Σάββατο 27 Αυγούστου 2016

Μια απάντηση του κ. Φιλιππακόπουλου που μπερδεύει αντί να φωτίσει τα πράγματα αφού δεν μας λέει τίποτα για την ταμπακέρα.

                       


Πριν από τέσσερις μέρες κ. Φιλιππακόπουλε πρόεδρε του Δημοτικού Σταδίου σας ρωτούσα μέσω του Μπλοκ μου που έχει 2.500 επισκέπτες την ημέρα αν η ομάδα Κόρινθος 06 που έχει έδρα το δημοτικό στάδιο πληρώνει ενοίκιο.
Βέβαια αυτή την ερώτηση την έκανα σε σας γιατί γνώριζα από τότε που κάναμε παρέα ότι δεν μασάτε τα λόγια σας. Ίσως η εξουσία να σας έκανε διπλωμάτη. 
Γιατί άλλη εξήγηση δεν μπορώ να δώσω Γιατί αν αληθεύουν τα νούμερα που καταβάλει η ομάδα έστω και κατά 50%είναι αδύνατον να κρατηθεί.
Και αυτό που με ανάγκασε να ασχοληθώ με το θέμα αυτό είναι ότι κατά το παρελθόν καμία ομάδα όχι μόνο δεν πλήρωνε ενοίκιο αντίθετα είχε οικονομική ενίσχυση από τον Δήμο.
Οι αρμόδιοι της ομάδας Κόρινθος 06 κρατάνε το στόμα τους κλειστό 

Και ο κ. Φιλιππακόπουλος μου έστειλε την παρακάτω απάντηση 

Φίλε Νικηφόρε ! Μόλις διάβασα το δημοσίευμα σου και απαντώ. Στα εξήντα μου χρόνια δεν είναι δυνατόν να αλλάξω χαρακτήρα, και δεν το παίζω ούτε άρχοντας ούτε εξουσία . Επί πενήντα χρόνια είμαι εργάτης του αθλητισμού,και ως υπεύθυνος αθλητισμού στο Δήμο τα τελευταία πέντε χρόνια λειτουργώ με γνώμονα το συμφέρον του Δήμου. Όσο αναφορά κάποιους υπαινιγμούς για την ΚΟΡΙΝΘΟΣ 06 την στηρίζω την υπηρετώ και την εξυπηρετώ με τον καλύτερο τρόπο γιατί έχω ανεπτυγμένο το αίσθημα της φιλοξενίας όπως πολύ καλά γνωρίζεις. Η όποια παραπληροφόρηση δεν μπορεί να κάμψει το αγωνιστικό μου σθένος. Με φιλικούς χαιρετισμούς!

Σχολιάζει ο Νικηφόρος 


Στα δημοσιεύματα μου δεν αμφισβητώ τον χαρακτήρα σας αλλά ούτε και την προσφορά σας για την οποία πολλές φορές έγραψα και το πλήρωσα από δικούς σας συνεργάτες.
Το ερώτημα μου είναι κρυστάλλινο και απορώ γιατί δεν απαντάτε αλλά αντίθετα μπερδεύετε τα πράγματα και επομένως δικαιώνουμε όταν υποστηρίζω  ότι στην άσκηση της διοίκησις αποκτήσατε διπλωματία. Γιατί δεν μπορώ να δώσω άλλη ερμηνεία στην απάντηση σας.
Γιατί αντί να υποστηρίζετε ότι έχετε ανεπτυγμένο το αίσθημα της φιλοξενίας να μας πείτε με ένα σκέτο Ναι ή Όχι αν πληρώει ενοίκιο η ομάδα Κόρινθος 06  για την χρησιμοποιήσει του Δημοτικού σταδίου
Όλα τα άλλα δεν έχουν καμία σημασία. Περιμένω λοιπόν απάντηση στο ερώτημα μου που είναι συγκεκριμένο και δεν αντέχει φιλολογικές απαντήσεις.