Δευτέρα 15 Ιανουαρίου 2018

Απαντάει ο Νικηφόρος καθαρά και ξάστερα

Αρκετοί είναι αυτοί που με ρωτούν διάφορα και εγώ είμαι υποχρεωμένος να τους απαντήσω γιατί ποτέ δεν κρύβουμε πίσω από το δάχτυλο μ ου.
Ερώτηση Όταν σ απαγόρευσε ο πρόεδρος της ένωσης να κάνεις ερωτήσεις η
θέση σου δεν ήταν δεινή και δεν έπρεπε να αποχωρίσεις από την δημοσιογραφία;
Νικηφόρος :Αντίθετα η απαγόρευσης αυτή μου έδωσε πόντους που μέχρι σήμερα δεν μπορούσα να φανταστώ Ένας πρόεδρος ενός φορέα που έχει σχέση με τον αθλητισμό και έχει και την ιδιότητα του Δικηγόρου και χωρίς να έχει καμία δικαιολογία δεν τολμά να με αντιμετωπίσει. Γιατί τι θα μπορέσει να μας πει για τα εικονικά τιμολόγια με το οποίο πήγε να κάνει σε βάρος του Π Α Σ 9000 ευρώ; Για τα όργανα που χρησιμοποιεί για να βγάζει αθώους του δικούς του Και ενώ παρανομεί το όργανο διαιτητής Νεοφυτιάδης και ο παρατηρητής Δημόπουλος ( δεν γράφουν τίποτα για αυτούς που έβριζαν τον Δήμαρχο Πνευματικό ) και ο μεν διαιτητής δεν παραπέμπεται στην αρμόδιο  όργανο ούτε ο παρατηρητής δεν διαγράφεται ( σφουγγαρίζεται ) από τους καταλόγους όπως ο πειθαρχικός κώδικας της Ε Π Ο ορίζει.με κάθε σαφήνεια. Τι να απαντούσε ο άνθρωπος που παρανομεί συνεχώς και  δεν δίνει λογαριασμό σε κανέναν. 
Που την παραμονή του αγώνα Κόρινθος 06 Π Α Σ Κόρινθος  μας δήλωσε ότι ήταν στην Αθήνα για κάποια δίκη και από τότε τον ρωτάμε να μας γνωρίσει σε ποιο κτίριο είχε γίνει η δίκη κάνει το παγόνι και δεν απαντάει. Γι αυτόν που δεν τολμάει να απαντήσει να πάψω να ενημερώνω τον κόσμο; Μα αν δεν ήμουνα εγώ πως όλα αυτά θα τα μαθαίνατε αφού μόνο εγώ τα γράφω και τα λέω.όλα αυτά.