Τετάρτη 31 Ιανουαρίου 2018

Γιατί μένει ο προπονητής του Π Α Σ Κόρινθος στο απυρόβλητο;

Από επιτυχία σε επιτυχία θα μας ματιάσουν                                  


Ενώ παρακολουθούσα τον περσινό τελικό αγώνα για το Κύπελλο Κορινθίας στο
ημιχρόνιο με πλησίασε ένας κύριος και με ύφος προκλητικό μου είπε τι είναι αυτά που γράφω. Και όταν τον ρώτησα ποιος είναι μου είπε ο κ. Γ@Μ@Ω. Ήταν ο προπονητής του Π Α Σ Κόρινθος .
Και η πορεία ως προπονητού αξιοθαύμαστη Με την βοήθεια της σφυρίχτρας μπορεί να μη πήρε το πρωτάθλημα  πλην όμως πήρε  μέρος στον αγώνα Π Α Σ Κόρινθος Πέλοπας που χρόνια θα μιλάνε οι φίλαθλοι 
Και κατά το φετινή ποδοσφαιρική περίοδο η ομάδα του ιστορικού Π Α Σ συνάντησε τρεις φορές την ομάδα της Κορίνθου 06   Μία για το πρωτάθλημα και εισέπραξε τεμάχια τρία και δυο φορές για το κύπελλο και εισέπραξε τεμάχια έξι 
Και  η ομάδα αυτή που σε τρία αποφασιστικά παιχνίδια έφαγε εννέα τέρματα ο προπονητής μπορεί να παραμείνει στην θέση του; 
Και αντί να βρίζετε τον Δήμαρχο και την μάνα μου σας συμβουλεύω καλό θα είναι να κοιτάξετε αυτά που γίνονται στο σπίτι σας ( ομάδα ) και εξετάσετε ποιος ευθύνεται για την κατρακύλα Και είμαι βέβαιος ότι θα φθάσετε ότι η αιτία είναι ο προπονητή σας και όχι η μάνα μου και ο Δήμαρχος