Πέμπτη 10 Απριλίου 2014

Ποιός σας είπε ότι ένα και ένα μας κάνουν ...δυο


Ο Τάσος Ροτζιώκος υποψήφιος δήμαρχος του Δήμου Λουτρακίου Αγίων Θεοδώρων είπε για το Υδροθεραπευτήριο Λουτρακίου: "Ο εργολάβος που διεκδικεί το Υδροθεραπευτήριο, κακώς το διεκδικεί. Ως επιχειρηματίας, δεν έχω πάει ποτέ κανέναν πελάτη που μου χρωστούσε στο δικαστήριο. Σας θυμίζω την ερώτησή μου στη συνέντευξη που παραχώρησε ο κύριος Βλάχος. Πείτε μου, του είπα, πόσα χρήματα χρεώσατε τους δημότες για τα δικόγραφα. Σας πληροφορώ λοιπόν ότι είναι πάνω από ένα εκατομμύριο ευρώ τα έξοδα. Και τι πέτυχε; Ένας εργολάβος, αυτή τη στιγμή, διασύρει το δήμο Πανελληνίως".

Σχολιασμός Νικηφόρου

Όπως αποδείχτηκε τις πλέον επικίνδυνες  ερωτήσεις τις κάνουν παιδάκια .Και σας θυμίζω την ερώτηση την κλασική ένας που ευρισκόμενος σε μικρή ηλικία ρώτησε: " Μαμά ποιος μας φέρνει τα παιδιά" Απλά ο κ. Ροτζιώκος ρωτούσε κάτι πολύ απλό και είμαι βέβαιος ότι δεν πρέπει να πήρε καμία απάντηση. από τον κ. κατασκευαστή του υδροθεραπευτηρίου. Μα η δημιουργία κοστολογίων που δεν προβλεπόντουσαν από το αρχικό κόστος δεν μοιάζει επακριβώς με την δημιουργία των παιδιών ;
Γιατί είναι τόσο δύσκολο να εξηγήσεις εσύ στο μικρό παιδί πως έρχονται τα παιδιά στον κόσμο όπως και ο κ. εργολάβος --πολιτικός την σούπερ αύξηση της κατασκευής του υδροθεραπευτηρίου