Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2014

Θεωρώ τον κ. Πετρόπουλο ( αντιπρόεδρο της ένωσης ) ικανότερο του ρομαντικού και χοντρόπετσου προέδρου ( που είναι ένας )

Κύριε Πετρόπουλε έμαθα ότι πλέον δεν ενημερώνετε την σελίδα της ένωσης και αυτό μου έχει πειράξει πολύ γιατί ομολογώ είσαι ένας καλλιτέχνης συκοφάντης.αφού έχω ανοίξει θυρίδα στο γραφείο μου με τα πεπραγμένα σου. Αλλά αυτό που σπάει κόκαλα και που μου λένε οι φίλοι σου να σου κάνω αγωγή είναι αυτά που είπες στη γενική συνέλευση της ένωσης του 2012 εναντίον μου. 
Μα όμως δεν είναι δυνατόν ο κ. Τσιχριτζής να είναι αλώβητος επειδή γνωρίζει να φυλάγεται και να δεινοπαθούν τα τσιράκια του. Μάθε λοιπόν ότι δεν θα είμαι εγώ η αιτία να απαλλαγή ο κ. Πρόεδρος  ( ένας είναι μια και είναι ρομαντικός και χοντρόπετσος) από την αφεντιά σου. Και επομένως είσαι λεύτερος να γράφεις εναντίον μου ότι θες αλλά όμως θα σχολιάζω τα γραπτά σου. 
Και οι δυο άλλοι θλιβεροί ο κ. Σελλάς  και ο κ. Σπανός και αυτούς τους έχω απαλλάξει γιατί δεν αξίζει να ασχοληθώ μαζί τους. 
Τελεσίγραφο προς τους όψιμους φίλους μου και εχθρούς του Πετρόπουλο.Και βέβαια θεωρώ πιο ικανό τον κ. Πετρόπουλο από τον κ. Τσιχριτζή