Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2019

Μπάμπη Πάτρα περιμένω την απάντηση σου στο ερώτημα μου

Διαφωνώ με αυτά που  που λες αλλά θα δώσω ακόμα και την ζωή μου να έχεις το δικαίωμα να τα λες
                                                 Βολταίρος 


Αγαπητέ Μπάμπη μόλις διάβασα αυτά  που έγραψε ο Σταύρος Μπινιάρης για σένα του απάντησα και
έπεσαν να με κατασπαράξουν πολλοί που έχουν  στοιχεία που δικαιολογούν τις αντιδράσεις του χαμηλών τόνων Σταύρου Μπινιάρη.
Εσύ Μπάμπη ήσουνα διαιτητής και δεν είχες καμία σχέση με την προπονητική. Και σε πήρε ο κουμπάρος σου  Κώστας Μίσιος στην παλαιά Αθλούπολη Και μετά από ένα χρονικό διάστημα πήρες αρκετά παιδιά και πήγες στον Α Ο Λουτράκι. Και δημιουργείς την μεγάλη υποδομή αλλά με παιδιά που ήταν στην Αθλούπολη. Και αφού πέρασες πάλι αρκετό χρόνο  στην ομάδα του Λουτρακίου ακόμα και ως προπονητής  στην πρώτη ομάδα τα μάζεψε πάλι όμως με την προίκα των παιδιών της Ακαδημίας και μετακόμισε στην Κόρινθο 06 που πρόεδρος ήταν  ο Καπετάνιος
Το καυτό μου ερώτημα είναι ένα Τα παιδιά που έπαιρνες μαζί  σου όταν έφευγες από μια ομάδα είχες  κάνει καμία συμφωνία με τους διοικούντες των ομάδων; Αυτό το ερώτημα έχει ανάγκη απάντησης γιατί Μπάμπη μου τα παιδιά που σε "ακολουθούσαν " ήταν το μεγάλο ατού σου για να κάνεις την δική σου μεταγραφή.
Έκανα ένα πολύ μεγάλο ρεπορτάζ και ρώτησα όχι πρωταγωνιστές των σωματείων που πέρασες Μπάμπη  Και δεν πλησίασα τον Σταύρο Μπινιάρη γιατί με τον Κώστα Μίσιο έχω μια καλημέρα όταν τον συναντήσω βέβαια σπάνια Θα ευχαριστηθώ να έχω και την δικά σου απάντηση.