Σάββατο 24 Αυγούστου 2013

Στου κρεμασμένου το σπίτι δεν μιλάνε για σκοινί.





Διαβάζω στο μπλοκ του κουβαδάκια 
«Νικόλαε Δαούλη Ρεμαντά, επειδή τα "βαλσαμωμένα πουλιά" κάτι τα ποτίζουν, δεν σημαίνει ότι στο Λουτράκι αυτό το κάτι όλοι το πίνουν…»
Επειδή με τα λίγα μου γράμματα και με το μέτριο μυαλό που διαθέτω εδώ ο Πανούλης Ηλιακόπουλος πρέπει να αναφέρεται μάλλον σε παροχές του καζίνο που δίνει προς τα βαλσαμωμένα πουλιά γιατί άλλη ερμηνεία εγώ δεν μπορώ να δώσω . 
Για να γράφεις όλα αυτά πρέπει να απαντήσεις στην κ. Γιαννούλη  λογίστρια του Καζίνο τότε που σου είπε ότι σου τα έδινε μέσα σε φακελάκι. 
Και πρέπει να γνωρίζεις φίλε Πανούλη ότι αυτά που γράφω για σένα στο μπλοκ μου δεν φτάνουν οι επισκέψεις τον αριθμό καν 20. Ενώ όλα τα άλλα που σχολιάζω ( μια και εγώ μόνο δικά  μου σχόλια δημοσιεύω επάνω σε όλα αυτά που διαβάζω ακούω και βλέπω) πλησιάζουν πολλαπλάσιες επισκέψεις. Και αυτός είναι και ο λόγος που δεν κρίνω τα γραφόμενα σου. Με λίγα λόγια δεν τραβάς και αυτό πρέπει να σε προβληματίσει