Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2019

Μια φωτογραφία γεμάτη αγκάθια χωρίς τριαντάφυλλα Ο Θεός ας λυπηθεί το Κορινθιακό Ποδόσφαιρο .

Κάποιοι γκρινιάζουν επειδή τα τριαντάφυλλα έχουν αγκάθια. Εγώ είμαι ευγνώμων που τα αγκάθια έχουν τριαντάφυλλα.




ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ

ΓΚΙΛΑ ΝΙΚΗ


Σχολιάζει ο Νικηφόρος


Υπεύθυνη γυναικείου ποδοσφαίρου η Νίκη Γκίλα που πρέπει να πήρε τον τίτλο αυτόν γιατί ψήφισε τον Λουδοβίκο 14 ως πρόεδρο. Γιατί πουθενά αλλού δεν είναι το όνομα της γραμμένο. Είχε όμως την σπάνια ευκαιρία να βγει φωτογραφία με το αγλάισμα του Κορινθιακού ποδοσφαίρου
Γιάννης Ναυτόπουλος :Ο καθηγητής καλών τρόπων που ως παρατηρητής τάξεως σε αγώνα πρωταθλήματος όταν είχε διαμάχη με τους φιλάθλους τους έδειξε τα γεννητικά του όργανα 
Και αντί να τον αποβάλει από το Δ Σ της ένωσης επειδή όλα αυτά τα έγραψα εγώ αντί για τιμωρία τον έκανε ΒΟΥ αντιπρόεδρο. της ένωσης Βέβαια ήταν πολύ καλύτερος από τον σημερινό σεξολόγο. 
Αθανάσιο Ιατρού : Ο άνθρωπος που με μήνυσε αφού πρώτα είχε μια αθωωτική δήλωση  του Παναγιώτη Λαμπρινού για την παράνομη παρουσία του μέσα στην αίθουσα της γενικής συνέλευσης.
Και μετά από αυτόν το δικαστικό θρίαμβο του υπαρχιφύλακα  Ιατρού αφού δικάστηκα με οκτώ μήνες φυλάκιση όχι μόνο να τον αγνοήσουν όλοι αλλά και να μου στέλνουν στοιχεία σε βάρος του μηνυτή μου.Όλους αυτούς τους φτύνω και δεν πέσω στην ίδια παγίδα που έπεσε ο μηνυτής μου.
Δηλώνω δημόσια ότι συχωρώ το μηνυτή μου που άλλοι τον υποχρέωσαν να τα κάνει όλα αυτά.  
Γιώργος Μαργέτης :Ο σημερινός γενικός αρχηγός της Κορίνθου 06 που έφαγε με μια χαψιά έναν ολόκληρο Βορινιώτη. Ο άνθρωπος που θα γραφτεί στο βιβλίο Γκίνες αφού μου έστειλε πρόσκληση για τον γάμο του και με το ίδιο πρόσωπο την πήρε πίσω Με αυτόν τον ηγέτη προσδοκά η Κόρινθος 06 να βαδίσει ψηλά. 
Παναγιώτης Δράκος : Που ήταν πρόεδρος της τεχνικής επιτροπής και το γελοιοποίησε ο Νίκος Μαργέτης
Άγνωστος δεν τον γνωρίζω 
Νίκος Μαργέτης Ο αναπληρωματικός ταμίας της ένωσης και ο Διάδοχος του Λουδοβίκου 14  . Μόνο που ο νιος με τον νου χτίζει ακόμα και διώροφα οικόπεδα.
 Δημήτρης Μπίτζιος Που εδώ λέμε τέρμα τα δίφραγκα Ένας άνθρωπος που δεν έχει το δικαίωμα  να πει την λέξη παρών να έχει τόσα αξιώματα που να μη έχει χώρο να τα τοποθετήσει. Ο άνθρωπος που αμφισβήτησε τον ανδρισμό των διαιτητών να κάνει γιορτές μαζί τους. Ντροπή!!!
 Άγνωστος δεν τον γνωρίζω
Δημήτρης Φλεβάρης : Αυτός τουλάχιστον έχει μια δικαιολογία Πρόδωσε τον αείμνηστο Σπύρο Νίκα μετά θάνατο. Ρε Δημήτρη από το 2017 είσαι σύμβουλος της ένωσης. Και επί των ημερών σου έγιναν εγκλήματα και ούτε δεν έβηξες Και αν κάποιος σε ρωτήσει τι έκανες όλο αυτό το χρονικό διάστημα τι θα του απαντήσεις; Και αν σε χαρακτηρίσει ότι είσαι η τελευταία τρύπα του κλαρίνου θα παρεξηγηθείς; Και όταν θα σου πει ότι είσαι ο Διάκος του Μητροπολίτη Μιχαήλ θα μπορέσεις να το αρνηθείς ;Όχι τίποτα γιατί κάποτε μου έλεγες ότι είσαι το νούμερο δυο ( 2 ) Το δέχομαι σας κατάντησε ο πρόεδρος των εικονικών τιμολογίων νούμερα χωρίς αριθμό.