Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2014

Αλέκο Πνευματικέ : ο μεγάλος Άκης Πάνου είχε πει :Οι απλοί άνθρωποι προσπαθούν να διακριθούν Οι σοφοί να διακρίνουν. Και εσύ με τις επιλογές σου δικαίωσες τα λόγια του καλλιτέχνη

Αμαρτία εξομολογημένη δεν υπολογίζεται ( αλλά να την γράψουμε όπως θα την έγραφε ο κ. Αντώνης Κουκουλάς η Καλαματιανή αλεπού  ο λόγιος ( με τα χρήματα του Δήμου) που είναι το δεξί χέρι του πατέρα Νικολάου του προϊσταμένου της Παναγίας της Γιάτρισσας με αποτέλεσμα να  γνωρίζει και τα θρησκευτικά πολύ καλά όπως και δικαστικά       "αμαρτία εξομολογουμένη ουκ έστι αμαρτία 

Την είχα στήσει στον Αλέκο τον Πνευματικό για να του τα ψάλλω όχι που επειδή μου  έχει γράψει στο χιόνι ( δήμαρχος ψηφισμένος είναι και κάνει ότι θέλει αφού έχει την άδεια από τον λαό τον Κυρίαρχο) και δεν σηκώνει το τηλέφωνο ούτε επειδή δεν απαντά σε μια επιστολή που του έστειλα.
Αλλά περίμενα να δω αν θα αφήσει στο Κέντρο Πολιτισμού Αθλητισμού Περιβάλλοντος (ΚΕ.Π.ΑΛ) τα ίδια πρόσωπα που έχουν κάνει θαύματα. Και έμαθα ότι άφησε την ίδια διοίκηση με πρόεδρο τον Παναγιώτη Λαμπρινό  και αντιπρόεδρο τον Γιώργο Φιλιππακόπουλο
Και κάποιοι θα νομίσουν ότι είμαι δίπλα σε αυτούς επειδή ήταν πρώην ποδοσφαιριστές και τώρα παράγοντες του ποδοσφαίρου και οι λόγοι που τους προβάλω είναι αυτοί.
Κάποτε συγγενής μου έβαλε υποψηφιότητα για βουλευτής και με πήρε τυπικά τηλέφωνο για να μου το αναγγείλει Και εγώ του απάντησα ξερά : Κακώς έκανες αυτό το βήμα γιατί δεν είσαι ικανός να με εκπροσωπήσεις στη βουλή. Και μου απάντησε Γιατί οι άλλοι είναι καλύτεροι ;Και του είπα ότι τους άλλους δεν τους γνωρίζω. Και μου έκοψε την καλημέρα για πολλά χρόνια.
Και αυτό σας το ανέφερα γιατί ποτέ δεν υποστηρίζω κάποιον αν αυτός δεν αξίζει Τον Λαμπρινό και τον Φιλιππακόπουλο τους έζησα από κοντα και είδα το τεράστιο έργο τους. Που αν δεν ήμουνα εγώ να το παρουσιάσω στην τηλεόραση στην εφημερίδα Πρωινή και στο Μπλοκ μου κανένας δεν θα τους γνώριζε. Γιατί εκτός των άλλων "ελαττωμάτων" που διαθέτουν είναι και σεμνοί.
Και πάλι σας τους παρουσιάζω γιατί από εδώ και πέρα θα είναι μόνιμοι στο μπλοκ μου . Αν και γνωρίζω ότι στην ενημέρωση τα θετικά δεν μετράνε στην σημερινή μας εποχή παρά μόνο τα πιπεράτα αρνητικά  ( Εσπρέσο μεταξύ των πρώτων εφημερίδων στην κυκλοφορία) επειδή όμως  υπηρετώ  με πάθος την  σωστή ενημέρωση είμαι υποχρεωμένος αφού συγχαρώ τον Δήμαρχο που εκτιμώντας το έργο τους δεν τους μετακίνησε να δηλώσω ότι θα είναι δίπλα τους η πένα μου . Και  ο Πνευματικός  μας απέδειξε ότι και μάγκας και  άνθρωπος του ποδοσφαίρου είναι  και γνωρίζει ότι ομάδα που νικάει δεν την αλλάζεις.
Εδώ έχουμε μια εξαίρεση με τον κ. Μ. Τσιχριτζή που όταν ήταν πρόεδρος της Κορίνθου ( με την ψεύτικη επιταγή του Τέλη Βελέντζα) άλλαξε τον αήττητο προπονητή Παναγιώτη Τζαναβάρα που είχε την ομάδα πρώτη και με τεράστια ΔΙΑΦΟΡΆ από την δεύτερη ΘΗΒΑ Με αποτέλεσμα από τότε την Κόρινθο να την κυνηγάει το φάντασμα   ΚΑΦΑΝΤΑΡΗ
Αυτά όμως τα γνωρίζει ο κ. Δήμαρχος που είναι οπαδός και όχι φίλαθλος της Κορίνθου. Και έτσι βγήκε για τρίτη φορά Δήμαρχος και οι άλλοι να περιμένουν της αλεπούς ...


Παναγιώτης 
Λαμπρινός 

ο ποδοσφαιριστής που δεν σκέπτεται μόνο με τα ποδάρια. 

Είναι πρόεδρος του Κέντρου Πολιτισμού Αθλητισμού Περιβάλλοντος και νομίζω ότι είναι για ένα δήμο ότι το πολυτιμότερο αφού όλα αρχίζουν και τελειώνουν  σε αυτή την δραστηριότητα του Δήμου. Αυτά που έχει πετύχει στο πόστο αυτό ο Παναγιώτης Λαμπρινός μαζί με τους άξιους συνεργάτες του είναι πέραν από την δυνατότητα των ανθρώπων που μέσα τους δεν διαθέτουν μεράκι γι αυτό που κάνουν  Με αποτέλεσμα  σήμερα να έχουμε μια από τις καλύτερες βιβλιοθήκες στην Ελλάδα και να είμαστε αναγνωρισμένοι από το ίδρυμα Νιάρχου.
Υπάρχει θεατρικό εργαστήρι με έναν αξιόλογο σκηνοθέτη τον Γιώργο Τζαβάρα που τον παρουσίασα στην τηλεόραση και ζήτησα συγνώμη που δεν γνώριζα το πλούσιο έργο του. Και μου είπε ότι είμαι είκοσι (20) χρόνια στο πόστο αυτό πρώτη φορά βρήκα συνεργάτη σαν τον Παναγιώτη Λαμπρινό.
Και αυτόν τον άνθρωπο θέλαμε να τον κάνουμε πρόεδρο της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Κορινθίας. Και θεωρώ τεράστια επιτυχία την αποτυχία του ( που ήταν προδοσία από τους δικούς του ανθρώπους) για τον πολιτισμό του δήμου Κορινθίων .Το ποδόσφαιρο της Κορινθίας έχασε από την απουσία του Παναγιώτη Λαμπρινού και όχι αυτός



Υπάρχουν χιλιάδες βιβλία στην δημοτική βιβλιοθήκη σου που περιμένουν εσένα νέα και νέε να τα διαβάσεις 




Αυτό είναι το STUDIO που σε περιμένει να κάνεις τις εγγραφές σου για να μη έχεις την δικαιολογία ότι έχεις ταλέντο αλλά δεν μπορείς να το παρουσιάσεις 



Όχι πλέον η καραμέλα ότι δεν μπορώ να ασχοληθώ με τα κομπιούτερ γιατί δεν περισσεύουν από τους γονείς μου για να μου το αγοράσουν. Στη δημοτική βιβλιοθήκη σου θα βρεις αυτό που θες και από τους υπεύθυνους στοργή και αγάπη όχι γιατί τους επιβάλλει κανένας αλλά την έχουν συνηθίσει να την προσφέρουν από μικρά παιδιά Και η συνήθεια η δεύτερη φύση

Και διαβάζοντας αυτά τα λόγια που κάποιος τα έβαλε μέσα στην Δημοτική βιβλιοθήκη σου  για να σε προβληματίσει Καλό θα είναι όχι να τα κάνεις κτήμα σου αλλά όμως να μη τα περιφρονήσεις 








Γιώργος  Φιλιππακόπουλος 
 δέν υπάρχει δεν μπορώ αλλά μόνο ότι δεν θέλω 

Πριν από πολλά χρόνια τον είχα δει στο γήπεδο του Λεχαίου να φωνάζει εναντίον του διαιτητή. Και μου έκανε εντύπωση γιατί οι διαμαρτυρίες του ήταν δικαιολογημένες  και ρώτησα ποιος είναι Και
μου είπαν ο αντιδήμαρχος του Δήμου Άσσου - Λεχαίου. Μετά τον ξανά είδα στην διοίκηση της Κορίνθου και είχα μια διαμάχη μάλιστα μαζί του. Και η οποία ήταν με κείμενα γραπτά του κ. Φιλιππακόπουλου και τα δικά μου γραπτά ( εφημερίδα) και προφορικά στην τηλεόραση. Και με εντυπωσίασε και πάλι γιατί χειριζόταν με σεβασμό τον γραπτό του λόγο
Και πάλι χάθηκαν τα σημεία επαφής μέχρι που πήγα μια μέρα στο Δημοτικό Στάδιο  και είδα ότι το χορτάρι ήταν ένα σκέτο χαλί. Από την πρώτη μέρα που ήρθα στην Κορινθία  δυστυχώς αυτή ήταν η μόνιμη μου διαμαρτυρία. Πως είναι δυνατόν να μη προσέχουν το χορτάρι στο δημοτικό στάδιο. Μια μέρα δε πήγα σε κάποια τουαλέτα που ήταν έξω από την εξέδρα που είναι από την πλευρά των φυλακών και θυμήθηκα τα χρόνια που ζούσα στο χωριό μου και κατάλαβα πόσο μπροστά είμαστε εμείς τότε εδώ και εξήντα χρόνια. Τα έγραψα και ο τότε κουμανταδόρος του γηπέδου με βρήκε και μου είπε με θρασύτητα ότι κάνει μηνύσεις.Και του απάντησα οι σωστοί και οι ικανοί πάνε στα δικαστήρια και εσύ δεν είσαι.Έχοντας αυτή την πείρα και βλέποντας αυτή την αλλαγή ζήτησα να μάθω ποιος κάνει κουμάντο στο γήπεδο  Και παρουσιάζεται μπροστά μου ο παλιός γνώριμος μου ο Γιώργος ο Φιλιππακόπουλος  Είχα μαζί μου και την κάμερα και νομίζω ότι είχα κάνει την πιο πειστική τηλεοπτική εκπομπή Από τότε ήμουνα ο ακροατής του κ. Φιλιππακόπουλου που με παρουσίαζε με καμάρι τα έργα  που έκανε ο δήμος και με κόστος πολύ χαμηλό.
Επομένως το δημοτικό στάδιο ζητούσε τον νοικοκύρη μια και ο μπερντές έπεφτε και όμως δεν φαινόταν Και τον βρήκε στο πρόσωπο του Γιώργη


Αυτό είναι το κλειστό Γήπεδο του δήμου Κορινθίων που έχει αλλάξει πλήρως όψη. Γιατί όταν πέρναγες απέξω νόμιζες ότι ήταν ένα ετοιμόρροπο που ζητούσε ένα δυνατό φύσημα για να σωριαστεί



 Η τοποθέτησης νέου ψυκτικού που έχει αλλάξει τελείως το εσωτερικό του γυμναστηρίου. Και από αποπνικτική ατμόσφαιρα την μετέτρεψε σε ειδυλλιακή  





Αυτή είναι η δημοτική πισίνα του Δήμου Κορινθίων που από μακριά φαίνεται η νοικοκυροσύνη που είναι το παν στη ζωή του ανθρώπου.



Δεν νομίζω ότι υπάρχει Κορίνθιος που θα μπορεί να ισχυριστεί ότι είχε το δημοτικό στάδιο τέτοιο χλοοτάπητα 




Τα σύγχρονα αποδυτήρια του δημοτικού σταδίου που έγιναν στην κυριολεξία με μεράκι 




Λάκη Γιαννιδάκη 
Δημοσιογράφε κατ απονομή 

Σε αυτούς τους χώρος βρίσκεσαι σχεδόν κάθε μέρα. Και για το μπλοκ σου βγάζεις ακόμα και φωτογραφίες. 
Καλά δεν είδες γιατί δεν θέλεις να δεις. Δεν άκουσες γιατί έχεις βάλει ωτοασπίδες Αλλά όμως στους χώρους αυτούς πως τολμάς και πηγαίνεις και βγάζεις φωτογραφίες; Δεν μπορείς να καταλάβεις ότι ρεζιλεύεσαι και χάνεις από το δημοσιογραφικό κύρος Καλά όλα αυτός ο Δήμος στραβά τα κάνει; Εγώ όλα αυτά που τα βρήκα και τα παρουσίασα στην τηλεόραση μπορείς να μου πεις; Επομένως έχεις αναλάβει να παρουσιάζεις μόνο τα αρνητικά του δήμου. 
Προσωπικά δεν έχω καμία σχέση με τον κ. Δήμαρχο Ενώ εσύ αντίθετα έχεις προϊστορία με τον κ. Αλέκο Πνεματικό 
Εδώ είναι μια φωτογραφία που παριστάνει έναν δήμαρχο και έναν δημοσιογράφο. και δεν γνωρίζουμε ποιος ποιόν και γιατί 
βραβεύει...Την απορία μπορείτε να μας λύσετε κ. Λάκη μας; 






Το να κερδίζει συνεχώς για τρίτη φορά τις εκλογές ο κ. Πνευματικός αν και του ασκείτε κριτική μονόπλευρη Που σημαίνει ότι μόνο τα κακά του βλέπετε και όχι τα σωστά του. 
Ίσως να του κάνετε καλό και μπορώ άνετα να σας κατατάξω στους "φίλους" του κ. Πνευματικού. Που με την αρνητική σας σε όλα τα σημεία κριτική σας έχετε καταστήσει συμπαθή τον Αλέκο. Και μάλλον για  τους πενήντα τέσσερις (54) ψήφους που είναι η διαφορά μεταξύ των δυο μονομάχων μερίδιο  ευθύνης πρέπει να έχετε και εσείς και το τηλεοπτικό σας μαρκούτσι