Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2019

Το παραγάδι του Νικηφόρου




Όποιος παίρνει στο τηλέφωνο και λέει σοβαρά πράματα που έχω κάνει σε βάρος κάποιου γιατί αποσκοπούσα να του τα πάρω και δεν λέει το όνομά του είναι ένα δειλό ανθρωπάκι που ποτέ δεν θα μπορέσει να γίνει άνθρωπος.Και είμαι βέβαιος ότι χρησιμοποιείτε εν αγνοία τους  για να τους εκθέσετε σε μένα. Και έτσι  προσπαθείτε  να με ταράξετε αλλά και τον επώνυμο να συκοφαντήσετε Γιατί ποτέ δεν μπορώ να πιστέψω ότι σας είπε ο πρόεδρος της Κορίνθου 06 ότι μου τα έδινε και ότι τώρα θέλω να τα πάρω από τον Τζαναβάρα.

Είμαι υποχρεωμένος να γνωρίσω ότι αυτά που έγραψα για τον Μπάμπη Πάτρα δεν τα έμαθα ούτε από τον συντάκτη του ηλίθιο και σαλιάρη που είναι ο Σταύρος Μπινιάρης και ούτε από τον κουμπάρο Κώστα Μίσθιο. Ορισμένοι που θέλησαν να μιλήσουν αντί του Μπάμπη με πέρασαν όχι για πρόσκοπο αλλά για Λυκόπουλο στο χώρο του ποδοσφαίρου. Περιμένω απαντήσεις  όχι εκθέσεις ιδεών. Ποτέ δεν α έγραφα κάτι αν δεν ήμουνα βέβαιος Και είμαι ο μόνος που έγραψα εναντίον του Σταύρου Μπινιάρη για του χαρακτηρισμούς που έκανε σε βάρος του  για Μπάμπη του Πάτρα. Και όλα αυτά γιατί υπηρετώ την αλήθεια.