Τρίτη 8 Απριλίου 2014

Δεν τολμούν να απαντήσουν γιατί γράφω αλήθειες


Διαβάζω ένα σχόλιο στο μπλοκ με τον τίτλο Δημοτικά σχόλια και το οποίο το μεταφέρω στο δικό μου για να το σχολιάσουμε μαζί.  .

Να τι γράφει



Ο Λαδωμένος από το καζίνο κονδυλοφόρος να τι έγραφε για τον σημερινό του φίλο. 
Κύριε Ηλιακόπουλε σας φτύνουν και δεν βρέχει.
Πανούλη Ηλιακόπουλε Μινχάουζεν είσαι ένας κοινός συκοφάντης.
Οι δειλοί δεν μπορούν να ασκούν κριτική και να χαρακτηρίζουν.
Αυτή είναι δημοσιογραφία από επίσημο δημοσιογράφο της βρύσης
Αυτές είναι κάποιες από τις αναρτήσεις του Νικηφόρου που γράφει στο bloghttp://nikhforos.blogspot.gr
Ακόμα αναφέρει ότι ο Ηλιακόπουλος έπαιρνε φακελάκι......
από το καζίνο, και έχει αναρτήσει το χαρτί μετάνοιας που υπέγραψε ο Ηλιακόπουλος για να μην εκδικαστεί η υπόθεση που είχε με το καζίνο.
Και όλα αυτά όχι μόνο επώνυμα, αλλά μέχρι και φωτογραφία του έχει βάλει ο Νικηφόρος στο blog.
Τα αναφέρω όλα αυτά, γιατί όταν τα Δημοτικά Σχόλια έκαναν μια ανάρτηση που αφορούσε τον Ηλιακόπουλο ο συγκεκριμένος δημοσιογράφος απάντησε άμεσα και επιθετικά.
Η απορία μου είναι γιατί δεν απαντάει και στον Νικηφόρο;
Τον σέβεται, τον φοβάται, τον αγνοεί, η γράφει αλήθεια και δεν μπορεί να την αντιμετωπίσει;
Υ.Γ Θα προτιμούσα αν απαντήσεις να το κάνεις μέσα απο το δικό σου blog, γιατί εγώ απλώς μια απορία μου εκφράζω

Σχολιασμός  Νικηφόρου
Έχω δεχτεί πολλά τηλεφωνήματα μερικά από τα οποία είναι υβριστικά .
Και με κατηγορούν ότι κάνω αντιπολίτευση στον κ. Γκιώνη και υποστηρίζω τους Λογοθέτη και Παύλου. Και εγώ τους απαντώ ότι αν γράφοντας την αλήθεια είμαι με αυτούς τους δυο υποψηφίους τότε αυτοί κρίνουν και με τοποθετούν εκεί . Συνεπώς οι Λογοθέτης και Παύλου είναι οι σωστοί ή μ άλλον οι περισσότερο σωστοί.
Αλλά όμως ήθελα να πω στα δημοτικά Σχόλια ότι με αδικούν γιατί πήραν μόνο την περίπτωση του κ. Ηλιακόπουλου που κάνει το παγόνι.
Έχουμε και τον  εκδότη κ. Γιαλοψό που μόνο αγωγές ξέρει κα κάνει που του έχω υποβάλει  τόσα ερωτήματα που αφορμή μου έχουν δώσει και αυτού τα δικά του δημοσιεύματα και τα οποία αλλάζουν περίεργα  ως προς το πρόσωπο του Δημάρχου . Επίσης ερωτήματα έχω υποβάλει στον εργολάβο --πολιτικό κ. Βλάχο και αυτός κάνει το παγόνι.  Επίσης και εις  τον λόγιο κ. Αντώνη Κουκουλά έκανα ερωτήματα αλλά προτιμά να απαντά μόνο ως μάρτυρας εναντίον μου χωρίς την δική μου παρουσία  αφού δικάστηκα ερήμην  
Και ερχόμαστε στον κ. Παύλου Παύλο που στην ομιλία του μεταξύ άλλων είπε
Είπε ο Παύλου Προσπαθούν για να καταφερθούν κάποιοι εναντίον μας, να πλήξουν εμένα προσωπικά με ψέματα, λάσπη, υπερβολές και ανοησίες. Με ψιθύρους και δειλά ανώνυμα σχόλια σε κάποια blogs.
Ξεκαθαρίζω: Γεννήθηκα, μεγάλωσα και πέρασα όλη μου τη ζωή στο Λουτράκι. Πέρασα όλη την οικογενειακή και επαγγελματική ζωή μου εδώ. Δεν χαρίζω σε κανέναν ανώνυμο την ακεραιότητα μου, ούτε την αξιοπρέπεια μου. Δηλώνω ότι όλα είναι ανοιχτά σε όλους, λογαριασμοί, φορολογικές δηλώσεις, Ε9 ακινήτων κλπ. Κοιμάμαι ήσυχος τις νύχτες και ελπίζω το ίδιο και για εκείνους. Δεν με αγγίζουν.
Και κάτι ακόμα. Τελευταία, έχει γίνει αντιληπτό ότι επειδή με το τεράστιο έργο που παρουσιάσαμε κατά την θητεία μας, την άψογη οικονομική διαχείριση - που επιβεβαιώθηκε όχι μόνο από τα πορίσματα ελέγχων από ορκωτούς λογιστές που προανέφερα, αλλά και από τα πορίσματα των οικονομικών επιθεωρητών του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας αυτή τη φορά που διενεργήθηκαν επί θητείας κ. Γκιώνη - δεν τους έχει μείνει τίποτα άλλο για να μπορέσουν να μας διαβάλλουν, και το μόνο που πιπιλίζουν είναι η πολυετής παρουσία μας στο δημοτικό συμβούλιο.
Και συμπληρώνει ο Νικηφόρος Ο Παύλου παρέδωσε την εξουσία την την πρώτη του Γενάρη του 2007. Σήμερα που γράφω αυτές τις γραμμές έχουν περάσει επτά χρόνια τρεις μήνες και επτά μέρες και κανένας δεν βρήκε την παραμικρή ατασθαλία για να του την χρεώσει.
Επομένως αυτοί που έγραψαν όλα αυτά και συνεχίζουν να γράφουν είναι κοινοί συκοφάντες;
Έγραψα στην Πρωινή τις σκέψεις και ζήτησα από τους λαδωμένους ή μη κονδυλοφόρους να μου στείλουν στοιχεία σε βάρος του κ. Παύλου και εγώ αναλαμβάνω την υποχρέωση να τα δημοσιεύσω . Τώρα αν είναι στοιχείο αυτό που γράφει ο κ. Ηλιακόπουλος  « Αντιδήμαρχος της τέως δημοτικής αρχής, παρενέβην στο loutraki-press και ισχυρίσθηκε ότι κάνοντας λόγο για € 250 εκατ. που διαχειρίστηκε ο πολυχρονεμένος δήμαρχος παραπληροφορείται η κοινή γνώμη. Το ορθόν είναι ότι διαχειρίσθηκε τουλάχιστον € 310 εκατ. κι ας μας δείξει το έργο του πέραν από τις μακέτες…» τότε έχουμε κατεβάσει την δημοσιογραφία σε επίπεδο δαπέδου.
Χαρακτηρίζω τον κ. Ηλίακόπουλο κοινό συκοφάντη και κανένας δεν αντιδρά και μάλιστα ούτε από αυτούς που του δίνουν τα φακελάκια.
Και να του πουν ότι μπορεί να αλευρωθήκαμε αλλά η γάτα ο Νικηφόρος μας πήρε  χαμπάρι και άλλαξε ρότα και μη αναμασάς σαν την κατσίκα τις ίδιες αοριστίες μια και δεν μας αφήνει σε χλωρό ούτε ξερό κλαδί.
Και αυτά είναι λίγα που σας γράφω. Όταν θα κυκλοφορήσει του Νικηφόρου το ανάγνωσμα  χωρίς πρόσχωμεν τότε θα κλάψουν …κονδυλοφόροι