Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2019

Διπλό πρόεδρε Χρήστο Βλαχοπάνο δεν έχετε το δικαίωμα να πολιτεύεστε.

Είσαστε υποχρεωμένος πρόεδρε των Διαιτητών και των Αστυνομικών υπαλλήλων να πάρετε θέση 

Ο βιομήχανος --πολιτικός--ποδοσφαιρικός παράγοντας Γιώργος Μουρούτσος έβγαλε ένα Δελτίο τύπου και επειδή γνώριζε ότι δεν υπηρετεί την αλήθεια δεν
έγραψε το όνομα αλλά είμαι ο μοναδικός που του έκανα κριτική .Γράφοντας και το όνομα του και δημοσιεύοντας και την φωτογραφία του αναλάμβανα την ευθύνη των γραπτών μου. Αυτός αρκέστηκε σε φιγούρες που κάνουν όλοι αυτοί που δεν τολμούν να απαντήσουν στο αληθινό μου κατηγορώ μου. 
Είναι η τρίτη φορά που σας ερωτώ κ. Διπλό πρόεδρε τι έχει προσφέρει ο κ. Μουρούτσος στην Κορινθιακή διαιτησία και εσείς δεν απαντάτε Δεν θέλω να σας χαρακτηρίσω ότι δεν καταδέχεστε γιατί πιστεύω ότι η καρέκλα δεν σας έχει πάρει τα πάντα με αποτέλεσμα να θέλετε να παίξετε και για όλους που ανήκουν σε μια κατηγορία που είναι φιλικά δεμένοι με τον Μιχάλη Τσιχριτζή. 
Οι στολές των διαιτητών διαφημίζουν τον κ. Μουρούτσο που σημαίνει ότι ο κ. Βιομήχανος είναι υποχρεωμένος  να πληρώνει ένα χρηματικό ποσό. Μέχρι τώρα γνωρίζουμε την διαφημιστική προσφορά των διαιτητών προς τον κ. Βιομήχανο. Να γιατί είσαστε υποχρεωμένος να απαντήσετε για την προσφορά του κ. Μουρούτσου.
Επίσης ο κ. Μουρούτσος ζήτησε την δική σας μαρτυρία για τα 25 ποδοσφαιρικά σωματεία που έχει ενισχύσει οικονομικά είσαστε υποχρεωμένος να "μιλήσετε" γιατί αν δεν το κάνετε είμαι αναγκασμένος να σας καταγγείλω ότι μονομερώς πολιτεύεστε εσείς ένας αστυνομικός που πρέπει να είναι αντικειμενικός.