Παρασκευή 19 Ιανουαρίου 2018

Ένα ιστορικό μέλος του Π Α Σ Κόρινθος ρωτά και περιμένει απαντήσεις.

Μια Κουβεντούλα  με ιστορικό μέλος  του Π Α Σ Κόρινθος που θα κάνει κάποιους να νοσταλγήσουν και να συγκρίνουν για να δικαιολογήσουν την εξαφάνιση τους …από τα γήπεδα

Μπορεί τα καθοδηγούμενα νεαρά παιδάκια  που λένε ότι ο ιστορικός
 Π Α Σ Κόρινθος γι αυτούς είναι θρησκεία να με βρίζουν  πλην εγώ  νοιάζουμαι περισσότερο για την μεγάλη τους αγάπη  και γι αυτό ασκώ κριτική σ αυτούς που κάνουν κακό στην ομάδα τους.
Και για τον λόγο αυτό βρήκα ένα ιστορικό μέλος που στην αρχή συνάντησα μεγάλη άρνηση όχι να με απαντήσει σε ερωτήσεις μου αλλά ούτε καν ήθελε να πιούμε μαζί ένα ποτό. Εγώ όμως  δεν  παράτησα την προσπάθεια μου και εφαρμόζοντας ένα χαρτοπαικτικό αξίωμα της πρέφας ότι με το πάσο  τρως λουκούμι ( που σημαίνει με την υπομονή είσαι ο νικητής ) το υλοποίησα  με κάθε σχολαστική λεπτομέρεια.
Και έτσι μόνος του ο φίλος με πήρε στο τηλέφωνο και μου είπε ότι αν υποσχεθώ ότι δεν θα πω ποτέ το όνομα του ζήτησε να συναντηθούμε
Μόνος του άρχισε να ξετυλίγει του κουβάρι  που είχε σχέση με τον Π Α Σ Κόρινθο και με πολύ απλά λόγια μου είπε τρομερές αλήθειες.
Μου ζήτησες να μιλήσουμε για τον Π Α Σ Κόρινθο αλλά σε ρωτώ υπάρχει; Και ας πάρουμε από την αρχή τα πράγματα .  
Τώρα τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει μερικές συνελεύσεις και θα ήθελα να σε ρωτήσω με το χέρι στην καρδιά ποιο ιστορικό μέλος πήγε να ψηφίσει; Και στην Θέση του Λαρσινού  του αξεπέραστου προέδρου  σήμερα αλήθεια γνωρίζεις ποιος είναι ο ηγέτης του ιστορικού σωματείου; Και αν δεν γνωρίζεις τον ηγέτη ενός συλλόγου δεν υπάρχει  τίποτα για να ασκήσεις κριτική μια και δεν μπορεί να κάνει έργο..
Διάβασα ένα τελευταίο δημοσίευμα σου ότι η ομάδα δεν είχε τερματοφύλακα και όμως κανένας δεν νοιάστηκε για αυτή την γελοιοποίηση  του ιστορικού Π Α Σ  Που σημαίνει ότι κανένας από εμάς  που έχουμε φωνή  δεν ενδιαφέρεται για κάτι που έχει πεθάνει.
Τώρα θα μου πεις υπάρχει ο Μιχάλης Τσιχριτζής. Καταρχήν δεν είναι ιστορικό μέλος και γνωρίζεις πολύ καλά πως έγινε πρόεδρος  Μετά από αυτό δίκαια έχει ταχθεί με τους σημερινούς διοικούντες.
Στην εποχή την δική μ ας όταν χάναμε από τον Ολυμπιακό και την Α Ε Κ δεν μπορούσαμε να κοιμηθούμε. Και διπλή η στεναχώρια όταν χάναμε από τον Παναθηναϊκό  γιατί  από μια είχαμε τον καημό της ήττας και από την άλλη μήπως  μας χαρακτηρίσουν τσάτσους του Βαρδινογιάννη
Σήμερα ο Π Α Σ Κόρινθος παίζει με ομάδες και σε μερικούς αγώνες νικάει με την βοήθεια του διαιτητή ή με ενστάσεις
Αυτά για μας τους παλαιούς  είναι όλα  άγνωστα και τα θεωρούμε ακόμα και πρωτόγνωρα και επομένως αδυνατούμε  να ασχοληθούμε με καταστάσεις που στην  εποχή την δικιά μας θα μας προκαλούσαν εμετό.
Και έφτασαν οι νεανίες και να βρίζουν τον Δήμαρχο και καν ένας από την διοίκηση δεν παίρνει θέση  Αν αυτό γινόταν στην εποχή μας δεν θα μπορούσαμε να κυκλοφορήσουμε στην πόλη μας
Αλήθεια τι έχει κάνει ο Δήμαρχος και τον βρίζουν θα μπορέσει κάποιος να μας λύσει αυτή την απορία γιατί από τα δημοσιεύματα από τις τηλεοπτικές εκπομπές δεν έχουμε βγάλει κανένα συμπέρασμα. Αντίθετα έχει φτιάξει γήπεδα τόσα πολλά που αποτελούν ρεκορ στο χώρο του ποδοσφαίρου.
Και θέλω να κλείσω τον μονόλογο με μια ερώτηση και συνάμα και σύσταση που θα ήθελα να σου κάνω  Γιατί τα κάνεις όλα αυτά αφού βλέπεις τίποτα δεν μπορείς να πετύχεις. Μήπως θα ήταν καλύτερο να τους παρατήσεις όλους αυτούς και να ασχοληθείς με άλλα θέματα  που εκεί νομίζω ότι θα κάνεις έργο.
Και χωρίς ν α μ αφήσει να πω μια λέξη σηκώθηκε και χάθηκε  μέσα στο σκοτάδι.
Και τότε μου ήρθαν στο νου τα λόγια του Ασημάκη Πανσέληνου.
«Είναι καλύτερο ν αγαπάς έναν άνθρωπο που δεν αξίζει την αγάπη σου παρά να μισείς κάποιον που αξίζει το μίσος σου»
Αλλά έφυγε ο συνομιλητής μου ( σχήμα λόγου μια και εγώ δεν είπα λέξη ) και δεν πρόλαβα να του το πω  Το λέω σε σας αλλά δεν έχω την απαίτηση να το καταλάβετε αγαπητοί  φίλαθλοι του Π Α Σ Κόρινθος