ήτα τα άτομα στην διαδικασία της διαλογής
.Νικηφόρος :Ο Τσιχριτζής καταθέτει ότι μέσα στην αίθουσα ήταν 70- 80 άτομα  Να συνεννοηθείτε  με τον Μέντορά σας
Δημόπουλος:Και σε μένα έχει τύχει να αλλοιώσει το περιεχόμενο της έκθεσης μου κόβοντας λέξεις Υπάρχει πλειάδα τέτοιων περιπτώσεων 
Νικηφόρος Έχω την δημοσίευση και την πρωτότυπη έκθεσης σας Είσαστε υποχρεωμένος να μας δείξετε που έχω κάνει αυτή την αήθη πράξη σε βάρος σας.Επίσης αυτό το έχω κάνει σε πολλές περιπτώσεις Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι πλειάδα σημαίνει μεγάλος αριθμός  Εγώ σας ζητώ μια περίπτωση που έχω αλλοιώσει ένα κείμενο Θα σας περιμένω μέχρι την ερχόμενη  Τετάρτη 20 6 2018 να μου παρουσιάσετε τα στοιχεία ( αλλοίωση της έκθεσης σας -- και μια  από την  πλειάδα  των περιπτώσεων) που ένορκα   καταθέσατε στο δικαστήριο. 
Δημήτρη Δημόπουλε 
Σας κατηγορώ ότι είσαστε ένα όργανο στα χέρια του Μιχάλη Τσιχριτζή που έχετε παραβιάσει τους κανονισμούς του αθλήματος του ποδοσφαίρου. Το γραφείο του εισαγγελέα απέχει ελάχιστα από το γραφείο σας Ενώ η  χάρη σας έφτασε μέχρι το Ναύπλιο Εμπρός λοιπόν αν δεν γράφω αλήθειες να με μηνύσετε και δικηγόρο έχετε που δεν θα τον πληρώσετε.Για να πατσίσετε για τις τόσες παρανομίες που κάνατε ως παρατηρητής τάξεως

Μιχάλη Τσιχριτζή 

Γράφω :Θα σας περιμένω μέχρι την ερχόμενη  Τετάρτη 20 6 2018 να μου παρουσιάσετε τα στοιχεία ( αλλοίωση της έκθεσης σας -- και μια  από την  πλειάδα  των περιπτώσεων) που ένορκα   καταθέσατε στο δικαστήριο.
Σήμερα έχουμε Σαββάτο και 24 Ιουνίου 2018 και δεν είχαμε καμία απάντηση. 
Μπορεί αυτός ο συκοφάντης να πηγαίνει στα γήπεδα Έχει το ηθικό ανάστημα να κάνει εκθέσεις αυτός που ενόρκως καταθέτει ψέματα;