Σάββατο 13 Αυγούστου 2016

Η πολύ μεγάλη πείρα του Γιώργου Δέδε που αποκτήθηκε σε διαφορετικά κόμματα είναι το όπλο του

Διαβάζω στο  12 Aug 2016   


Μύθοι και αλήθειες για τα έργα εικονικής πραγματικότητας

 176 times
Μύθοι και αλήθειες για τα έργα εικονικής πραγματικότητας
Μύθοι και αλήθειες για τα έργα εικονικής πραγματικότητας στη Μεσσηνία. Απάντηση στον πρώην βουλευτή της ΝΔ  κ. Ιωάννη Λαμπρόπουλο.
 Από το Γραφείο Γενικού Γραμματέα Υποδομών, του Υπουργείου  Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.
 Αξίζουν συγχαρητήρια στον κ. Λαμπρόπουλο για το σθένος που επέδειξε να προβεί σε δημόσια αυτοκριτική και να θέσει το δάκτυλο επί των τύπων των ήλων. Να παραδεχτεί δηλαδή ευθέως, την πραγματικότητα, ότι η προηγούμενη συγκυβέρνηση με πρωθυπουργό τον Αντώνη Σαμαρά, παραπλάνησε το λαό της Μεσσηνίας. Υπόσχεθηκε έργα στην περιοχή, τα οποία δε θα μπορούσαν να γίνουν ποτέ καθώς ήταν ενταγμένα σε λίστες εικονικής πραγματικότητας που δημιουργήθηκαν για τις ανάγκες της εκλογικής αναμέτρησης του Γενάρη του 2015.
Η ανερμάτιστη παράθεση έργων από τον πρώην βουλευτή της ΝΔ κ. Ιωάννη Λαμπρόπουλο για την περιοχή της Μεσσηνίας, τα οποία δήθεν καθυστερούν, δήθεν δεν ολοκληρώνονται, δήθεν δεν προχώρησαν, αναφέρεται σε άλλη εποχή. Την εποχή, κατά την οποία την πολιτική και διαχειριστική ευθύνη των έργων αυτών είχαν οι κυβερνήσεις στις οποίες ο ίδιος συμμετείχε.  Τότε, που  οι εξαγγελίες έργων είχαν την υπογραφή Σουφλιά, και στη συνέχεια τη σφραγίδα της συγκυβέρνησης με πρωθυπουργό τον κ. Σαμαρά.
Τα έργα αυτής της περιόδου στη χώρα μας, ξεκίνησαν με την εξής  προίκα: Πλασματικά χρονοδιαγράμματα, αστόχαστο προγραμματισμό, ασαφείς και χαώδεις προϋποθέσεις κατασκευής. Και φυσικά, εύκολα μετατράπηκαν, σε έργα τελματωμένα, ανολοκλήρωτα, που  χρέωσαν το ελληνικό δημόσιο και τους πολίτες με εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ, πέραν των αρχικών προβλέψεων του προϋπολογισμού τους.
Η σημερινή κυβέρνηση και η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, βρέθηκαν αντιμέτωπες με λεόντειες συμβάσεις που είχε υπογράψει σύσσωμο το παλαιό πολιτικό σύστημα με τους ισχυρούς των έργων, παραχωρησιούχους και κατασκευαστές, οι οποίοι είχαν αναλάβει την κατασκευή  των αυτοκινητοδρόμων.
Με σκληρές διαπραγματεύσεις, μία άγνωστη πολιτική πρακτική  για τις  προηγούμενες κυβερνήσεις, η ηγεσία του ΥΠΟΜΕΔΙ κατάφερε να αναδιαρθρώσει στην πράξη, προς όφελος του ελληνικού Δημοσίου και των ελλήνων πολιτών, τις λεόντειες συμβάσεις που υπέγραψαν οι προηγούμενες κυβερνήσεις. Σήμερα, σε όλα τα έργα των αυτοκινητοδρόμων, μπήκε φρένο στις αλλεπάλληλες εργολαβικές διεκδικήσεις και για πρώτη φορά εξασφαλίστηκαν χρονοδιαγράμματα με καταληκτική ημερομηνία παράδοσης των έργων και με ποινικές ρήτρες σε περίπτωση υπέρβασης των προθεσμιών.
Στη δημοσιότητα έχουν ήδη δοθεί τα επίσημα έγγραφα όλων των συμβάσεων, υπογεγραμμένα και σφραγισμένα. Την περίοδο των προηγούμενων κυβερνήσεων, εποχής κ. Λαμπρόπουλου, προέκυψαν υπέρογκες αποζημιώσεις για όλους τους αυτοκινητόδρομους. Οι αποζημιώσεις αυτές, εκτοξεύτηκαν σε δυσθεώρητα ύψη, εξαιτίας συνεχών γεγονότων  καθυστέρησης στα έργα, που προκάλεσαν η ανικανότητα και η ανευθυνότητα  διαχείρισης των έργων αυτών, από τις τότε πολιτικές ηγεσίες.
Η σημερινή κυβέρνηση με τη διαπραγμάτευση που έκανε, κατάφερε να μειώσει δραστικά τις αποζημιώσεις προς τους κατασκευαστές και τους παραχωρησιούχους και να  εξοικονομήσει εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ προς όφελος του δημοσίου και των ελλήνων πολιτών.
Σχολιάζει ο Νικηφόρος 

Στη δυσκολίες άλλοι αποκτούν φτερά και άλλοι αγοράζουν δεκανίκια κ. Λαμρόπουλε. 
Και σε λυπάμαι κ. πρώην  βουλευτά μια και ο σημερινός γενικός γραμματέας όπως και ο υπουργός του ήταν δυνατοί και επί εποχής Π Α Σ Ο Κ και τα  γνωρίζουν όλα πολύ καλά. και δεν μπορεί κανένας να τους αντιμετωπίσει