Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2019

Γιώργο Οικονόμου δεν δίνω το δικαίωμα σε κανέναν να με χαρακτηρίζει ότι μεροληπτώ.

                   
Μπορεί να κάνω λάθη αλλά αυτά είναι δικά μου γιατί  δεν δέχομαι υπαγορεύσει 

                                     Αποτέλεσμα εικόνας για Γιώργος Οικονόμου αντιπρόεδρος Α Ο Λουτρακίου
Παρακολουθούσα τον αγώνα  του Α Ο Λουτρακίου με την ομάδα της Κορίνθου 06
και εκεί που καθόμουν μόνος όπως συνηθίζω ήρθε ο αντιπρόεδρος του Α Ο Λουτρακίου και μου έκανε επίθεση και με κατηγόρησε ότι είμαι φίλαθλος της Κορίνθου 06.χωρίς να μπορεί ούτε αυτός μα ούτε κανένας άλλος να αποδείξει ότι ανήκω σε κάποια ομάδα εκτός βέβαια από την Α Ε Κ.
Μ αρέσει να γράφω αλλά πάντα αλήθειες και κανένας δεν θα μπορεί να μ εμποδίσει να το κάνω αυτό.Και για το λόγο αυτόν από την δημοσιογραφία δεν έχω εισπράξει ένα μονόλεπτο.
Γιώργο Οικονόμου εδώ και δυο χρόνια δεν έχω καμία σχέση με την διοίκηση της Κορίνθου 06 γιατί διαφωνούσα με τον τρόπο που ασκούσε τα καθήκοντα της. 
Μέχρι σήμερα σε κανέναν δεν έχω  δώσει το δικαίωμα να με υπαγορεύσει τι να κάνω ή τι να πω. Και πιστεύω ότι θα συνεχίσω έτσι να πορεύομαι. 
Θα ήθελα ο κ. Γ Οικονόμου δημόσια να με καταγγείλει που εγώ χαρίστηκα στην Κόρινθο 06 και σε οποιαδήποτε άλλη ομάδα για να έχει το δικαίωμα να με χαρακτηρίζει ως οπαδό μιας ομάδος. Και τον αγώνα τον έκανα  για την ομάδα της Κορίνθου 06 γιατί της λήστευαν  στην κυριολεξία τους τίτλους. Τώρα δεν μου έχουν ανάγκη γιατί προσαρμόθηκαν με τις υπάρχουσες καταστάσεις.