Σάββατο 2 Ιουνίου 2018

Γιατρέ Στάθη Γκουρβέλο θα μπορέσετε να αλλάξετε το έμβλημα της ένωσης ΘΑ ΜΟΥ ΚΛΆΣΕΤΕ ΤΑ ΑΡ@ΙΔ@Α

Το χρυσάφι δοκιμάζεται στη φωτιά και οι γενναίοι στις δυσκολίες της ζωής 


Θεωρώ μια από τις καλύτερες γνωριμίες που γνώρισα μέσα στο χώρο του
ποδοσφαίρου είναι αυτή του γιατρού Στάθη Γκουρβέλου που τον περασμένο Ιούλιο του 2017 έχασε στις εκλογές για την ανάδειξη της Νέας διοίκησης της ένωσης ποδοσφαιρικών σωματείων Κορινθίας Και μάλιστα με τεράστια διαφορά αφού ο εικονικός σκηνοθέτης  Λουδοβίκος 14 ψηφίστηκε από 38 σωματεία ενώ ο γιατρός πήρε μόνο 19. Και έτσι με τον ίλιγγο του θριάμβου στα μυαλά μετέτρεψε ο Λουδοβίκος  το Κορινθιακό ποδόσφαιρο σε οικογενειακή υπόθεση.Δηλαδή όποιος είναι δικός μας προχωράει Οι ανεπιθύμητοι δεν έχουν θέση στις διακρίσεις.. Τρανό παράδειγμα η ομάδα της Κορίνθου 06 που τρία χρόνια τις κλέβουν τα πρωταθλήματα Και το σπουδαίο η διοίκηση της ομάδας να τα αποδέχεται  όλα αυτά. 
Και επειδή από μια ανακοίνωση σου γιατρέ έχω διαπιστώσει ότι  θα ασχοληθείς και πάλι με το Κορινθιακό ποδόσφαιρο είμαι υποχρεωμένος να σου γνωρίσω ότι ο ένας χρόνος που πέρασε η παρεούλα της οδού Νοταρά 48 θεωρεί σωστό ότι πιστεύει αυτή Και οι άλλοι αποτελούν παραφωνίες και δεν καταδεχόμαστε ούτε να τους απαντήσουμε Και μαζί με μας ούτε και η αστυνομία.

Γιατρέ μου 

Επειδή έχει γίνει συνήθεια και η αντιμετώπιση των ομάδων γίνεται χωρίς προσχήματα κανένας πλέον δεν ενδιαφέρεται για το αποτέλεσμα γι αυτό και δεν υπάρχει καμία διαμαρτυρία. 
Σκηνοθετούν ξυλοδαρμούς και δεν τολμούν όχι μόνο η ένωσης αλλά ούτε και η αστυνομία να απαντήσουν στα αμείλικτα ερωτήματα μου. Τους εκδορείς διαιτητές τους παίρνει ο Λουδοβίκος 14 μαζί του για να παρακολουθήσουν από τις θέσεις των επισήμων τον τελικό Κυπέλλου Ελλάδας  Και το κάνει αυτό για να υλοποιήσει την ιστορική φράση που είπε κατά την απονομή του κυπέλλου της Κορινθίας ΘΑ ΜΟΥ ΚΛΆΣΕΤΕ ΤΑ ΑΡ@ΙΔ@Α 
Και στην απονομή του επάθλου στην πρωταθλήτρια ομάδα των Νέων έβαλαν έναν να την κάνει  που δεν είναι εκλεγμένο μέλος του Δ Σ της ένωσης και έχει σε βάρος που σ αγώνα που ήταν παρατηρητής τάξεως σε διαφωνία που είχε με φιλάθλους  τους έδειξε τα γεννητικά του όργανα. 

Γιατρέ μου

Έχεις ένα μήνα καιρό μέχρι την Γενική Συνέλευση της Ένωσης  και θα μπορέσεις να έρθεις   σε επικοινωνία με τους παράγοντες των σωματείων.Και αν δεις ότι δεν υπάρχουν ΑΝΘΡΩΠΟΙ που θα σταθούν δίπλα σου για να πάψει η ένωσης να έχει ως έμβλημα ΘΑ ΜΟΥ ΚΛΆΣΕΤΕ ΤΑ ΑΡ@ΙΔ@Α είμαι της άποψης να μη ασχοληθείς γιατί το κορινθιακό ποδόσφαιρο έχει τελείως σαπίσει.