Κυριακή 14 Αυγούστου 2016

Δεν γράφω καθ υπαγόρευση ούτε χωρίς στοιχεία

Το να μειώνεις την αξία των φίλων σου δεν σημαίνει ότι αυξάνεις την δική σου 
Όπως με το να σβήνεις τις λαμπάδες των άλλων δεν κάνεις την δική σου να λάμπει περισσότερο. 
Δέχτηκα από φίλο ένα τηλεφώνημα που δεν προσβάλει εμένα αλλά αυτόν που το έκανε. Αν και ακόμα δεν έχω συνέλθει από το προσωπικό μου θέμα έχω αρχίσει να γράφω σχολιάζοντας την επικαιρότητα 
Και πιστεύω ότι το Κορινθιακό ποδόσφαιρο με το να κάνουν συνεχώς μεταγραφές οι ομάδες δεν προάγεται αλλά ούτε και στάσιμο μένει. Απλά πηγαίνει προς τα πίσω.Και αυτό που πιστεύω το έγραψα στο μπλοκ  μου και ο φίλος μου μου είπε πριν να γράψω κάτι για την ομάδα του να τον ρωτάω.
Που σημαίνει αυτό δημοσιογραφία καθ υπαγόρευση έστω και ερασιτεχνική. Και αυτό είναι ότι το χειρότερο για κάποιον που θέλει να πιστεύει ότι βοηθάει για να γίνει το ποδόσφαιρο καλύτερο.
Γιατί μου είναι αδιανόητο να διαβάζω ότι έκανε μια ομάδα μεταγραφή παίκτη που είχε στις τάξεις της πριν από τρία (3 ) ολόκληρα χρόνια. 
Αυτό το γεγονός σχολίασα που είναι πραγματικό και δεν χωράει καμία αμφισβήτηση 
Σε κανέναν δεν επιτρέπω να μου κάνει υποδείξεις για τον τρόπο που πρέπει να γράφω.
Το δικό μου ερώτημα παραμένει ένα Η ομάδα του φίλου μου πήρε με μεταγραφή ποδοσφαιριστή