Τετάρτη 10 Αυγούστου 2016

Στην Ελλάδα έχουμε δημοκρατία και κάποιοι δεν πρέπει να το ξεχνούν


Με το Μιχάλη Τσιχριτζή μας χωρίζει άβυσσος μετά την ένορκη κατάθεση που έδωσε στο πρωτοδικείου Κορίνθου  και στο εφετείο Ναυπλίου. Και μάλιστα ενόρκως και ενώ έχει και την ιδιότητα του Δικηγόρου.
Βέβαια μερικώς δικαιολογείται γιατί υπήρξε μάρτυρας υπερασπίσεως που δασκαλεμένος κατέθεσε πολύ χειρότερα από τον κ. Τσιχριτζή. Και αυτά όλα με καταδίκασαν σε οκτώ μήνες φυλάκιση 
Με αποτέλεσμα κάθε μήνα είμαι υποχρεωμένος να πληρώνω στην εφορία το ποσό των 88,70 ευρώ αφού η ποινή μου έχει φτάσει  σε 3.200 ευρώ 
Καταδικάστηκα γιατί έγραψα και μεταξύ των άλλων ότι υπήρχαν μπράβοι  στην γενική συνέλευση της ένωσης της 1 Ιουλίου του 2013 και όλοι οι μάρτυρες κατηγορίας αρνήθηκαν την ύπαρξη των 
Και απορίας άξιον είναι ότι έχω γράψει ποινικά κολάσιμα εναντίον του κ. Τσιχριτζή που όμως ποτέ δεν κατέφυγε στο δικαστήριο. 
Τα παραπάνω τα έγραψα για να δικαιολογήσω η άβυσσος που με χωρίζει με τον Μιχάλη Τσιχριτζή. 
Όλα όμως αυτά δεν με εμποδίζουν να πάρω θέση για κάτι που έμαθα και ίσως και να είναι φήμες 
Ο Νικηφόρος όμως είναι υποχρεωμένος να πάρει θέση και να υποστηρίξει ότι στην Ελλάδα έχουμε δημοκρατία 
Πληροφορήθηκα ότι ο κ. Τσιχριτζής δέχτηκε λεκτική επίθεση από κάποιους 
επειδή αυτό το θεωρώ άδικο είμαι υποχρεωμένος να πάρω θέση και να καταδικάσω το  γεγονός. 
Βέβαια θα είμαι ευτυχής αν διαψευσθώ . Αυτοί όμως που με πληροφόρησαν το γεγονός είναι σοβαροί άνθρωποι.