Πέμπτη 4 Ιανουαρίου 2018

Ο Νικηφόρος σχολιάζει μια ανακοίνωση μιας νέας κοπέλας





Χριστίνα Οικονόμου: Μία νέα εποχή ξεκίνησε για το Επιμελητήριο, ελπίζουμε και για τις Κορινθιακές επιχειρήσεις



Μία νέα εποχή ξεκίνησε για το Επιμελητήριο και ελπίζουμε και για τις Κορινθιακές επιχειρήσεις.

Νέος πρόεδρος και νέοι στην πλειοψηφία άνθρωποι, ανέλαβαν την τύχη ενός θεσμού, που οφείλει και μπορεί να πυροδοτήσει θετικές εξελίξεις στο Κορινθιακό επιχειρείν και να αντιστρέψει την καθοδική πορεία των τελευταίων χρόνων.

Οι Κορίνθιοι επιχειρηματίες, περιμένουν πολλά απο τον πρόεδρο Παναγιώτη Πιτσάκη και όλους εμάς τους συνεργάτες του, που αναλάβαμε το Επιμελητήριο σε μία πολύ κρίσιμη στιγμή.

Νοιώθω πολύ περήφανη για όσα έγιναν και με την δική μου συμμετοχή τον τελευταίο καιρό αλλά πλέον μετά την εκλογή μου στην διοικητική επιτροπή του Επιμελητηρίου Κορινθίας, αισθάνομαι το χρέος απέναντι ιδιαίτερα στους νέους επιχειρηματίες να γίνουν γρήγορα πολλά βήματα,που θα αναγεννήσουν την Κορινθιακή επιχειρηματικότητα.

Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους με τίμησαν με την ψήφο τους στις εκλογές αλλά και τα 21 μέλη της νέας διοίκησης που μου ανέθεσαν ρόλο στην διοικητική επιτροπή.

Επίσης νοιώθω την υποχρέωση να δεσμευθώ ότι θα κάνω ότι είναι δυνατόν, για να υλοποιηθούν οι προεκλογικές μας υποσχέσεις, να ξαναγίνει το Επιμελητήριο μοχλός ανάπτυξης για την Κορινθία, να πάρουν όλοι μία δεύτερη ευκαιρία και να οδηγήσουμε ψηλά τον νομό μας.

Η προσωπική μου εκτίμηση στις ικανότητες, την ποιότητα και το ήθος του Παναγιώτη Πιτσάκη, είναι δεδομένη και αξεπέραστη.
Μαζί με όλους τους συνεργάτες του, θα κάνουμε τον δικό μας αγώνα, προκειμένου να είμαστε χρήσιμοι στους συναδέλφους μας επιχειρηματίες αλλά και στην κοινωνία της Κορίνθου.

Ξεκινάμε την προσπάθεια μας με τον νέο χρόνο, για τον οποίο εύχομαι σε όλους να είναι ο καλύτερος με πολύ πίστη, με πολλές δυνάμεις και αισιοδοξία ότι θα τα καταφέρουμε.

Με εκτίμηση
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ
Μέλος της Διοικητικής Επιτροπής
Επιμελητηρίου Κορινθίας
Σχολιάζει ένας άσχετος ( επειδή ασχολούμαι με το ποδόσφαιρο ) αλλά σχετικός ( αφού έχω  κάνει σπουδές επάνω στα αντικείμενα αυτά )
Πρώτο μεγάλο λάθος  Σε ψήφισαν 12 που σημαίνει η παράγραφος  "Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους με τίμησαν με την ψήφο τους στις εκλογές αλλά και τα 21 μέλη της νέας διοίκησης που μου ανέθεσαν ρόλο στην διοικητική επιτροπή" πάει στα αζήτητα Έχετε λοιπόν την έγκριση της πλειοψηφίας και όχι της παμψηφίας. Εκτός και αν η ανακοίνωσης της ψηφοφορίας 

Όλοι εξελέγησαν με ψήφους 11 υπέρ και 10 άκυρα
εκτός της κυρίας Χριστίνα Οικονόμου που έλαβε 12 υπέρ
Δεν είναι αληθινή 
Και όταν σε μια ανακοίνωση οι αριθμοί δεν είναι σωστοί τότε το φιλολογικό περιεχόμενο της  πάει περίπατο 
Αλλά δεν μας είπατε πως έγινε προεδρείο από τους τρεις τελευταίους συνδυασμούς  σε ψήφους που σημαίνει ότι δεν ήταν οι εκλεκτοί  Και μάλιστα ο αρχηγός του τελευταίου σε αριθμό ψήφων ψηφοδελτίου  έβγαλε μια ανακοίνωση που τα έψελνε σ αυτούς που δεν τον ψήφισαν  
Μου έκανε επίσης εντύπωση η πρότασης σας 

Η προσωπική μου εκτίμηση στις ικανότητες, την ποιότητα και το ήθος του Παναγιώτη Πιτσάκη, είναι δεδομένη και αξεπέραστη.

Μάλλον δεν θα γνωρίζετε  η δεν γνωρίζω εγώ την λέξη αξεπέραστη 
Και να σκεφτείς ότι αυτόν που υμνείτε με όχι σωστό τρόπο μου είναι συμπαθής επειδή 
βοηθάει το ποδόσφαιρο.