Πέμπτη 24 Απριλίου 2014

Ντροπή σας κ. Γιαλοψέ να ομιλείτε για θέμα ηθικό

Διάβασα στην εφημερίδα του μεγάλου εκδότη με κυκλοφορία 4.500 φύλλα το παρακάτω πρωτοσέλιδο 


Και η μέσα σελίδα της ίδιας εφημερίδας 

Είμαι βέβαιος ότι ο κ. Λογοθέτης θα απαντήσει. Εσύ όμως κ. Γιαλοψέ που περιμένω απάντηση στα παρακάτω ερωτήματα από 





Είμαι βέβαιος ότι ο κ. Δήμαρχος θα απαντήσει στα ερωτήματα σου όπως έκανε και στον κ. Γκιώνη που όμως κρύβεται όπως και εσύ το ίδιο κάνεις εδώ και κάμποσους μήνες που παρουσίασα τα τιμολόγια της αρπαχτής 
Αν αθροίσουμε τα τρία αυτά τιμολόγια έχουμε ένα ποσόν της τάξεως των 4.105 ευρώ ή σε δραχμές 1.395.700 το οποίο πάντα σύμφωνα με τα τιμολόγια εισέπραξε ο ινστρούχτορας του Δήμου Λουτρακίου Περαχώρας τότε ( καρναβάλι του 2006) κ. Γιαλοψός γιατί έβαζε μουσικούλα και μηνύματα από το ραδιοφωνικό του σταθμό για διάστημα δέκα μηνών που σημαίνει μεροκάματο 410 ευρώ   . Που το 2007 ο κ. Γ. Κοντός που έγινε πρόεδρος του καρναβαλιού  του τα έκοψε και με αποτέλεσμα να γράφει πρωτοσέλιδα εναντίον του. 
Ενώ εσύ δεν απαντάς κ. εκδότη απαιτείς  οι άλλοι να απαντούν Σου υπόσχομαι κ. Γιαλοψέ και την παρέα σου είμαι εδώ να σε ξεβρακώσω στην κυριολεξία. Γιατί εγώ δεν είμαι Λογοθέτης ευγενής. Και δεν έχω ράμματα μόνο για την γούνα σου αλλά και για τους συγγραφείς και τους λόγιους.  
Και αντί οι εκδότες και οι αλεπούδες της Περαχώρας δια μέσω της Καλαμάτας να το βουλώνουν μας κάνουν και τους τιμητές  Μ α είμαστε στην αρχή . Θα γνωρίσω στους δημότες και τις δημότισσες το βήμα του Λουτρακίου πόσο κόστιζε και γιατί κόστιζε. Οι αποδεδειγμένοι αργυρώνητοι θα σταματήσουν να παίζουν ρόλο στα τοπικά του Δήμου Λουτρακίου Περαχώρας και Αγίων Θεοδώρων. . 
Να μελετήσετε καλά τα λόγια του Ευριπίδη " Ή λέγε τι σιγής κρείττον ή σιγήν έχε" ( Ή λέγε κάτι καλύτερο από τη σιγή ή μη  μιλάς)
Αλλά και μια σύγχρονη παροιμία " Την τιμή και το συμφέρον δεν μπορούμε να τις βάλουμε στο ίδιο σακούλι"