Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2019

Πρόεδρε Δημήτρη Μπινιάρη όποιος αθωώνει τους Δήμιους του δεν υπάρχει λέξη για να χαρακτηριστεί

Ου τοις άρχειν βουλομένοις μέμφομαι, αλλά τοις υπακούειν ετοιμοτέροις ούσιν.
Δεν κατηγορώ αυτούς που ασκούν την εξουσία, αλλά αυτούς που είναι πρόθυμοι να υπακούσουν.


Πρόεδρε Δημήτρη Μπινιάρη 

Για να υποστηρίξω τις αδικίες που έγιναν σε βάρος της ομάδας σας ανάγκασα τον εικονικό ή Λουδοβίκο 14 ή Λήσταρχο Τίτλων να με οδηγήσει στις αίθουσες των δικαστηρίων 
Και να γράψουν στους τοίχους του σπιτιού μου 


Και δημόσια δηλώνω ότι τίποτα από τα δυο αυτά  δεν με πείραξαν  μια και έχω μάθει στους πολέμους υπάρχουν και οι αντιδράσεις.
Μα ποτέ δεν θα μπορούσα να φανταστώ ότι θα υπάρχουν άνθρωποι που δεν σέβονται ούτε νεκρούς Και ο όχλος των Κορινθίων φιλάθλων ( έτσι τους βάφτισε ο γενικός γραμματέας του Π Α Σ Κόρινθος ) κραύγαζαν " Νικηφόρε σ αγαπούμε την μάνα σου Γ@Μ@@ΜΕ"
Και όταν σας είδα στο VIDEO που παρουσίαζε την τελετή της κλήρωσης των γηπέδων από των επικοινωνιολόγο της ένωσης να αποτελείτε μια οικογένεια με τον πρόεδρο τον γενικό και τον αναπληρωματικό ταμία αηδίασα. 
Καθόλου δεν πικράθηκα γιατί ότι έχω κάνει μέχρι σήμερα και θα συνεχίζω να το κάνω έχω ως οδηγό την αδικία που γίνεται σε βάρος της Κορίνθου 06
Και δεν το έκανα για να έρθω στο βενζινάδικο για να εισπράξω Γιατί έχω μάθει μπροστά στην Δικαιοσύνη και την Αλήθεια να μη βάζω τίποτα. 
Έχω μεγαλώσει με τα λόγια του Επίκουρου που κάπου αναφέρει "...αν θέλεις να κάνεις κάποιον πλούσιο μην του προσθέτεις χρήματα να του αφαιρείς επιθυμίες"