Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2019

Γιώργο Μουρούτσο :Άρχοντα του Δήμου Κορινθίων είμαι αναξιοπρεπής γιατί ποτέ δεν σας χτύπησα την πόρτα σου;

Δειλός :Ένας άνθρωπος που σε επικίνδυνες καταστάσεις ανάγκης σκέφτεται με τα πόδια 
 

Κύριε Μουρούτσο Δημοτικό Άρχοντα 



Έμαθα από μικρό παιδί να υπηρετώ την αλήθεια και την δικαιοσύνη έννοιες ευλογημένες από τον Χριστό Που τον έχω οδηγό στη ζωή μου.
Ακολουθείτε στο χώρο του ποδοσφαίρου λάθος δρόμο 
Υποστηρίζετε χωρίς καμία δικαιολογία μια ομάδα που δεν έχει τίποτα θετικό να μας παρουσιάσει. Και έπρεπε να γνωρίζετε ότι το πρωτάθλημα ο ίδιος ο Μιχάλης Τσιχριτζής το έκλεψε  από την Κόρινθο 06 Είμαι ο μόνος που σας τα γράφω αυτά άρχοντα του Δήμου Κορίνθου γιατί κάποτε που έβγαζα μια εφημερίδα στην ταυτότητα της έγραφα
Και έρχεστε με το Δελτίο σας να με κατηγορήσετε ότι εκτελώ συμβόλαια της πολιτικής σας εξόντωσης γιατί δεν έχετε υπακούσει στα συμφέροντα τόσο στα δικά μου όσων και των πελατών μου Και το δελτίο αυτό αφορά εμένα αν και από δειλία δεν τολμήσατε να γράψετε το όνομα μου Αλλά μόνο εγώ τολμώ να σας ασκήσω κριτική γιατί δεν  σας έχω ανάγκη
 Αόριστα χωρίς όμως να γράφετε τι συμφέροντα έχω εγώ από εσάς που ποτέ δεν σας έχω συναντήσει. Και οι πελάτες μου αφού δεν δέχομαι διαφημίσεις επιχορηγήσεις κεράσματα Γνωρίζω τι θα πει δεοντολογία γι αυτό με πειράζει η μυρουδιά του λιβανιού. Και είμαι αξιοπρεπής γιατί ήμουνα και παραμένω στην ίδια οικονομική κατάσταση  με την πλειοψηφία του λαού μας.Θεωρείται τον εαυτό μου αναξιοπρεπή γιατί ποτέ δεν βρέθηκα στην δύσκολη θέση να χτυπήσω όχι μόνο την δική σας πόρτα αλλά και κανενός άλλου. 
Γράφετε ότι υπάρχουν δυο δρόμοι των δικαστηρίων και της απαξίωσης Και προτιμάτε της απαξίωσης γιατί είναι ο δρόμος των πλουσίων ενώ των δικαστηρίων είναι των φτωχών
Εκεί σας περιμένω 

VIDEO