Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

Μη κάνεις τον ανήξερο χρειάζεται ευφυΐα και μόνο πνεύμα όταν πουλάς σου μένει η βλακεία Γ. Σουρής


Γράφει ο Πανούλης που τον έπιασε η κ. Γιαννούλη με την γίδα στην πλάτη

Στη ζωή μου έχω μάθει να υπερασπίζω την προσωπικότητά μου, να σέβομαι την αξιοπρέπεια μου, να τηρώ την υπογραφή μου, να κρατώ το λόγο μου και να τιμώ τα μπατζάκια που φοράω.

Όταν δίνω το λόγο μου, προσπαθώ ακόμα και με προσωπικό κόστος να τον κρατήσω και πολύ περισσότερο δεν σκέφτομαι επ’ οΜε λύπη μου πληροφορήθηκα ότι η συμφωνία συμβιβασμού διακοπής της αγωγής που μου είχε ασκηθεί από την Club HotelLoutraki (CHL) S.A. και που ήταν αποτέλεσμα πρωτοβουλίας και πρόθεσης της εταιρείας, δημοσιοποιήθηκε σε κάποια άνευ ουσίας και σοβαρότητας ιστολόγια ανοήτων ανθρώπων. Και το λέω αυτό, επειδή όποιος γνωρίζει στοιχειώδη ελληνικά και διαθέτει στοιχειώδη νόηση, αντιλαμβάνεται ότι δεν έχω προσυπογράψει κάτι που να μου μειώνει το κύρος και την αξιοπρέπεια μου. Πολύ περισσότερο να θέτω εαυτόν στους
προσκυνημένους και ακόμη πιο χειρότερα να εξαγορασθώ κατά την πάγια πρακτική τους και αντί ευτελών ποσών, γιατί αυτή είναι η αξία τους

Ο Νικηφόρος σχολιάζει απαντώντας 

Μια και τιμάς τα μπατζάκια που φοράς αφού έβγαλες ακόμα και δελτίο τύπου μέχρι σήμερα δεν μας παρουσίασες μια μήνυση που έκανες στην κ. Γιαννούλη για να δεχτούμε την δήλωση σου αυτή για ΜΠΑΤΖΆΚΙΑ ΚΑΙ ΆΛΛΑ ΤΙΝΆ
Κουβέντες πολύ απλές που μπορεί να καταλάβει κάθε ανόητος που σημαίνει αυτός που χαρακτηρίζεται από έλλειψη εξυπνάδας Και επειδή στο σχολιασμό σου εμάς θεωρείς   εμείς επειδή κατά τον χαρακτηρισμό σου είμαστε ανόητοι ξανά ρωτάμε μήνυση έκανες στην κ. Γιαννούλή; 
Επειδή πάλι εμείς οι ανόητοι δεν καταλαβαίνουμε αυτά τα μπερδεμένα που γράφεις αναγκαζόμαστε να παρουσιάσουμε την δήλωση μετανοίας σου. 


Εμείς οι ανόητοι ρωτάμε η υπογραφή είναι δική σου Πανούλη μου; Την ίδια δήλωση σου έχει υπογράψει για σένα το καζίνο; Αν η υπογραφή είναι δική σου και δεν έχεις εσύ την ίδια δήλωση του καζίνο την μαγιονέζα που έκανες  (Και το λέω αυτό, επειδή όποιος γνωρίζει στοιχειώδη ελληνικά και διαθέτει στοιχειώδη νόηση, αντιλαμβάνεται ότι δεν έχω προσυπογράψει κάτι που να μου μειώνει το κύρος και την αξιοπρέπεια μου. Πολύ περισσότερο να θέτω εαυτόν στους προσκυνημένους και ακόμη πιο χειρότερα να εξαγορασθώ κατά την πάγια πρακτική τους και αντί ευτελών ποσών, γιατί αυτή είναι η αξία τους ) για να σκεπάσεις το ψάρι που βρωμά δεν πέτυχε .
Εγώ δεν λέω ότι εξαγοράστηκες η κ. Γιαννούλη το ισχυρίζεται