Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2019

Κύριε Πρόεδρε των Διαιτητών και των αστυνομικών υπαλλήλων :είσαστε υποχρεωμένος ως δημοσιά πρόσωπο να απαντάτε σ αυτά που σας ερωτούν.

Πες μου ποιος σε παινεύει για να σου πω τι λάθη έκανες.

Στην οικογενειακή κοπή της πίτας κ.πρόεδρε των Διαιτητών και των αστυνομικών υπαλλήλων σας έκανα ένα ερώτημα  να μου πείτε τι έκανε στην διαιτησία  ο Βιομήχανος Γεώργιος Μουρούτσος με αποτέλεσμα να αναγκαστείτε να τον
βραβεύσετε. Και εσείς με περιφρονήσατε και δεν ασχοληθήκατε καν. 
Με αποτέλεσμα ο εκλεκτός σας να βγάλει το παρακάτω Δελτίο 


                                                         ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Η ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΓΝΩΣΤΗ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ...!

Εχω πλέον μάθει καλά να ξεχωρίζω τους δημοσιογράφους, που με τα λάθη,τις αδυναμίες ακόμα και με τις ιδιαιτερότητες τους, προσπαθούν με τρόπο έντιμο, να ενημερώσουν και να ζήσουν τις οικογένειες τους, απο τους "δημοσιογράφους", 
που εκτελούν συμβόλαια πολιτικής εξόντωσης, όσων δεν υπακούουν στα συμφέροντά τους και των "πελατών" τους. 
Για κάποιους Κορίνθιους "δημοσιογράφους" δυστυχώς 
η δεοντολογία και η αξιοπρέπεια είναι άγνωστες λέξεις. 
Υπάρχουν δύο δρόμοι. Ο ένας των δικαστηρίων και ο άλλος της απαξίωσης. Προτιμώ (για την ώρα) τον δεύτερο γιατί η Κόρινθος μας γνωρίζει όλους και έχει γνώμη για όλους .

ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΟΥΡΟΥΤΣΟΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ

Ενώ αναφέρεται σε μένα από δειλία δεν γράφει το όνομα μου  και για να δικαιολογηθεί με απαξιώνει και γι αυτό δεν πάει στον εισαγγελέα Ενώ εγώ τον προκαλώ να πάει ή να γράψει το όνομα μου για να πάω εγώ. Για να αναγκαστεί στις αίθουσες των δικαστηρίων να αποδείξει ότι εκτελώ συμβόλαια εξόντωσης όσων δεν υπακούουν στα συμφέροντα των πελατών μου. Και οι λέξεις δεοντολογία και αξιοπρέπεια είναι άγνωστες σε μένα. 
Αν δεν μου δώσετε τα στοιχεία που σας ζητώ είμαι υποχρεωμένος να συνεχίσω γιατί με την διπλή ιδιότητα που κατέχετε δεν μπορείτε να διαφημίζετε πολιτικά πρόσωπα και αυτά να πατάνε στις βραβεύσεις και να παίρνουν πόντους Με αποτέλεσμα να βγάζουν τα κατάπτυστα αυτά Δελτία χωρίς  να με ονομάζει αλλά ναζ με φωτογραφίζει 
Επίσης πρέπει να μας γνωρίσετε τα είκοσι πέντε σωματεία που βοήθησε ο άρχοντας Δημοτικός σύμβουλος Μουρούτσος που  την δική σας μαρτυρία επικαλέστηκε όταν αναφέρθηκε σ αυτή την περίπτωση 
 Εάν κάποιος γλείφει τα πόδια σου, πάτα 

τον με το πόδι σου προτού σε δαγκώσει.

Πωλ Βαλερύ, 1871-1945, Γάλλος ποιητής