Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2019

Το να ξέρεις πιο είναι σωστό και να μην το κάνεις είναι η μεγαλύτερη δειλία --Κομφούκιος


Να γιατί δεν δέχομαι να γράφω καθ υπαγόρευση 
Αποτέλεσμα εικόνας για Kazantz;akhw

Άκρα του τάφου σιωπή στην Κορινθία βασιλεύει και μάλιστα από μάγκες στο είδος των ,και δυστυχώς γι αυτούς με την στάση τουςμυ δίνουν το δικαίωμα  να
τους χαρακτηρίσω μαχαλόμαγκες. Γιατί δεν τολμούν όταν τους ρωτώ ούτε καν το όνομα τους να μου πουν Και πάλι θα τους προκαλέσω για να διαπιστώσω πόσο δειλοί είναι.Τώρα θα μιμηθούν ότι είναι  οικονομικά δυνατοί  και θα πουν ότι δεν καταδέχονται να ασχοληθούν μαζί μου  Θυμήθηκα τον Αίσωπό  με την Αλεπού και τα σταφύλια
Στην προσπάθειά της να αρπάξει τους ζουμερούς καρπούς η αλεπού προσπάθησε να τους φτάσει πηδώντας. Πηδούσε και προσπαθούσε, πηδούσε και προσπαθούσε για πολύ ώρα, αλλά δεν κατάφερνε να τα φτάσει, παρ’ όλες τις προσπάθειες…
Όταν μετά από ώρα κουρασμένη από την προσπάθεια κατάλαβε ότι δε θα τα φτάσει κούνησε το κεφάλι και είπε στον εαυτό της: «Εντάξει δεν πειράζει… Τα σταφύλια άλλωστε φαίνονται ξινά δε θα ‘ναι και τόσο νόστιμα…»
ΗΘΙΚΟ ΔΙΔΑΓΜΑ: Είναι εύκολο να υποτιμάμε αυτό που δεν μπορούμε να καταφέρουμε

Γεώργιος Μουρούτσος άρχοντας του Δήμου Κορινθίων αλλά ενώ
γνωρίζει καλά ότι αυτά που γράφει δεν υπηρετούν την αλήθεια για τον φόβο του εισαγγελέα δεν γράφει ονόματα Ζωγραφίζει τον Νικηφόρο --γιατί άλλος δεν τολμά να τον ακουμπήσει -- και έτσι περιφρονούμε τον Νικηφόρο από την μια και από την άλλη για να πάρουμε πόντους στους ψηφοφόρους  με χαρακτηρίζει ότι είμαι αρχηγός συμμορίας; που εκτελώ συμβόλαια πελατών μου. Και τα κάνω αυτά γιατί δεν γνωρίζω από δεοντολογία και δεν είμαι αξιοπρεπής Και δεν πηγαίνεις στα δικαστήρια γιατί είσαι πονηρά αλεπού. Με υποτιμάς γιατί τρέμεις να με αντιμετωπίσεις.Εγώ όμως σε κατηγορώ ότι είσαι ένας κοινός συκοφάντης Και φυσική συνέπεια να είσαι δειλός 
 Πρέπει να αποδείξεις ότι εκτελώ συμβόλαια για να γλυτώσεις από μένα τον φτωχό συνταξιούχο κ. Βιομήχανε 
Κύριε πρόεδρε των Διαιτητών και των Αστυνομικών υπαλλήλων σε μια χώρα δημοκρατική όπως είναι η χώρα μας δεν έχετε το δικαίωμα να σιωπάτε
για κάτι που κάνατε δημόσια και βραβεύσατε ένα πολιτικό πρόσωπο τον Γιώργο Μουρούτσο  για τις υπηρεσίες που έχει  προσφέρει στη διαιτησία. Ενώ όπως όλοι γνωρίζουμε ότι ο άρχοντας του Δήμου Κορινθίων υιοθέτησε την θεωρία του γραμματέα του Π Α Σ να γίνουν οι φίλαθλοι του όχλος και να τον διοικεί η ομάδα  του Π Α Σ που θα ονομαστεί οχλοκράτης. λέξης που δεν υπάρχει στο λεξικό μας. Τώρα εσύ δέχεσαι να φωτογραφίζεσαι με τον Βου αντιπρόεδρο της ¨ένωσης ποδοσφαιρικών σωματείων Κορινθίας που αμφισβήτησε των ανδρισμό των Κορινθίων διαιτητών και όλα τα άλλα για σας τον ηγέτη δεν μπορούν να λένε τίποτα 
Οι διαιτητές και οι αστυνομικοί μπορεί ν α σε ανέχονται Ο Νικηφόρος θέλει να μάθει τι έκανε ένας  συκοφάντης μου με αποτέλεσμα να βραβεύεται.  
Αποτέλεσμα εικόνας για γιάννησ λάμπρουΓιάννη Λάμπρου αν ήμουνα στη θέση σου δεν θα κρατούσα αυτή την στάση της σιωπής  όταν θα σε χαρακτήριζε κάποιος αρχηγό συμμορίας που εκτελεί συμβόλαια. και δεν γνωρίζεις  από δεοντολογία και δεν είσαι αξιοπρεπής Συνεργαστήκαμε κατά το παρελθόν και θα ήθελα να μου έλεγες ένα από αυτά που έγραψε για μένα  ο φίλος σου βιομήχανος με πλησιάζει. 
Εγώ θα συνεχίσω να σε βλέπω χωρίς να κατεβάζω τα μάτια μου ...