Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2019

Δυο ιστορικές ομάδες με διαφορετική πορεία συναντιόνται στο γήπεδο

Θύελλα Πετρίου -- Ολυμπιακός Λουτρακίου

Αποτέλεσμα εικόνας για Μπακασέτας




Εδώ έχουμε δυο ομάδες με την δική τους ιστορία την οποία πρέπει να σεβαστούμε. Και εγώ το απέδειξα έμπρακτα που πήγα στο χωριό το Πετρή και απέδειξα πως ένα χωριό με τριακόσιους κατοίκους έχει ομάδα στο πρωτάθλημα της πρώτης κατηγορίας. Και αυτό οφείλεται στην σεμνότητα των ανθρώπων που αποτελούν τους παίκτες παράγοντες και φιλάθλους που πρώτη φορά έχω δει
Γιατί δεν μπορεί η ομάδα του χωριού με τους τριακόσιους κατοίκους να βγάζεις ένα διεθνή ποδοσφαιριστή και αυτό να το θεωρείς φυσιολογικό Να έχεις μπροστά σου τον πατέρα του Μπακασέτα και αυτός να αναφέρεται στην ομάδα Και να μου κρύβει για τα έργα που έχει κάνει στο γήπεδο  με προσωπική του εργασία Και ερχόμαστε και στον αδελφό του Τάσου  που αν δεν τον ρωτούσα θα έβγαζαν οι τηλεθεατές ότι ήταν απλή συνωνυμία Αλλά υπάρχουν και οι παραφωνίες γιατί τίποτα δεν μπορεί να ισχύσει χωρίς εξαιρέσεις Και αυτή ήταν η απουσία του  συνέντευξη και στην τηλεφωνική  παρουσία του σε μια τηλεοπτική μου εκπομπή που προσπάθησε να μου την χαλάσει ως γνήσιος οπαδός του Λουδοβίκου 14
Και από την άλλη ο ιστορικός  Ολυμπιακός Λουτρακίου που αν δεν ήταν ο Γιώργος Δέδες θα ήταν μια θλιμμένη ανάμνηση Και τον κατηγορούν αυτοί που έφεραν την ομάδα σ αυτή την κατάσταση.
Βέβαια λόγω άγνοιας ποδοσφαιρικής ο πρόεδρος Δέδες έκανε λάθη από άγνοια που διαφέρουν από αυτά της ...πείρας Τα έγραψα και αυτός με την σειρά του μου έκοψε την ...καλημέρα γιατί δεν κάνω διαφημίσεις για να φοβάμαι μήπως και μου τις κόψει και να  περιορίζω τις κρίσεις μου.