Δευτέρα 15 Αυγούστου 2016

Μπολτ: «Δύο ακόμα μετάλλια και θα γίνω αθάνατος»

Μπολτ: «Δύο ακόμα μετάλλια και θα γίνω αθάνατος»


Ο Μπολτ για ακόμα μία φορά απέδειξε πως είναι ο γρηγορότερος άνθρωπος στον πλανήτη, κατακτώντας την πρώτη θέση στην κούρσα της... μιας ανάσας και κρέμασε στο στήθος του για τρίτη σερί φορά το χρυσό μετάλλιο σε Ολυμπιακούς Αγώνες.

Έπειτα από τη νέα μεγάλη επιτυχία του ο Τζαμαϊκανός αποκάλυψε πως στόχος του είναι και τα άλλα δύο μετάλλια στα 200 μ. και στα 4 Χ 100 μ. που θα τον κάνουν να περάσει στην αιωνιότητα, στην τελευταία του παρουσία σε Ολυμπιακούς Αγώνες.

«Ήμουν έτοιμος να τα καταφέρω. Κάντε υπομονή, δύο ακόμη μετάλλια έμειναν. Κάποιος είπε ότι μπορώ να γίνω αθάνατος. Δύο ακόμη μετάλλια να κατακτήσω και θα το προσυπογράψω: Αθάνατος», ανέφερε αρχικά ο Τζαμαϊκανός σπρίντερ.

Στη συνέχεια ο Μπολτ πρόσθεσε: «Αυτοί θα είναι οι τελευταίοι μου Ολυμπιακοί Αγώνες, έτσι έβγαλα τα παπούτσια μου. Θέλω να τα κρατήσω. Αλλά δεν θα φύγω εντελώς. Έχω κερδίσει ό,τι μπορούσα και ήθελα να κερδίσω. Όταν μπήκα στο γήπεδο ένιωσα τα πόδια μου να έτρεμαν. Όμως οι φίλαθλοι μου έδωσαν μια απίστευτη υποστήριξη».