Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2014

Μοιραίοι και άβουλοι αντάμα προσμαίνετε ίσως κάποιο θαύμα Κ. Βάρναλής

Επειδή τόλμησα και έγραψα ότι ο κ. Σπύρος Γιαλοψός βιζαίνει τον δήμο κατά τρόπο απαράδεκτο μου έκανε αγωγή με μάρτυρα τον επιφανή λόγιο που έχει ρίζες Καλαματιανές και αυτός μόνιμη θέση αν και συνταξιούχος στο δήμο Και το δεξί χέρι του πατέρα Νικολάου του προϊσταμένου της Παναγίας της Γιάτρισσας Και δεν είναι η πρώτη ούτε και η τελευταία φορά που τα γράφω όλα αυτά.Και καταδικάστηκα πρωτόδικα χωρίς να παρουσιασθώ στο δικαστήριο μια και είχα παγιδευτεί δικονομικά Αλλά υπάρχει και το Εφετείο
Και αναγκάζομαι να τα επαναλάβω τώρα με το θέμα που δημιουργήθηκε με τον τραγουδιστή Γιάννη Βασιλείου και με όλα αυτά τα αηδιαστικά που δημοσιεύει στο Λουτράκι Μπλοκ που εγώ του έχω δώσει τον τίτλο "Το Βήμα των φοβισμένων ανώνυμων πολιτών που επιτέλους γίνονται λεβέντες έστω και ανώνυμα"
Όταν εσύ φοβάσαι να γράψεις το όνομα σου γιατί είσαι ένα δειλό και φοβισμένο ανθρωπάκι τότε γιατί να έχει απαίτηση από τους άλλους να μη κάνουν σωστά την εργασία τους και να αφήσουν τον κ. Βασιλείου να τραγουδάει μετά την δωδέκατη σαν και ο Ρωμιός είναι Ευρωπαίος και θέλει να πέσει στο κρεβάτι του για να πάει στη δουλειά του.
Δέχομαι ότι η Αστυνομία έκανε την δουλειά της που σημαίνει εφαρμογή του νόμου. Καλά κανένας από δαύτους που έχουν και την θρασύτητα και πίνουν καφέ  στα παράνομα ευρισκόμενα τραπέζια δεν παρατήρησε ότι ο κ. Γιαλοψός έχει επεκτείνει το μαγαζί του  εκεί που απαγορεύονται να σταθμεύσουν αυτοκίνητα επειδή υπάρχουν τα παλούκια;
Αλλά εγώ θα προχωρήσω ακόμα περισσότερο και θα σας παρουσιάσω ένα γεγονός το οποίον όλοι χρόνια το ζείτε Οι μικροπωλητές που έχουν στήσει τους πάγκους με τις αγριοφωνάρες των καλύπτουν την μελωδική φωνή του κ. Βασιλείου. Και ερωτώ τον εφαρμοστή του νόμου που είναι ο κ. Διοικητής του τμήματος που ενήργησε ως νέος Ιαβέρης της νομιμότητας αν στις 12 και 5 έκανα επίσημη καταγγελία ότι έχουμε ηχορύπανση και δεν μπορώ να κοιμηθώ θα έκλεινε τους πάγκους;
Όχι βέβαια γιατί όπως έγραψε το 1750 ένας οικονομολόγος από την Σκωτία ο Ανταμ Σμίθ όλα αρχίζουν και όλα τελειώνουν στην οικονομία.
Οι μικροπωλητές πλήρωσαν στο δήμο έχουν το δικαίωμα να ρυπαίνουν ποικίλα το περιβάλλον και δικαιολογημένα. Πηγαίνει να ανοίξεις ένα σουβλατζίδικο και χρειάζονται από το υγειονομικό τόσα δικαιολογητικά που ξεπερνούν και την μικρή πικρή μου αγάπη σε συνέχειες. Ο σουβλατζής που δεν έχει χώρο για να κάνει την ανάγκη του έχει στήσει το μαγαζί του γιατί πλήρωσε στο δήμο.
Μα θα μου πείτε ο ταβερνιάρης που έφερε τον κ. Βασιλείου πληρώνει στο δήμο στην εφορία και όπου αλλού του ζητήσουν. Μα αυτός είναι μόνιμος και τον έχουμε βάλει στο λούκι. Τον έκτακτο θέλουμε να πιάσουμε.Μα εγώ το προχωρώ το θέμα και το πάω ακόμα πιο μακριά Όλοι γνωρίζουμε ότι ο δήμος εκεί στα δημοτικά σχολεία  έχει ένα τεράστιο πάρκινγκ και δίπλα είαν ένας πολύ μεγάλος χώρος και ακολουθεί και το γήπεδο του Ολυμπιακού Λουτρακίου. Αν ο κ. Γκιώνης κάνει την πρόταση αντί της οδού Καραΐσκάκη πάνε εκεί οι πάγκοι με την δημιουργία και προϋποθέσεων υγιεινής θα έχουν την αντίδραση της εκκλησίας για πολλούς και ποικίλους λόγους.
Δεν είδα και κανένας από τους μικροπωλητές να δίνει απόδειξη.
Αν καθίσω και αριθμήσω τις παραβάσεις που έγιναν και που διώκονται και αυτεπάγγελτα θα δούμε ότι στην μοναδική περίπτωση εφαρμογής του νόμου είναι το μαγαζί που έφερε τον Βασιλείου.[
Τώρα θα μου πείτε τι κέρδισα εγώ που έχω το θάρρος και τα γράφω και παλαιά τα έλεγα να οι αποδείξεις
Στην αρχή μου έβαψαν το αυτοκίνητο 

Μετά μου το έσπασαν δυο φορές 



Κατήγγειλα κλοπές που έγιναν στον Ολυμπιακό Λουτρακίου που ο ορκωτός λογιστής τις βρήκε ότι είναι 163.700 ευρώ και η δίκη θα γίνει στις 9 Οκτωβρίου του 2014 στο τριμελές εφετείο κακουργημάτων . Από την μήνυση αυτή εισέπραξα ΜΙΑ ΚΑΤΑΔΊΚΗ ΟΚΤΆΜΗΝΗ γιατί δυσφήμισα τον κ. Μαυρογόνατο που είμαι βέβαιος ότι μόνο εμένα πήγε στο δικαστήριο. Όπως όλοι γνωρίζουν πήγα στο δικαστήριο χωρίς δικηγόρο  Βέβαια η ποινή παραγράφτηκε γιατί πέρασε ο χρόνος που έπρεπε να γίνει η δίκη στο εφετείο  Και οι διοικούντες του Ολυμπιακού με διέγραψαν με ένα πλαστό πρακτικό που μόλις θα το πάρω επίσημα στο χέρι μου θα μηνύσω όλους αυτούς που με διέγραψαν Όχι μόνο ο Ολυμπιακός Λουτρακίου δεν έβαλε δικηγόρο για τα λεφτά που έχασε αλλά αντιθέτως έναν εκ των κατηγορουμένων τον όριζε τακτικά πρόεδρο της γενικής συνελεύσεως. Αυτό ισχύει και για τον δήμο.
Πολλοί είναι αυτοί που με συναντούν  στο δρόμο και μου λένε πιο γερά αλλά κανένας δεν είδα να στείλει μια επιστολή με το όνομα του και να επαινέσει αυτά που κάνω γι αυτούς
Άλλοι εμπιστευτικά μου δίνουν μια πληροφορία και μου λένε αν γράψεις το όνομα μου θα σε διαψεύσω. Δέκα τρία χρόνια δημοσιογραφώ και μόνο έναν συνάντησα να τα λέει τα πράγματα με το όνομα τους και να βάζει και το όνομα του Και αυτός είναι ο Γιώργος ο Κοντός 
Οι άλλοι πηγαίνουν στα καφενεία


Και εκεί εκτονώνονται γιατί βρίζουν κουτσομπολεύουν και στο τέλος θα τους δεις όλους αγκαλιά γιατί είναι γηγενείς και πρέπει ο ένας να προστατεύει τον άλλον.Και αυτό είναι το κατεστημένο που τόλμησα και βρέθηκα απέναντι του. Και θα το πολεμήσω αφού βρήκα έστω και έναν και δεν την έπαθα σαν τον κυνικό τον Διογένη που άνθρωπο ζητούσε  με την λυχνία του χωρίς να βρει
Και έτσι καταλήγω στους μοιραίους του Κώστα Βάρναλη και παίρνω δυο στροφές για να μπορέσω να σας μεταφέρω τον πόνο μου όχι για να σας συγκινήσω αλλά για να σας πως να μη περιμένετε τίποτα από τους άλλους αφού εσείς είσαστε φοβισμένα ανθρωπάκια

― Φταίει το ζαβό το ριζικό μας!
― Φταίει ο Θεός που μας μισεί!
― Φταίει το κεφάλι το κακό μας!
― Φταίει πρώτ’ απ’ όλα το κρασί!
Ποιος φταίει; ποιος φταίει; Kανένα στόμα
δεν το βρε και δεν το πε ακόμα.

Έτσι στη σκοτεινή ταβέρνα
πίνουμε πάντα μας σκυφτοί.
Σαν τα σκουλήκια, κάθε φτέρνα
όπου μας έβρει μας πατεί.
Δειλοί, μοιραίοι κι άβουλοι αντάμα, 
προσμένουμε, ίσως, κάποιο θάμα!