Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2019

Το παραγάδι του Νικηφόρου που κατέληξε βουνίσιο.




Δέχτηκα ένα πολύ περίεργο τηλεφώνημα που εγώ δεν μπορώ να το καταλάβω γιατί κανένας δεν είναι δυνατόν  να πιστέψει ότι δεν έχω παίξει ούτε μια φορά ποδοσφαιρικό στοίχημα.Και ο άγνωστος τηλεφωνητής μου είπε αν ο φιλοξενούμενος στο πρωτάθλημα της τρίτης κατηγορίας  προηγείται στο ημιχρόνιο και στο τέλος χάσει   το ένα γίνεται είκοσι πέντε. Του ζήτησα περισσότερες εξηγήσεις Μου πέταξε είσαι ηλίθιος και μου έκλεισε το τηλέφωνο. Πρώτη φορά βρέθηκα σε πολύ δύσκολη θέση χωρίς να μπορέσω να καταλάβω γιατί  είμαι ηλίθιος. Πιστεύω ότι κάποιος θα με βοηθήσει να μη νιώθω ηλίθιος Γιατί όπως είπε κάποιος άνθρωπος των γραμμάτων ο ηλίθιος είναι επικίνδυνος γιατί χωρίς να το θέλει ( αφού δεν έχει την δύναμη να σκεφτεί ) θα σε καταστρέψει.

 Μετά την λήξη ενός αγώνα ο επικεφαλής της  δημοσιογραφικής ομάδας πήρε μια μίνι συνέντευξη από τον Σωτήρα Μαυρονάσο. Και  εκείνος δήλωσε ότι θα είναι ο πρόεδρος του Ολυμπιακού Βόλου. Και πληροφορήθηκα ότι ήταν στην Τρίπολη και παρακολουθούσε τον αγώνα Παναρκαδικός -- Κόρινθος 06. Ο Βόλος απέχει πολύ από την Τρίπολη και νομίζω ότι δεν υπάρχει καμία δικαιολογία Νομίζω ότι υπήρχε ένα κρυφό φλερτ του κ. Σωτήρα με την διοίκηση της Κορίνθου τώρα έγινε και ανοικτό Ο κ. Πρόεδρος  της Κορίνθου 06 μπορεί να πάρει πληροφορίες από τις Αχαρνές (  Μενίδι - Αχαρναϊκός ) και από τα Χανιά Αλλά είναι γνωστός ο υποβιβασμός του Π Α Σ Κόρινθος  όταν ήταν πρόεδρος ο Σωτήρας. Μα θα μου πείτε γενικός αρχηγός της Κορίνθου 06 έγινε ο υιός της πανίσχυρης οικογένειας ( Γιώργος Μαργέτης )  και μας πειράζει μήπως στάξει η ουρά του γαϊδάρου. ( Παρουσία Σωτήρα στους αγώνες της πρωταθλήτριας.)