Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2014

Αλλοίμονο στους νέους που διοικούνται από δειλούς που σιωπούν δημόσια και υβρίζουν ιδιωτικά

Σαββάτο μεσημέρι και πάλι στο ποδοσφαιρικό στέκι του φίλου μου του Δασάρχη και ο κ. πρόεδρος ( ένας είναι και μοναδικός και ρομαντικός και χοντρόπετσος ) έχει τα πολύ μεγάλα κέφια του.
Μερικές φορές κάποιοι κάνουν ότι είναι κεφάτοι ενώ μέσα τους βράζουν και εκτονώνονται με κάποια κρύα που λένε και γελοία που κάνουν γιατί έτσι νομίζουν ότι θα βγάλουν από την πορεία τους τα γεγονότα που θα πέσουν στο κεφάλι τους. Γιατί δεν είναι μικρό πράγμα να σε κατηγορεί ο Νικηφόρος και εσύ κοτζάμ πρόεδρος να κάνεις το παγώνι.( Φανταστείτε τον ρομαντικό και  χοντρόπετσο παγώνι να σου φύγει κάθε υποψία κακοκεφιάς.
Πρόεδρος απευθυνόμενος στην γνωστή παρέα του προστάζει " Ησυχία να βάλω τον κοριό για να τα μάθει ο Σκούρτης ( ή θα μα βρίζει η θα λέει το επώνυμο μου χωρίς το κύριος μπροστά) τι θα πούμε .
Και ξεσπάνε όλοι σε ένα γέλιο που τους σκεπάζει όμως ο κ. πρόεδρος που νομίζεις ότι βρυχάται μια και είναι τόσο δυνατό το γέλιο που βγαίνει και από κορμάρα . 
Και ένας της παρέας ρωτά τον κ. πρόεδρο : Γιατί δεν έχετε μια γέφυρα επικοινωνίας με τον Νικηφόρο.
Και τότε τον λόγο παίρνει ο κ. καθηγητής καλών τρόπων  και κρίνοντας από δική του πείρα λέει : "Έτσι να κάνει ο πρόεδρος το δαχτυλάκι του και να τον καλέσει να αναλάβει το γραφείο τύπου της ένωσης θα πάρει πύραυλο για να φτάσει στα γραφεία της ένωσης για να μη προλάβει κανένας άλλος  " Και έπεσε πάλι το γέλιο.

Κύριε καθηγητή μου δεν σας μοιάσαμε που εσείς είσαστε με όλες τις καταστάσεις Και με τον κ. Νίκα και με τον κ. Σουρτζή ( φωτογραφικό ντοκουμέντο) αλλά και με τον κ. ρομαντικό και χοντρόπετσο πρόεδρο που όλο δήθεν μαλώνετε για να σου εμπιστεύονται οι αγαθοί τα μυστικά τους.
Για να θελήσω να πάρω το γραφείο τύπου της ένωσης πρέπει να υπάρχουν δυο προϋποθέσεις
Η πρώτη ακούει στο όνομα δόξα Σκέπτομαι να είμαι υφιστάμενος δικός σας κ. καθηγητή μου ή του κ. Σπανού που με χαρακτήρισε αληταρά μπροστά στον τηλεοπτικό φακό γιατί δεν είχε τίποτα να πει άλλο όταν του απέδειξα πόσο χαμηλά κατέβηκε αφού χρησιμοποίησε ακόμα και το παιδί του για να υποστηρίξει κατηγορία εναντίον μου. Και η οποία ήταν πέρα για πέρα ψευδή αφού εγώ πήρα θέση υπέρ του υβριστή μου. Και ενώ οι άσπονδοι "φίλοι" μου λένε να του κάνω αγωγή εγώ τον συγχωρώ για να έχει τύψεις . Να έχω άμεσο προϊστάμενο τον κ. επειδής και να μου διορθώσει ακόμα και γραπτό μου. Και τον λογοτέχνη κ. Πετρόπουλο που είμαι βέβαιος ότι αυτόν τον μισούν πιο πολύ από εμένα και σπάω πλάκα. Και τα έχουν μαζί μου που δεν τον καθάρισα με μια ποινή από την δικαιοσύνη  γι αυτά που είπε στη γενική συνέλευση. Κύριε Πετρόπουλε δηλώνω επίσημα ότι αυτά που έκανες σε βάρος μου ( και είναι πολλά ) πήρα τεμπεσίρι και τα έσβησα Και είσαι λεύτερος για νέο υβρεολόγιο . Για όνομα του Θεού δεν θέλω από εσάς επαίνους γιατί θα αισθάνομαι ένοχος
Και τώρα κ. καθηγητή καλών τρόπων με την σκέψη ότι υπάρχει περίπτωση να καθίσω μαζί σου στο ίδιο τραπέζι μου έρχεται τάσεις για να κάνω εμετό. Γιατί εγώ σέβομαι τον φίλαθλο ενώ εσείς από την επίσημη θέση του παρατηρητή τάξεως του δείχνετε τα γεννητικά όργανα.
Επομένως να πάρω δόξα από το γραφείο τύπου δεν υπάρχει καμία πιθανότητα. μάλλον η θέσης αυτή θα με μείωνε υπερβολικά .
Τώρα ερχόμαστε στα οικονομικά Έχω βγάλει δυο εφημερίδες θα μπορέσετε με όλη σας την άνεση να ψάξετε αν έχω πάρει έστω και ένα μονόλεπτο. από την ένωση ή από κάποια ομάδα ή ποδοσφαιρικό παράγοντα . Έχω προσφέρει σε όλα τα Μ Μ Ε της Κορινθίας εκτός από το ΤΟΠ.
Από δική ΑΠΑΙΤΗΣΗ  δεν πήρα ούτε μονόλεπτο. Δεν είμαι πλούσιος αλλά αξιοπρεπής που δεν επιθυμώ να είμαι υποχρεωμένος να πω ή να γράψω κάτι χωρίς να το πιστεύω.
Αλλά δεν έχετε καταλάβει ότι είσαστε υποχρεωμένοι όλοι εσείς να μιλάτε πάντα στα ποδοσφαιρικά στέκια χωρίς να έχετε ευθύνη των λόγων σας. Ενώ εγώ δημόσια και με την υπογραφή μου.
Ομολογώ κ. καθηγητή καλών τρόπων ότι ντρέπομαι που παραμένετε μέλος του Δ Σ της ένωσης μετά από αυτό που έχετε κάνει. Και το τρομερό εδώ είναι ότι η δικαιολογία χειρότερη της πράξης σας