Κυριακή 21 Ιανουαρίου 2018

Πέρασε η Κόρινθος 06 από τα Αθίκια

Υπάρχουν άνθρωποι ηλίθιοι από φανατισμό και άλλοι φανατικοί από ηλιθιότητα.
                                                                                                     Ασημάκης  Πανσέληνος

Πήγα στα Αθίκια που το θεωρώ στην κυριολεξία ένα ποδοσφαιρικό χωριό που έχει βγάλει μεγάλους ποδοσφαιριστές. Και είμαι ο μόνος που μετά το 9-1 του
πρώτου γύρου έγραψα δεν πρέπει να απογοητευθούν με το βαρύ σκορ γιατί έχουν καλή ομάδα και δεν δια ψεύτικα όταν σήμερα η ομάδα του Τενεάτη έχει 18 βαθμούς και κατέχει την δέκατη θέση 
Και παρακολούθησα τον αγώνα Τενεάτη  με την ομάδα Κόρινθος 06 και εκεί διαπίστωσα πολλά και τα οποία είμαι υποχρεωμένος να σας τα παρουσιάσω για να τα κρίνετε και ταυτόχρονα να με κρίνετε.
Εκεί που καθόμουν από πίσω μου ήταν ένας άσχετος  με το ποδόσφαιρο αλλά καθηγητής υβριστής που από το πρώτο λεπτό μέχρι το τελευταίο δεν έκανε τίποτα άλλο  παρά μόνο  να βρίζει και μάλιστα χυδαία. Επειδή με προξένησε αλγεινή εντύπωση ρώτησα ποιος είναι αυτός και έμαθα ότι είναι Αλβανός.Δεν έχω τίποτα με τους Αλβανούς αφού οι αείμνηστη γυναίκα μου είχε βαφτίσει τέσσερα παιδάκια Αλβανάκια 
Είμαι όμως εναντίον αυτών που βρήκαν το ποδόσφαιρο ως μέσον για να μας βρίζουν. Πρέπει αυτούς να τους απομονώσετε γιατί δεν πιστεύω να αγαπούν τον Τενεάτη περισσότερο από τους κατοίκους που χρόνια αμέτρητα διατηρούν με θυσίες την ομάδα αυτή που έχει αγωνιστεί και εκτός του νομού και μάλιστα και με αξιοπρέπεια Και αυτή η ομάδα δεν έχει ανάγκη από πρώιμους φανατισμένους υποστηρικτές  που δεν γνωρίζουν απολύτως τίποτα από το άθλημα 
Και ας έρθουμε στον  αγώνα που λόγω του μικρού γηπέδου δεν μπόρεσαν οι ικανοί ποδοσφαιριστές της Κόρινθος 06 να δείξουν την ανωτερότητα τους.
Το τέταρτο τέρμα που πέτυχε η Κόρινθος 06 δεν μπορείς να το δεις στα ελληνικά γήπεδα.Και τότε άκουσα έναν κύριο κάποιας ηλικίας να μονολογεί " ...αυτοί παίζουν μπάλα"