Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2019

Δημότες και δημοτικοί άρχοντες όταν ο Νικηφόρος επαναστατούσε εσείς κρατάγατε την αναπνοή σας να μη κάνει θόρυβο!!!

Η εικόνα ίσως περιέχει: φυτό και υπαίθριες δραστηριότητεςΗ εικόνα ίσως περιέχει: ουρανός, παραλία, υπαίθριες δραστηριότητες και φύσηΗ εικόνα ίσως περιέχει: ουρανός και υπαίθριες δραστηριότητες

Επειδή κάποιοι δέχτηκαν το σχόλιο μου για τον γιατρό Δημήτρη Βασιλείου ότι κάνω διαφήμιση επειδή είναι υποψήφιος για δήμαρχος του Δήμου Λουτρακίου
Πέραχώρας Αγίων Θεοδώρων τος απαντώ με στοιχεία. 
Αυτές οι τρεις φωτογραφίες παρουσιάζουν τους λόγους που έγραψα αυτά σχόλια που εντυπωσίασαν πλην όμως οι φωτογραφίες δείχνουν πόσο δίκιο είχα αφού 
 και λίγα έγραψα.
Εδώ έχουμε το γήπεδο της Πέραχώρας που όπως φαίνεται δεν το χρησιμοποιούν ούτε και τα παιδάκια αφού παρουσιάζει εικόνα πλήρως εγκατάλειψης 
Να γιατί έγραψα ότι θα κάνει γεφύρια και ποτάμια γιατί αυτό είναι ευκολότερο από το να κρατήσεις ζωντανή ποδοσφαιρικά την Πέραχώρα. 
Ναι πληρώθηκα από το γιατρό για να γράψω τον σχολιασμό που έκανα σε μια ανακοίνωση που έκαναν και επειδή είναι πολλά και βαρυστομαχιάσω ελάτε να τα  μοιραστούμε. Είμαι εδώ στο Λουτράκι από το 2001 και μπορείτε να ρωτήσετε την πόρτα ποιανού δημάρχου έχω διαβεί. 
Είμαι ο μοναδικός Δημότης του Δήμου Λουτρακίου Πέραχώρας ( αυτό τον τίτλο έφερε τότε ) που επαναστάτησα και έγραψα στην εφημερίδα μου 


  
Και γνώριζα ότι μ αυτά τα πρωτοσέλιδα  έκλεινα την πόρτα του καζίνου που κανένας δεν τόλμησε να το κάνει. Εγώ το έκανα γιατί ποτέ δεν την πέρασα ούτε προσδοκούσα να την περάσω. Αφού μέσα στον πολιτικό ναό του Δήμου τα είπε όλα αυτά ο υβριστής Γενικός  Διευθυντής και κανένας δεν τόλμησε ούτε να αναπνεύσει δυνατά 
Αυτός είμαι και θα γράφω ότι θεωρώ σωστό χωρίς να μετρώ τίποτα παρά μόνο αν αυτό είναι αληθινό και υπηρετεί την δικαιοσύνη. 
Η πορεία μου το αποδεικνύει.