Κυριακή 21 Ιανουαρίου 2018

Το κατηγορώ του Νικηφόρου που δεν τρομοκρατείται από ανθρώπους που κινούνται στο σκοτάδι αφού αποφεύγουν το φως γιατί αδυνατούν να δώσουν απαντήσεις.




Makis Margetis Επειδή γνωρίζω ότι είστε ΑΕΚΤΖΗΣ ξέρετε πολύ καλά πως και για ποιο λόγο έφτασε η ΑΕΚ στη Γ ‘ Εθνική . Για τα δικά μας , θυμάμαι πολύ καλά ποιοι μας κατηγορούσαν όταν είμασταν δίπλα στο Σπύρο Νικά και όπως εσείς και εγώ έχω κρατήσει αρχείο με δημοσιεύματα και άρθρα το τι έλεγαν και έγραφαν τότε ... . Η εμμονή σας να παρουσιάζεται τα πράγματα όπως εσείς θέλετε είναι δεκτα τουλάχιστον από εμένα αλλά θα μου επιτρέψετε να μην είναι αποδεκτα . Και πάλι σας ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ χρησιμοποιητε ΛΑΘΟΣ πρόσωπα και και ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ για να παρουσιάσετε κάποιες καταστάσεις . ΔΗΜΟΣ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ

Απαντά  ο Νικηφόρος 



Έχω δηλώσει δημόσια ότι στις εκλογές της ένωσης το 2009 ήμουνα υπέρ της υποψηφιότητας  του Μιχάλη Τσιχριτζή που είχε υποσχεθεί  μεταξύ των άλλων  την κατάργηση των πληρεξουσίων  υπόσχεση που ποτέ δεν τήρησε. Και η αυλή του αείμνηστου Νίκα  δε μ άφησε να τον πλησιάσω. Και νομίζω ότι πρωταγωνιστές στην τότε αυλή είσαστε εσείς κ. Μαργέτη. Μάλιστα είχε πει ο αείμνηστος ότι θα με φορέσει ζουρλομανδύα.
Και εγώ τον χαρακτήριζα Νέστορα του Κορινθιακού ποδοσφαίρου αφού στο πρόσωπο του διέκρινα την τιμιότητα. Και την λαμπρότητα αυτού του ηγέτη  την πήραν τα ετερόφωτα που μόλις έχασε την εξουσία τον ξέχασαν.
Όταν μετά από ένα μήνα μετά την εκλογή διαπίστωσα   ότι εξαπατήθηκα αφού τίποτα από τα υποσχόμενα  δεν τήρησε.Επίσης μερικοί σύμβουλοι του δεν μ ε έβλεπαν με καλό μάτι γιατί .νόμισαν ότι θα ζητούσα ανταλλάγματα γιατί ήμουνα ο μοναδικός που ανιδιοτελώς τον υποστήριξα τον Μιχάλη Τσιχριτζή  
.  Και είχαν δίκιο  για την πολεμική εναντίον μου. Γιατί από την μια δεν με γνώριζαν
και από την άλλη είχα κουραστεί από αυτά και γι αυτό έφυγα από την Αθήνα  και δεν θα ήμουνα   διατεθειμένος  να ξανά ασχοληθώ. με την διοίκηση φορέων του ποδοσφαίρου Πίστευα στην ανιδιοτέλεια και στις ικανότητες του αείμνηστου Νίκα που τον εκτιμούσα Και όταν είχε εξουσία ήμουνα απέναντι του για να μπορώ να την ελέγχω Γιατί από μικρός ήθελα να γράφω  σε εφημερίδες για να ασκώ κριτική σε όλους αυτούς που ασκούσαν εξουσία για να αποδώσουν καλύτερα.
Πριν έρθω στο Λουτράκι στην Αθήνα είχα εκδώσει δυο εφημερίδες Για να μάθουν αυτοί οι επαγγελματίες δημοσιογράφοι που με χαρακτηρίζουν ερασιτέχνη Επίσης τελείωσα την Πάντειο η οποία έχει βγάλει πολύ μεγάλους δημοσιογράφους. Κρατούσα την δεύτερη σελίδα σε μια αθλητική εφημερίδα  Και έχω γράψει τέσσερα βιβλία. Και αυτή είναι η δημοσιογραφική μου πορεία που με σεβασμό υπηρέτησα  και υπηρετώ και με ανιδιοτέλεια Που ξόδεψα γι αυτήν και δεν έχω  εισπράξει μονόλεπτο
Και επομένως η Δημοσιογραφική μου πείρα είναι τεράστια 
.
Το 2013 σας υποστήριξα στις εκλογές αν και ο αδελφός σας που ήταν συντονιστής δεν με κάλεσε σε καμία συγκέντρωση Μάλιστα  στην κύρια συγκέντρωση που έγινε στο εργατικό κέντρο φέρατε να συντονίσει τις ομιλίες κάποια κυρία που έχει δηλώσει δημοσιογράφος Και όλα αυτά έγιναν για να με μειώσετε. Γιατί ποτέ μου δεν κολάκευα ή δεν προσκύνησα κανέναν .και αυτό δεν το συγχωρείτε εσείς οι δυνατοί
Μάλιστα στις εκλογές εκπροσωπούσα τον Ολυμπιακό Κορίνθου τον οποίον διέλυσε με τα πρόστιμα ο εικονικός πρόεδρος Και ενώ ήμουνα στο βήμα και είχα κατακεραυνώσει την διοίκηση  της ένωσης για τον οικονομικό απολογισμό .άκουσα τον πρόεδρο του Ατρόμητου Χιλιομοδίου να μου λέει " Νικηφόρε έλα να μου τον κουνήσεις " Και εννοούσε το πέος του.
Και αντί οι υποψήφιοι της Νέας πορείας να επαναστατήσουν ο υπαρχηγός του ψηφοδελτίου  που ήταν ο Βιομήχανος Πισιμίσης μου είπε να κατέβω από το βήμα. Αμέσως πάγωσα γιατί κατάλαβα το παιχνίδι που παιζόταν αν και υπήρχε και σχετικό δημοσίευμα 


 Έκανε κάτι πιο καλό και έξυπνο ο ηγέτης  του Ζευγολατιού. Παρέμεινε μέσα στο ψηφοδέλτιο και έκανε το θαύμα Ο εικονικός να πάρει τις εκλογές και από το 2013 ημερομηνία των εκλογών να τα σαρώσει όλα ο κ. Πισιμίσης Εδώ έχουμε ένα καθαρό συμψηφισμό 
 Αυτός που μου έκανε την αήθη πρόσκληση  να του κουνήσω τα γεννητικά του όργανα ήταν ο έχων το γενικό πρόσταγμα μέσα στην αίθουσα.Μαζί με δυο άλλους οι οποίοι διέφεραν από τους συνηθισμένους ανθρώπους και ένας άλλος που δεν τον γνώριζα Και  όλοι ευρισκόμενοι εκτός του προέδρου ήταν παράνομα μέσα στην αίθουσα .Ο ένας από  αυτούς   έκανε επεισόδιο σε βάρος του Παράγοντα Μιχάλη Πρωτόπαπα.  Ο οποίος πήγε και όλα αυτά τα κατάγγειλε στην υπηρεσία του παρανόμως ευρισκόμενο στην αίθουσα με το αίτημα να τον συστήσουν  να μη δημιουργεί θέματα 
Αυτά τα έγραψα στην εφημερίδα Πρωινή και ο  παρανόμως ευρισκόμενος στην αίθουσα που είναι  υπαρχιφύλακας της Αστυνομίας  φρόντισε την τελευταία ημέρα που είχε δικαίωμα να με υποβάλει μήνυση χωρίς να έχει το δικαίωμα να το κάνει αυτό ο Πρωτόπάπας. αφού το τρίμηνο πέρασε Αλλά προηγουμένως είχε φροντίσει ο μηνυτής μου να πάρει δήλωση από τον αρχηγό του ψηφοδελτίου Νέα Πορεία   σημερινού αντιδήμαρχου του Δήμου Κορινθίων που δημοσιεύτηκε σε τοπική εφημερίδα  ότι ευτυχώς που ήταν στην αίθουσα ο υπαρχιφύλακας και έσωσε την πρόεδρο της εφορευτικής επιτροπής που συμπτωματικά ήταν πρωτοδίκης του πρωτοδικείου Κορίνθου.
 Και δικάστηκα πρωτόδικα ερήμην σε φυλάκιση δώδεκα μηνών αν και ο εισαγγελέας είχε ζητήσει  δέκα μήνες Και έκανα έφεση και η ποινή μου έγινε οκτώ μήνες και πληρώνω ακόμα με δόσεις το ποσόν των 3.200 ευρώ Αφού είχα πάρει τον κ. Αντιδήμαρχο στο εφετείο ως μάρτυρα υπεράσπισης που κατέθεσε στο δικαστήριο " Αν και μου είπε να μη το καταθέσω αυτό ο δικηγόρος εγώ οφείλω να σας το πω Ο κατηγορούμενος ήταν υπερβολικός στα δημοσιεύματα του". Αφήνω σε σας να τον κρίνετε. Αλλά δεν μας είπε από ποιον κινδύνευε η πρωτοδίκης και  ούτε κανένας από τους παράγοντες της Δίκης δεν ρώτησε 
Λένε ότι τα δικαστήρια αργούν να εκδώσουν αποφάσεις. Η μήνυσης έγινε την πρώτη  Οκτωβρίου του 2013 ( τελευταία ημέρα της τρίμηνης προθεσμίας) και την 24 Μαρτίου του 2015 καθάρισα με οκτάμηνη φυλάκιση.Δηλαδή μέσα σε ένα χρόνο πέντε μήνες και  είκοσι τέσσερις μέρες.Και το χρονικό αυτό διάστημα ρεκόρ θα ήταν μικρότερο αν δεν υπήρχε αναβολή λόγω απεργίας των δικηγόρωνΚαι πρωτόδικη και κατ έφεση  
Αλήθεια μπορείτε να μας πείτε τι κάνατε για μένα που σας υποστήριξα στις εκλογές ; Ποιος από εσάς μου συμπαραστάθηκε ; Αντίθετα ο αδελφός Γεώργιος από τις πρώτες μέρες μετά τις εκλογές του 2013 ήταν ομοτράπεζος του κ. Τσιχριτζή και ο έτερος Νικόλαος αργότερα μέλος επιτροπής. της ένωσης.Μόνο λίγο καιρό ( περίοδο των εκλογών ) και αμέσως άλμα προς την εξουσία Προδοσία του κ. Νίκα εν  ζωή.
Γιατί έχετε μάθει οικογενειακά να αγκαλιάζετε την εξουσία. 
Γράφετε στην απάντηση που κάνατε " Η εμμονή σας να παρουσιάζεται τα πράγματα όπως εσείς θέλετε είναι δεκτα τουλάχιστον από εμένα αλλά θα μου επιτρέψετε να μην είναι αποδεκτα"
Είσαστε υποχρεωμένος να αποδείξετε αυτά που γράφω που δεν υπηρετούν την αλήθεια; 
Και συνεχίζετε να γράφετε εδώ και μάλλον  να καταλαβαίνω Και πάλι σας ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ χρησιμοποιητε ΛΑΘΟΣ πρόσωπα και και 

ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ για να παρουσιάσετε κάποιες καταστάσεις . 

ΔΗΜΟΣ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ

Εδώ δεν μπορώ να καταλάβω το λάθος μου Βρίζουν το πρώτο δημότη του Δήμου Κορινθίων και ο διαιτητής Νεοφυτιάδης  και ο παρατηρητής Δημόπουλος ( που ενημερώθηκε από τον δήμαρχο για τις ύβρεις ) δεν γράφουν απολύτως τίποτα Ενώ ο πειθαρχικός Κώδικας της Ε Π Ο 
γράφει "Απρεπή Συνθήματα – Δείκτες Λέιζερ – Προειδοποιήσεις
Όταν από τους θεατές του αγώνα αναρτώνται πανό με υβριστικό και προσβλητικό περιεχόμενο ή εκφωνούνται, συνθήματα και φράσεις που προσβάλλουν την εθνική συνείδηση ποδοσφαιριστών, αξιωματούχων ομάδας ή αγώνα ή φιλάθλων, τη μνήμη τεθνεώτων ή έχουν απρεπές και υβριστικό περιεχόμενο για οποιοδήποτε πρόσωπο,
Και εδώ έχουμε αξιωματούχο τον Δήμαρχο
Ενώ στο Δερβένι εφαρμόστηκε το γράμμα του κανονισμού.
Και σας ρωτώ  κ. Γεράσιμε Μασργέτη

1--Υπάρχει διαιτησία στο νομό μας Να πάρετε θέση.
2--Γράφω συνέχεια για ένα εικονικό τιμολόγιο 9.000 ευρώ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΌΡΗΣΕ ο κ. Τσιχριτζης  και δεν έχω πάρει καμία απάντηση  Εσείς τι γνώμη έχετε.
3-- Ονομάζετε τον ΠΑ Σ Κόρινθο μεγάλη ομάδα και ζητάμε να μας ονομάσετε τον πρόεδρο της ομάδας που είναι και ο ηγέτης
4-- Αν μας τον ονομάσετε πρέπει να μας πείτε και πως έχει εκλεγεί και ποια είναι οικονομική του δυνατότητα και το επάγγελμα του.

Τι έχω πάθει:


Δυο φορές μου σπάσανε το αυτοκίνητο και μια φορά μου το έβαψαν






Μου γράψανε στον τοίχο του σπιτιού  μου αυτά τα αισχρά 
Και τους απαντώ με τα λόγια του Γιάννη Ρίτσου 

Λυπάμαι κ. Γεράσιμε Μαργέτη με έχοντας απαντήσεις γράφετε αυτά τα απαράδεκτα ενώ εγώ είμαι συγκεκριμένος.