Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2019

Μεγάλε εργολάβε Γ Βλάχο για να γίνει συναλλαγή χρειάζονται δυο όπως και το ταγκό.

4 μήνες μετά δικαιώθηκε (;;;) ΑΠΟΛΥΤΑ ο Γιώργος Κοντός…!




                                
Δημοσίευμα Προεκλογικά ο κ.Γιώργος Κοντός κατέθεσε στον εισαγγελέα Κορίνθου, φωτοτυπίες τραπεζικών λογιαριασμών στις οποίες φαινόταν ότι είχε γίνει κατάθεση στους
λογαριασμούς των κκ. Γκιώνη και Λογοθέτη ποσών, από εργολάβο.

Νικηφόρος :Θεωρείται αξιόποινη πράξης  αν ένας κάνει κατάθεση στην τράπεζα για λογαριασμό μου;
Δημοσίευμα Έπεσαν  να τον φάνε και θεωρήθηκε συκοφαντικό αυτό παρά το γεγονός ότι ο ίδιος ο εργολάβος έκανε δημόσια δήλωση που επιβεβαίωνε το γεγονός.

Νικηφόρος Σαν να μας λέτε ότι το είπε ο Εισαγγελέας.

Δημοσίευμα Ακόμα και στον συνδυασμό της κας Πρωτοπαππά, έριξαν ευθύνη στον δημοτικό σύμβουλο, ότι η δημοσιοποίηση των γεγονότων, είχε σαν αποτέλεσμα να χάσει τις εκλογές η κα. Πρωτοπαππά…!
Νικηφόρος Αυτό το υποστήριξα μόνο εγώ και το υποστηρίζω ακόμα Με την ενέργεια αυτή του φίλο μου του Γιώργου Κοντού έβαλε απέναντι στην παράταξη του όλους αυτούς που ψήφισαν Λογοθέτη Και ήρθε ως συμπλήρωμα η . κ. Πρωτόπαπα του ευχήθηκε καλή τύχη στις αίθουσες των δικαστηρίων Πιστεύω ακράδαντα ότι η ενέργεια του Κοντού και η δήλωση τις Πρωτόπαπα έχρησαν Δήμαρχο τον Γκιώνη. Και το τραγικό το κέρδος ανύπαρκτο με όλα αυτά που έγιναν.

Δημοσίευμα Ελάχιστοι ασχολήθηκαν με την ουσία.Και η ουσία ήταν ότι ένας εργολάβος καταγγέλλει δημόσια δύο δημάρχους για χρηματισμό…!Σε οποιοδήποτε άλλο μέρος του κόσμου, χωρίς να εξαιρούνται και οι Εσκιμώοι του Βόρειου πόλου, αυτό θα σήκωνε κυριολεκτικά επανάσταση.

Νικηφόρος Λάθος να θεωρείτε ουσία τις δηλώσεις του εργολάβου Και οι Εσκιμώοι του Βορείου πόλου θα ρωτούσαν γιατί κ. Βλάχο δώσατε τα ευρώ σε δυο με ελαστική συνείδηση ανθρώπους Και μια δεν μπήκατε στον κόπο να το ρωτήσετε σας αντικαθιστώ και ρωτώ εγώ ο  υποανάπτικτος  Και περιμένω απάντηση.

Δημοσίευμα Στο Λουτράκι τα έβαλαν με τον Κοντό επειδή έκανε την καταγγελία και ΑΘΩΩΣΑΝ συλλήβδην τους δημάρχους που ενεπλάκησαν σε μία παράνομη και ηθικά και νομικά συναλλαγή…!

Νικηφόρος Ναι ο πρώτος που τα έβαλε με τον Κοντό ήμουνα εγώ γιατί κατάλαβα ότι βγάζει τον Γκιώνη Δήμαρχο. Τον Κώστα Λογοθέτη τον καταψήφισαν  και  τον Γιώργο Γκιώνη τον δικαίωσε αφού τον ψήφισε
Πουθενά δεν υπάρχει ούτε καταδίκη ούτε και αθώωση. 
Αυτή είναι η επιστολή του εργολάβου Βλάχου 

Είχε γράψει στις 19 Μαϊου ο κ.Γιώργος Βλάχος:Στην επιστολή του ο κ.Βλάχος αναφέρει:Κύριε Λογοθέτη,Επειδή μετά την αναστάτωση που δημιουργήσατε σε εμένα προσωπικά αλλά και στο επαγγελματικό μου περιβάλλον με το απειλητικό εξώδικο που μου στείλατε την Πέμπτη 16.5 συνεχίζετε απ’ όσο διαπίστωσα χθες να μιλάτε με προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για το άτομό μου σε δηλώσεις σας που δημοσιεύετε στα ΜΜΕ, και επειδή με έχετε πραγματικά εκνευρίσει, σήμερα ξεκαθαρίζω με την παρούσα επιστολή τα εξής:α. Είναι γνωστό ότι ζητήσατε και λάβατε χρήματα από εμένα.β. Υπάρχουν τα σχετικά παραστατικά κατάθεσης με ημερομηνίες και ποσά.γ. Δεν υφίσταται θέμα προσωπικών δεδομένων διότι ήδη το έχετε δημοσιοποιήσει ο ίδιος.δ. Στη διάθεσή σας αντίγραφα παραστατικών εφόσον τα χρειάζεστε.Θα σας συμβούλευα πάντως να προσέχετε τους χαρακτηρισμούς, τα ρήματα, και τις εκφράσεις σας όταν αναφέρεστε στο πρόσωπό μου και να μην εκνευρίζεστε εύκολα.Κύριε Λογοθέτη, μου χρωστάτε, δεν σας χρωστάω. Πιο σεμνά.Επίσης, προσέξτε την αιτιολογία- δικαιολογία που θα χρησιμοποιήσετε γιατί ενδέχεται να γελάσει όλος ο Κορινθιακός και μεγάλο μέρος του Σαρωνικού Αθήνα, 19.5.2019 Γιώργος Βλάχος
Την Σχολιάζει ο Νικηφόρος 

Από την ημέρα που την γράψατε μέχρι σήμερα έχουν περάσει εκατόν είκοσι τέσσερις ( 124 ) μέρες και θα ήθελα να μου λέγατε  την διαδρομή αυτής της επιστολής στα θεσμοθετημένα όργανα της δικαιοσύνης Επίσης διαβάζω  στην επιστολή σας
 Είναι γνωστό ότι ζητήσατε και λάβατε χρήματα από εμένα κ.Λογοθέτη
Δηλαδή  επειδή είμαι οικονομικά είμαι στριμωγμένος αν σας ζητήσω ένα ποσό θα μου το δώσετε; Πρέπει να μας γνωρίσετε γιατί η "στοργή " προς τον Λογοθέτη; Η φοίτησης μου στα θρανία μου έμαθαν για να γίνει η συναλλαγή χρειάζονται δυο.

Δημοσίευμα  Όλοι  εσιώπησαν και βρέθηκε το εξιλαστήριο θύμα σε μία κοινωνία που δηλώνει ΤΥΦΛΗ όταν δεν την συμφέρει η αλήθεια…!
Μετά από 4 μήνες ο Γιώργος Κοντός δικαιώθηκε πλήρως όπως θα δείτε στην επόμενη ανάρτηση και μάλλον ήρθε η ώρα να δουν και οι τυφλοί…!!!!

Νικηφόρος Εδώ κάνετε λάθος εγώ δεν σιώπησα Αλλά επειδή είμαι ερασιτέχνης δημοσιογράφος ως προς την πληρωμή και απεχθάνομαι τις διαφημίσεις που τις συνοδεύουν θυμιατήρια που κάνουν κακό στη αξιοπρέπεια  του ανθρώπου δεν λαμβάνουμε υπόψη.

Κλείνοντας επαναλαμβάνω το ερώτημα μου που το έχω θέσει πολλές φορές Πόσα ευρώ έχετε εισπράξει από τον Δήμο Λουτρακίου Πέραχώρας  Αγίων Θεοδώρων και τα έργα που αναλάβατε τι υπερβάσεις είχατε
Κυρία Πρωτόπαπα ο Νικηφόρος ούτε τυφλός είναι ούτε εθελοτυφλεί. Απλά πιστεύει στην Αλήθεια και δικαιοσύνη έννοιες όπως γνωρίζετε τις ευλόγησε ο Χριστός Γι αυτό όταν δυο φορές δεχθήκατε  επίθεση άδικη στο Δημοτικό συμβούλιο είμαι ο μόνος που σας υποστήριξα.