Πέμπτη 15 Αυγούστου 2013

Η αξία κάθε ανθρώπου μετριέται από την ποσότητα αλήθειας που μπορεί να σηκώσει Νίτσε

Όπως σήμερα όλες οι δυνάμεις προωθούν τον Γιάννη Νεοφυτιάδη για την κορυφή της πυραμίδας το ίδιο γινότανε παλιά για τον Μιχάλη Καρσιώτη. Με διαφορετικούς όμως προστάτες
Τον Νεοφυτιάδη τον υποστηρίζει ο Θανάσης Μπριάκος  που τον γνώρισε ως φοιτητή στα Γιάννινα.
 Και τον Μιχάλη Καρσιώτη τον υποστήριζε ο Δημήτρης Γκρούτσης όταν και αυτός ήταν πανίσχυρος. Θα μου πείτε γιατί ο Δημητράκης δεν είναι τώρα δυνατός ; Ανεπιφύλαχτα  θα σας απαντήσω ναι αλλά όμως την εξουσία την ασκεί μέσου του αξίου τέκνου της Κορινθίας( Δούρος) ενώ τότε ήταν ο ίδιος δυνατός.
Επέμενα  ραδιοφωνικά ότι ο Μιχάλης Καρσιώτης δεν κάνει για διαιτητής. Και με πήρε στο τηλέφωνο και βγήκε στον αέρα  ο κ. Γκρούτσης και μου είπε ότι θα ντρέπομαι κάποτε  με αυτά που λέω .
Και ο χρόνος κύλισε και πλήρως δικαιώθηκα αφού ο κ. Μιχάλης έγινε πλάγιος και όχι κεντρικός διαιτητής. Και μάλιστα μπορώ να πω άνετα από τους καλύτερους.
Και μερικές φορές που η επιτροπή η τοπική τον ορίζει να διαιτητεύσει κανένα τοπικό παιχνίδι οι διαμαρτυρίες πάνε σύννεφο.
Ακριβώς με τον Γιάννη Νεοφυτιάδη ισχύουν τα ίδια και μπορώ να υποστηρίξω ακόμα και χειρότερα.  Έχω την άποψη ότι η πορεία του μέσα στο πρωτάθλημα της Β εθνικής θα είναι πολύ σύντομη.
Διαβάζω ότι και ο Γιάννης Κακριδής  είναι υποψήφιος για την Β εθνική. Εκεί έπεσα έξω και δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο. Γιατί με τα προσόντα που έχει ο Γιάννης σήμερα έπρεπε να ήταν ΔΙΕΘΝΗΣ
Και επειδή εμένα μου αρέσουν οι παροιμίες μάλλον ισχύει  στην περίπτωση αυτή  « …όσα ξέρει ο νοικοκύρης δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος»
Και ερχόμαστε στον μεγάλο αδικημένο που για μένα είναι ο Βασίλης Αστερής  ο καλύτερος σήμερα Κορίνθιος διαιτητής. Έχει ένα επικίνδυνο ελάττωμα  τον πειράζει το λιβάνι και σήμερα για να πας μπροστά πρέπει να κρατάς στα χέρια σου λιβανιστήρι.
Έμαθα να προβλέπω τα γεγονότα και να δικαιώνομαι. Το ξέρω ότι αυτό είναι επικίνδυνο γιατί κινδυνεύω να εκτεθώ. Αλλά στο τέλος δικαιώνομαι γιατί οι κριτικές μου βασίζονται επάνω σε στοιχεία από την μια και από την άλλη δεν έχω σε αυτά που υποστηρίζω ίχνος ιδιοτέλειας.

Γιατί σύμφωνα με τον Κομφούκιο  «…η ειλικρίνεια και η αλήθεια είναι τα θεμέλια της αρετής»