Τετάρτη 27 Ιουνίου 2018

Μελέτης Δέδες : Γεννήθηκε σε λάθος εποχή που την ευγένεια την θεωρούν ελάττωμα


Ον οι θεοί φιλούσιν αποθνήσκει νέος
                                                                                                                    Μένανδρος 
( Μετάφραση φιλούσιν = αγαπούν
Αποτέλεσμα εικόνας για Μελέτης Δέδες

Κάπου διάβασα ότι έφυγε ένας επιχειρηματίας Αλήθεια εσείς που το γράψατε αυτό γνωρίζατε τον Μελέτη ; Στην θέση του επιχειρηματία λοιπόν  να βάλετε ένας άκακος άνθρωπος παραφωνία της εποχής του 





Όταν ήρθα στο Λουτράκι οι τότε γνωστοί μου μ έφεραν σ επαφή με τον Γιώργο Ναστούλη που τότε ήταν το παν στην τηλεόραση και στο ραδιόφωνο του υπουργού Κοτσώνη. Αμέσως μου έδωσαν ραδιοφωνική εκπομπή Και ήθελα έναν συνεργάτη  γιατί θα έκανα και μια τηλεοπτική εκπομπή Και τότε με γνώρισαν τον Μελέτη  Δέδε έναν ακούραστο υπέρβαρο λόγω κιλών. Θυμάμαι ότι τα  κιλά που κουβαλούσε ήταν όλο ευγένεια ¨Πέρασε αρκετός χρόνος μέχρι να μου μιλήσει στον ενικό Παρουσιάσαμε εκατό οκτώ αγώνες πρώτης κατηγορίας --δεύτερης κατηγορίας και τρίτης  κατηγορίας  των τοπικών πρωταθλημάτων Μα εκεί που δώσαμε ρέστα ήταν στα παιδικά πρωταθλήματα Βάλαμε τα παιδιά με την τηλεόραση μέσα στα σπίτια Με αποτέλεσμα ο τελικός του παιδικού πρωταθλήματος  να μαζέψει περισσότερο κόσμο 
Τα έγραψα όλα αυτά για να ζεστάνω την παγωνιά που δημιουργεί ο θάνατος που όποιος δεν την έχει γνωρίσει του εύχομαι ποτέ να μη βρεθεί στην δύσκολη θέση Και αυτή το χειρότερο είναι που ο χρόνος στην περίπτωση αυτή δεν είναι γιατρός αλλά καρφί που μπαίνει μέσα σου πιο βαθιά   με την πάροδο του  
Συνεργάτη  Μελέτη ότι και να γράψω είμαι βέβαιος ότι δεν θα μπορέσω να ζεστάνω την΄παγωνιά του θανάτου. Από το Σαββάτο θα καθιερώσω στήλη στο μπλοκ μου με τον τίτλο 
" Μελετώντας ... την επικαιρότητα" 
Έτσι νομίζω θα είναι μια συνέχεια της παλιάς συνεργασίας γιατί ο άνθρωπος πεθαίνει όταν θα ξεχαστεί.και εγώ αυτό δεν θα το επιτρέψω Και ο φίλος και πατέρας σου Θόδωρος μαζί με τον αδελφό σου  και φίλο μου Γιώργο θα μπορούν κάθε μέρα να διαβάζουν την στήλη σου. 
Οι καλοί μας φεύγουν νέοι και αυτό είναι πολύ άδικο.