Κυριακή 6 Απριλίου 2014

Πανούλη Ηλιακόπουλε Μινχάουζεν είσαι ένας κοινός συκοφάντης


Γράφει ο Πανούλης που τον έπιασε η κ. Γιαννούλη με την γίδα στην πλάτη


  Επαναλαμβάνεται ένα χθεσινό παραπολιτικό, γιατί έγινε λάθος στο ποσό. Στο σχόλιο εκ παραδρομής αναγράφηκε € 250, ενώ το ορθό είναι € 250 εκατ. Το χθεσινό σχόλιο ήταν το ακόλουθο: "Από παρθενογένεση προήλθε ο προχθεσινός Παύλος Παύλου; Γιατί δεν είπε τίποτα για τα περισσότερα από € 250 που διαχειρίστηκε και πώς αποτυπώνονται σε έργα στο δήμο Λουτρακίου αυτό το ιλιγγιώδες ποσό χρημάτων;"»

Ο Νικηφόρος Απαντώντας Σχολιάζει 
Είπε ο Παύλου Προσπαθούν για να καταφερθούν κάποιοι εναντίον μας, να πλήξουν εμένα προσωπικά με ψέματα, λάσπη, υπερβολές και ανοησίες. Με ψιθύρους και δειλά ανώνυμα σχόλια σε κάποια blogs.
Ξεκαθαρίζω: Γεννήθηκα, μεγάλωσα και πέρασα όλη μου τη ζωή στο Λουτράκι. Πέρασα όλη την οικογενειακή και επαγγελματική ζωή μου εδώ. Δεν χαρίζω σε κανέναν ανώνυμο την ακεραιότητα μου, ούτε την αξιοπρέπεια μου. Δηλώνω ότι όλα είναι ανοιχτά σε όλους, λογαριασμοί, φορολογικές δηλώσεις, Ε9 ακινήτων κλπ. Κοιμάμαι ήσυχος τις νύχτες και ελπίζω το ίδιο και για εκείνους. Δεν με αγγίζουν.
Και κάτι ακόμα. Τελευταία, έχει γίνει αντιληπτό ότι επειδή με το τεράστιο έργο που παρουσιάσαμε κατά την θητεία μας, την άψογη οικονομική διαχείριση - που επιβεβαιώθηκε όχι μόνο από τα πορίσματα ελέγχων από ορκωτούς λογιστές που προανέφερα, αλλά και από τα πορίσματα των οικονομικών επιθεωρητών του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας αυτή τη φορά που διενεργήθηκαν επί θητείας κ. Γκιώνη - δεν τους έχει μείνει τίποτα άλλο για να μπορέσουν να μας διαβάλλουν, και το μόνο που πιπιλίζουν είναι η πολυετής παρουσία μας στο δημοτικό συμβούλιο.»
Τι άλλο θα μπορούσε να πει κ. Ηλιακόπουλε που έχεις καταντήσει ένας κοινός συκοφάντης και αν δεν είσαι να με πας τώρα στη δικαιοσύνη όπως έκανε ο κ. Γιαλοψός με μάρτυρα των αναγνώστη της εκκλησίας κ. Αντώνη Κουκουλά. Αν αυτό δεν είναι απάντηση τότε τι είναι;
Και όλα αυτά δεν τα κάνω για να υποστηρίξω τον κ. Παύλου ή τον Κώστα τον Λογοθέτη. Είμαι εναντίον της εκλογής του κ. Γιώργου Γκιώνη που εκεί έχουν μαζευτεί όλοι αυτοί που χρόνια βύζαιναν τον τόπο αυτόν Και αυτή είναι η αρχή. Και εγώ θα βγω επώνυμα  και θα κάνω τις καταγγελίες μου. Και όχι με φυλλάδια που κυκλοφορούσαν νύχτα και ήταν ανώνυμα αλλά με την υπογραφή μου.
Ο κόσμος δεν τρώει κουτόχορτο και εσείς το φιλέτο. Επαναλαμβάνω τα λόγια του Κώστα Λογοθέτη.: Οι Βραχάτηδες δεν θα βγάζουν τον Δήμαρχο Λουτρακίου Περαχώρας Αγίων Θεοδώρων